• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.500 films
  • 12.524 series
  • 34.656 seizoenen
  • 654.254 acteurs
  • 200.220 gebruikers
  • 9.450.377 stemmen

Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:

mjk87

• 14787 berichten
  • 4638 stemmen

Dus als ik aflevering 2 leeg maak zakt de rest automatisch een plaatsje? Anders moet ik gewoon een en ander verplaatsen en nummer 26 leeg laten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De rest stijgt dan een plaatsje. Als het goed is

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

het toevoegen en corrigeren staat weer open

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

Even een vraagje voor de crewleden,

Penny Dreadful Seizoen drie daar zijn de plots nog niet van zichtbaar. Mag ik hem

nu wel toevoegen en dan de plots via een correctie insturen als ze bekend zijn?

Ik heb volgens mij al zoiets voorbij zien komen, klopt dat of zit ik helemaal fout?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ben benieuwd hoe de (andere) crewleden hier over denken. Ik zou wel bepaalde voorwaarden willen stellen voor we een nieuw seizoen toevoegen. Bijvoorbeeld titel+plot+uitzenddatum van de eerste aflevering moet bekend zijn, of iets dergelijks

brawljeff

• 2775 berichten
  • 3350 stemmen

Volgens mij is het van Penny Dreadful nog niet 100% zeker hoeveel afleveringen er gaan komen, omdat ze nog aan het opnemen zijn.

Maar als je het nieuwe seizoen niet toevoegt, gaat iedereen over het nieuwe seizoen speculeren op de pagina van seizoen 2, dat lijkt me ook niet overzichtelijk..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat is waar

jarno1975 (Moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Die mogelijkheid is er al. Onder het tekstvak kan je aanvinken "dit is een toekomstige aflevering, plot nog niet bekend". Idem voor de titel.

Probleem zal wellicht vaak zijn dat er nog geen cover van beschikbaar is en stills zullen wellicht ook niet veel beschikbaar zijn. Denk dat we ze wel toe moeten laten indien er een poster/still van is ook vanwege brawljeff zijn opmerking.

Glacius

• 4309 berichten
  • 3061 stemmen

Kan je hier suggesties doen voor series die nog toegevoegd zouden moeten worden? Ik zou het zelf doen, maar heb nogal slechte ervaringen met het toevoegen op de meter sites...

He bah je moet ook nog het plot van elke aflevering vertalen :/

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Jordy schreef:

Bijvoorbeeld titel+plot+uitzenddatum van de eerste aflevering moet bekend zijn, of iets dergelijks

Zoiets lijkt mij wel prima. Misschien minus het plot omdat die soms pas erg laat bekend worden en voor nieuwe seizoenen een vroege discussiemogelijkheid me wel wenselijk lijkt.

brawljeff

• 2775 berichten
  • 3350 stemmen

Vreemd genoeg pakt hij de series "Flodder" en "Bassie & Adriaan" niet bij het toevoegen. Ik gebruik de IMDB-code zoals altijd, maar ik krijg toch een melding dat ik alleen series van IMDB kan toevoegen. Waar zou dat aan liggen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

staat op de lijst, zal ik binnenkort even naar kijken

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Even een vraagje voor de crewleden,

Penny Dreadful Seizoen drie daar zijn de plots nog niet van zichtbaar. Mag ik hem

nu wel toevoegen en dan de plots via een correctie insturen als ze bekend zijn?

Ik heb volgens mij al zoiets voorbij zien komen, klopt dat of zit ik helemaal fout?

Jordy schreef:

Ik ben benieuwd hoe de (andere) crewleden hier over denken. Ik zou wel bepaalde voorwaarden willen stellen voor we een nieuw seizoen toevoegen. Bijvoorbeeld titel+plot+uitzenddatum van de eerste aflevering moet bekend zijn, of iets dergelijks

Ik heb deze inzending voor nu afgewezen aangezien ik er vanuit ga dat we dezelfde criteria hanteren als op MM hiervoor. Dus poster, cover of still. In dit geval was er een setfoto bijgevoegd.

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

Merci voor de info loes .

Apollinisch

• 21301 berichten
  • 0 stemmen

Inland Rabbit schreef:

is dit ook het topic om (later) eventueel aan te geven welke series je toevoegd zou willen zien, als je daar zelf geen zin in hebt? op Musicmeter is er een dergelijk topic, zelf gebruik ik dat erg veel.

Glacius schreef:

Kan je hier suggesties doen voor series die nog toegevoegd zouden moeten worden? Ik zou het zelf doen, maar heb nogal slechte ervaringen met het toevoegen op de meter sites...

De Site >> Algemeen >> Toevoegverzoeken

DjFrankie

• 3517 berichten
  • 3590 stemmen

Vreemd 3 dagen geleden American Horror Story S1 toegevoegd, staat hij sinds vanmiddag op de site via iemand anders?

Ik heb ook geen melding gehad.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er zijn wat bugs (geweest), dus ik ben bang dat die een keer verloren is gegaan, sorry

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

Kloppen de wachtrijen dan nog wel die aangegeven worden Jordy?

Ik zal er aardig ziek van zijn als dat niet het geval is want ik heb er

behoorlijk wat tijd ingestoken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Denk het wel hoor. Maar goed, er staat duidelijk vermeld boven het formulier dat er nog bugs in kunnen zitten, en dat je beter niet teveel kunt toevoegen in een keer

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

Merci voor de info.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als het goed is moet je nu elke serie die op imdb staat, ook echt kunnen toevoegen. Het ophalen van gegevens voor titels waarbij het eerst niet lukte, duurt wel wat langer dan je gewend bent. Dus even geduld

jerome998

• 199 berichten
  • 1825 stemmen

Mogen we inmiddels ook mini-series toevoegen?

• 13479 berichten
  • 1319 stemmen

jerome998 schreef:

Mogen we inmiddels ook mini-series toevoegen?

Nope.

Maandag 23 november [19:51] Je toevoeging van

Generation Kill - Seizoen 1 is niet geaccepteerd,

en verwijderd.

brawljeff

• 2775 berichten
  • 3350 stemmen

Jerome-B yamyamrkk Net ruim een half uur bezig geweest om de resterende GTST episodes en uitzenddata toe te voegen, druk op verzenden, is alles wat ik heb aangevuld weg. Er rust echt een vloek op die soap.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hopelijk kan ik er snel achter komen wat de oorzaak is van deze problemen

het lijkt inmiddels allemaal redelijk stabiel, behalve dat afleveringen soms niet door komen

brawljeff

• 2775 berichten
  • 3350 stemmen

Jordy schreef:

hopelijk kan ik er snel achter komen wat de oorzaak is van deze problemen

het lijkt inmiddels allemaal redelijk stabiel, behalve dat afleveringen soms niet door komen

Is het een optie om de serie al online te zetten en daarna de overige episodes via corrigeren toe te voegen?

Mij viel nog wel iets vreemds op aan de uitzenddata, maar dat zoek ik wel even met Seam uit.

Seam_mm

• 59 berichten
  • 177 stemmen

Poeh, wat een gedoe ja. Ik heb deze site gebruikt voor de plotomschrijvingen:

Afleveringen overzicht van Goede Tijden, Slechte Tijden | