• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.213 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.385 acteurs
  • 199.065 gebruikers
  • 9.375.090 stemmen

Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76935 stemmen

Decec schreef:

(quote)

Ik heb zelf ingestuurd

Goed zo

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1308 stemmen

Gezocht:

Still(s) van Laat Maar Zitten seizoen 5 aflevering 52 Tussen Kus en Kitsch.

In maart 2012 verscheen een tweede box met daarin het derde en vierde seizoen en aflevering

52 Tussen Kus en Kitsch uit het vijfde seizoen, wederom verdeeld over 5 dvd's.

Er zijn vooralsnog geen plannen bekend om de overige 12 afleveringen van het laatste seizoen

(S5) uit te brengen. (Aldus wiki).

Bvd,

H. T.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Goedenavond allemaal

Ik heb me op aangeven van Crazy D hier ook maar geregistreerd al ben ik niet zo een serie-maniak.

Ik ben wel in het bezit van nogal wat oude Vlaamse (jeugd)series op DVD (meestal bestaande uit maar 1 seizoen). Hier zitten vrij uitvoerige beschrijvingen bij per aflevering. Mijn vraag is of ik die mag beginnen toevoegen aan de site? (ik las dat jullie vooral eerst grote bekende en lopende series erop willen maar daar ben ik helemaal niet in thuis).

Om even een idee te geven van de series die ik heb:

Kapitein Zeppos - Axel Nort - Johan en de Alverman - Midas - Fabian van Fallada - De Kat - Slisse en Cesar - Buiten de Zone.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 berichten
  • 1308 stemmen

Wees welkom Johan .

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76935 stemmen

alexspyforever schreef:

Goedenavond allemaal

Ik heb me op aangeven van Crazy D hier ook maar geregistreerd al ben ik niet zo een serie-maniak.

Ik ben wel in het bezit van nogal wat oude Vlaamse (jeugd)series op DVD (meestal bestaande uit maar 1 seizoen). Hier zitten vrij uitvoerige beschrijvingen bij per aflevering. Mijn vraag is of ik die mag beginnen toevoegen aan de site? (ik las dat jullie vooral eerst grote bekende en lopende series erop willen maar daar ben ik helemaal niet in thuis).

Om even een idee te geven van de series die ik heb:

Kapitein Zeppos - Axel Nort - Johan en de Alverman - Midas - Fabian van Fallada - De Kat - Slisse en Cesar - Buiten de Zone.

Welkom Johan en hier staan nog vele vele vele series op die ook nog moeten worden toegevoegd.

De Site >> Algemeen >> Toevoegverzoeken

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76935 stemmen

Alle series zijn erg welkom heb je misschien ook nog de plot beschrijvingen van de Nederlandse serie Merlijntje Gijzen?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

stinissen schreef:

Alle series zijn erg welkom heb je misschien ook nog de plot beschrijvingen van de Nederlandse serie Merlijntje Gijzen?

Neen, heb ik ook nog nooit van gehoord.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3309 stemmen

flakey Alle series zijn welkom, zolang het maar fictie is en geen miniseries, specials of erotische series zijn. Lees voor je gaat beginnen even de TvMeterWiki - wiki.tvmeter.nl door graag. Succes!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

In het andere topic krijg ik niet echt gehoor voor dit probleem. Er zijn 5 oude Vlaamse series die wel degelijk op imdb staan maar als ik deze probeer toe te voegen toch die blokkerende melding krijg dat ze niet op imdb staan ook al geef ik de correcte imdb-code in.

Het gaat om de volgende 5:

tt0231882 (De Kat)

tt0254020 (Fabian van Fallada)

tt0231826 (Johan en de Alverman)

tt0252148 (Midas)

tt0231873 (Kapitein Zeppos)

Ik heb het zoals op de Wiki ook geprobeerd zonder de "tt" in te geven maar ook dan lukt het niet.

Ik wil die wel degelijk allemaal zelf toevoegen omdat ik de DVD boxen heb met omschrijvingen van elke aflevering.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal het op de lijst zetten!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Jordy schreef:

Ik zal het op de lijst zetten!

