• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.229 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.386 acteurs
  • 199.071 gebruikers
  • 9.375.377 stemmen

Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

de problemen met dit GTST seizoen lijken puur te zitten in de hoeveelheid gegevens die in een keer op de site wordt afgevuurd, dit was meer dan mocht (dit probleem hebben we ook op musicmeter gehad met grote box sets van tientallen cd's). Ik heb een aanpassing gedaan die dit zou moeten verhelpen

jerome998

• 197 berichten
  • 1790 stemmen

Als ik op GTST seizoen 1 klik krijg ik de melding 'Dit seizoen is niet bekend in het systeem'.

Goede Tijden, Slechte Tijden - Seizoen 1 (1990-1991)

Seam_mm

• 59 berichten
  • 177 stemmen

Ja de GTST saga op Tvmeter continues

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Ja, de afleveringen waren niet doorgekomen. Heb het aangepast zodat het seizoen weer te zien is, maar alle info van de afleveringen is dus helaas verloren gegaan.

Seam_mm

• 59 berichten
  • 177 stemmen

En nu misschien in twee delen de afleveringen per correctie toevoegen? Voordat weer alles verloren gaat?

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

De correctie komt wel goed voor zover ik weet, maar het kan uiteraard in zoveel delen als mogelijk gecorrigeerd worden.

Seam_mm

• 59 berichten
  • 177 stemmen

Oke, nou voor de laatste keer dan hopelijk Ik zal er morgen eens voor gaan zitten.

DjFrankie

• 3419 berichten
  • 3502 stemmen

Jordy

Deze Irene Huss - Jagat vittne (TV Movie 2011) - IMDb Irene Huss staat op Imdb als film, maar kan die hier op of moeten die afleveringen op moviemeter? Irene Huss - Seizoen 2 - irenehuss.kro.nl

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het is aan de crew (zowel hier als op MovieMeter) of een bepaalde titel er wel of niet op mag

DjFrankie

• 3419 berichten
  • 3502 stemmen

Jordy schreef:

Het is aan de crew (zowel hier als op MovieMeter) of een bepaalde titel er wel of niet op mag

Jerome-B voordat ik die in ga dienen tv meter of moviemeter, ik vind die hier mee op zijn plaats

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Ik zal er later op de dag eens in duiken hoe dat zit met die film/serie. Als het echt een serie is en enkel een fout van imdb dan moet dat waarschijnlijk gewoon kunnen.

Mocht het overigens zo zijn dat er een film en een serie bestaat daarvan, en er alleen een imdb-link van de film bestaat, dan is de serie (nog) niet toevoegbaar.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Ik wil wel dingen toevoegen, maar heb geen zin om per aflevering de inhoud erbij te zetten... .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt voor deze bijdrage

DjFrankie

• 3419 berichten
  • 3502 stemmen

Jordy schreef:

bedankt voor deze bijdrage

DjFrankie

• 3419 berichten
  • 3502 stemmen

DonOswaldo schreef:

Ik zal er later op de dag eens in duiken hoe dat zit met die film/serie. Als het echt een serie is en enkel een fout van imdb dan moet dat waarschijnlijk gewoon kunnen.

Mocht het overigens zo zijn dat er een film en een serie bestaat daarvan, en er alleen een imdb-link van de film bestaat, dan is de serie (nog) niet toevoegbaar.

Nee het zijn losse afleveringen, is een afsplitsing van Wallander

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

DjFrankie schreef:

Deze Irene Huss - Jagat vittne (TV Movie 2011) - IMDb Irene Huss staat op Imdb als film, maar kan die hier op of moeten die afleveringen op moviemeter? Irene Huss - Seizoen 2 - irenehuss.kro.nl

Om hier nog even op terug te komen. Wij zien dit niet echt als een serie, maar meer als een soort filmreeks. Deze is dus niet toevoegbaar.

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

DonOswaldo schreef:

(quote)
Om hier nog even op terug te komen. Wij zien dit niet echt als een serie, maar meer als een soort filmreeks. Deze is dus niet toevoegbaar.

Daar ben ik het dus niet mee eens op MM mocht de serie er niet op en dit is duidelijk een serie met een verhaallijn die als een rode draad doorloopt.

DjFrankie

• 3419 berichten
  • 3502 stemmen

Idd is een rode draad bij die doorloopt, geldt ook voor Den röda vargen (Video 2012) - IMDb Annika Bengtzon

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Soort van pilot/film gevolgd door een serie.

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3310 stemmen

Nu voegen we alleen nog toe via IMDB. Irene Huss wordt daar aangegeven als een collectie tv-films. Misschien zetten we hem in de toekomst er wel op, maar dat is nu nog niet zo handig.

DjFrankie

• 3419 berichten
  • 3502 stemmen

brawljeff schreef:

Nu voegen we alleen nog toe via IMDB. Irene Huss wordt daar aangegeven als een collectie tv-films. Misschien zetten we hem in de toekomst er wel op, maar dat is nu nog niet zo handig.

Zal in ieder geval ergens op mogen horen of hier (past het best) of Mome, net als de delen van Varg Veum die daar op staan.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Een vraag.

Ik wil Granite Flats (TV Series 2013? ) - IMDb seizoen 3 toevoegen. Zoals hier te lezen is, werden alle episodes van seizoen 3 op 4 april 2015 online released via graniteflats.com en byutv.org (de website van de tv zender). In oktober startte BYUtv vervolgens met het iedere week uitzenden van een aflevering van seizoen 3 op tv. Moet ik nu als uitzenddatum 4 april 2015 aanhouden omdat het toen voor het eerst released werd, of moet ik gewoon de uitzenddatums gebruiken dat het echt op tv werd uitgezonden?

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

Wie heeft of kan aan de beschrijving van de 11 afleveringen komen van de cultserie "Merijntje Gijzens Jeugd" (1974) - imdb.com

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

jordandejong schreef:

Een vraag.

Ik wil Granite Flats (TV Series 2013? ) - IMDb seizoen 3 toevoegen. Zoals hier te lezen is, werden alle episodes van seizoen 3 op 4 april 2015 online released via graniteflats.com en byutv.org (de website van de tv zender). In oktober startte BYUtv vervolgens met het iedere week uitzenden van een aflevering van seizoen 3 op tv. Moet ik nu als uitzenddatum 4 april 2015 aanhouden omdat het toen voor het eerst released werd, of moet ik gewoon de uitzenddatums gebruiken dat het echt op tv werd uitgezonden?

Ik denk de uitzenddatums van de tv

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Dat leek mij ook al ja.

Decec

• 6743 berichten
  • 8586 stemmen

Decec

• 6743 berichten
  • 8586 stemmen

Ik wou series toevoegen, maar kan niet na "versturen" wat doe ik fout?

idmb code ingevuld

en seizoen nr 1 ingevuld

en vesturen

? kan niet verder?

help?

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3310 stemmen

ger als je de IMDB-code noemt, ga ik even voor je kijken

stinissen (crew series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

Wie heeft of kan aan de beschrijving van de 11 afleveringen komen van de cultserie "Merijntje Gijzens Jeugd" (1974) - imdb.com

Decec

• 6743 berichten
  • 8586 stemmen

Ik heb zelf ingestuurd

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.