Bedankt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Om de crew de gelegenheid te geven de lange wachtrij weg te werken, heb ik even een tijdelijke toevoegstop ingelast.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76935 stemmen

Misschien dan een gelegenheid om deze ook te corrigeren http://www.tvmeter.nl/season/rejections

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

stinissen schreef:

Misschien dan een gelegenheid om deze ook te corrigeren http://www.tvmeter.nl/season/rejections

Een aantal kunnen echter niet worden gecorrigeerd omdat het dingen zijn die niet mogen worden toegevoegd aan de site (zoals miniseries) die zouden eigenlijk uit die lijst van correctieverzoeken moeten, niet?

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76935 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Een aantal kunnen echter niet worden gecorrigeerd omdat het dingen zijn die niet mogen worden toegevoegd aan de site (zoals miniseries) die zouden eigenlijk uit die lijst van correctieverzoeken moeten, niet?

Ja zeker daar heb je gelijk in en wat miniseries aangaat dat zal eerdaags wel gebeuren dat miniseries met maximaal 7 afl op MM komen te staan ( wat nu al gebeurt) en miniseries met meer dan 7 afleveringen gewoon hier komen te staan , zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn toch?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal met de crew op korte termijn proberen te komen tot regels omtrent mini series.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76935 stemmen

Jordy schreef:

Ik zal met de crew op korte termijn proberen te komen tot regels omtrent mini series.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als er straks weer toegevoegd kan worden (over een weekje denk ik) dan gaan de volgende nieuwe regels in

- miniseries zijn toevoegbaar vanaf 8 afleveringen, miniseries van 7 afleveringen of minder kunnen op MovieMeter toegevoegd worden. Later gaan we kijken of we miniseries met minder afleveringen ook op deze site willen hebben, waarmee dus overlap zou ontstaan met MovieMeter. Ik zal technische aanpassingen doen waardoor je bij het toevoegen kan aangeven dat het een miniserie betreft, en ook zal ik de weergave van de pagina voor zo'n miniserie aanpassen (het is dan niet zo zinvol dat je er een aparte pagina voor de serie als geheel is)

- om de toevoegstroom te beperken komt er een toevoeglimiet, je kunt straks maximaal 5 toevoegingen in de wachtrij hebben staan. Uitzondering zijn lopende seizoenen, deze mag je altijd toevoegen. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat deze site op korte termijn een plek wordt waar iedereen z'n huidige kijkgedrag kan bijhouden, en waar lopende series elke week weer bediscussieerd kunnen worden. Het archief met oude series vind ik heel leuk, maar van iets minder belang.

PeterW

• 111 berichten
  • 965 stemmen

Wat wordt er verstaan onder miniserie? Voor mij is een miniserie iets van 3 of 4 afleveringen, hooguit 5.

Animosh_mm

• 264 berichten
  • 114 stemmen

PeterW schreef:

Wat wordt er verstaan onder miniserie?

Wikipedia definieert het als volgt:

A miniseries is a television program that tells a story in a predetermined, limited number of episodes.
En op IMDB staat gewoon aangegeven of iets een miniserie is.

Jordy schreef:

miniseries zijn toevoegbaar vanaf 8 afleveringen

Voorlopig nog steeds alleen fictie?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Animosh_mm schreef:

Voorlopig nog steeds alleen fictie?

Ja, ik denk ook niet dat dat zal veranderen

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76935 stemmen

Jordy schreef:

Als er straks weer toegevoegd kan worden (over een weekje denk ik) dan gaan de volgende nieuwe regels in

- miniseries zijn toevoegbaar vanaf 8 afleveringen, miniseries van 7 afleveringen of minder kunnen op MovieMeter toegevoegd worden. Later gaan we kijken of we miniseries met minder afleveringen ook op deze site willen hebben, waarmee dus overlap zou ontstaan met MovieMeter. Ik zal technische aanpassingen doen waardoor je bij het toevoegen kan aangeven dat het een miniserie betreft, en ook zal ik de weergave van de pagina voor zo'n miniserie aanpassen (het is dan niet zo zinvol dat je er een aparte pagina voor de serie als geheel is)

- om de toevoegstroom te beperken komt er een toevoeglimiet, je kunt straks maximaal 5 toevoegingen in de wachtrij hebben staan. Uitzondering zijn lopende seizoenen, deze mag je altijd toevoegen. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat deze site op korte termijn een plek wordt waar iedereen z'n huidige kijkgedrag kan bijhouden, en waar lopende series elke week weer bediscussieerd kunnen worden. Het archief met oude series vind ik heel leuk, maar van iets minder belang.

Goed nieuws

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy schreef:

Mooi, kunnen series als Band of Brothers er tenminste op

Over je tweede punt, je wilt een site waar iedereen zijn huidige kijkgedrag kan bijhouden, maar ik denk dat velen ook oude series kijken. Is dan jammer als er wat ontbreekt of er maar half op staat (want dat zie ik helaas nu veel, series die maar voor een paar seizoenen erop staan ipv compleet).

Ieder geval goed dat er verbeteringen blijven komen!

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)
Over je tweede punt, je wilt een site waar iedereen zijn huidige kijkgedrag kan bijhouden, maar ik denk dat velen ook oude series kijken. Is dan jammer als er wat ontbreekt of er maar half op staat (want dat zie ik helaas nu veel, series die maar voor een paar seizoenen erop staan ipv compleet).
Het merendeel van de series die men volgt zal toch bestaan uit series die ofwel nog lopen, ofwel al op de site staan lijkt me. Oude series kunnen overigens natuurlijk nog gewoon toegevoegd worden, alleen er wordt nu enige prioriteit gehecht aan lopende series.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

We zijn nog maar net begonnen he, eigenlijk was het plan dat er vanaf januari überhaupt pas toegevoegd kon worden

Ik denk dat er meer mensen nieuwe series kijken, dan oude. Uiteindelijk zou het natuurlijk super zijn als alles er op staat, het ging me om de prioriteiten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik bedoel het ook niet als kritiek Jordy. Vind absoluut dat er al veel op de site staat. Maar ik hoop dat de prioriteit ook blijft liggen bij het zo compleet mogelijk maken van de database.

Als ik het op mijzelf baseer, dan vind ik oude series en nieuwe series prettig. Ik volg lopende seizoenen van series als South Park en The Walking Dead, maar ben ook druk bezig om The X-Files te kijken. Ik bedoel maar te zeggen dat beide kanten zeer gewild zijn. Als ik dan bijvoorbeeld zie dat Seinfeld alleen met seizoen 1 op de site staat, dan vind ik dat best jammer en dat hoop ik van harte dat het wordt aangevuld en niet alleen de focus ligt op de nieuwste afleveringen van lopende series toevoegen.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Maar dat is meer iets dat vanuit de toevoegkant moet komen. Om bijvoorbeeld het door jou genoemde Seinfeld als voorbeeld te nemen, die had er toen er geen toevoeglimiet was allang volledig op kunnen staan. Binnenkort met de nieuwe limiet kan 1 persoon ook 5 seizoenen hiervan per keer in de wacht hebben staan. Maar dan moet iemand wel de moeite nemen om het toe te voegen.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76935 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik bedoel het ook niet als kritiek Jordy. Vind absoluut dat er al veel op de site staat. Maar ik hoop dat de prioriteit ook blijft liggen bij het zo compleet mogelijk maken van de database.

Als ik het op mijzelf baseer, dan vind ik oude series en nieuwe series prettig. Ik volg lopende seizoenen van series als South Park en The Walking Dead, maar ben ook druk bezig om The X-Files te kijken. Ik bedoel maar te zeggen dat beide kanten zeer gewild zijn. Als ik dan bijvoorbeeld zie dat Seinfeld alleen met seizoen 1 op de site staat, dan vind ik dat best jammer en dat hoop ik van harte dat het wordt aangevuld en niet alleen de focus ligt op de nieuwste afleveringen van lopende series toevoegen.

Juist oudere series vind ik juist weer belangrijk je hebt het erover dat er veel op staat maar wat er nu opstaat is misschien pas 2% wat ik gezien heb.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76935 stemmen

DonOswaldo schreef:

Maar dat is meer iets dat vanuit de toevoegkant moet komen. Om bijvoorbeeld het door jou genoemde Seinfeld als voorbeeld te nemen, die had er toen er geen toevoeglimiet was allang volledig op kunnen staan. Binnenkort met de nieuwe limiet kan 1 persoon ook 5 seizoenen hiervan per keer in de wacht hebben staan. Maar dan moet iemand wel de moeite nemen om het toe te voegen.

Of de hitserie Dallas of the Shield etc etc

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.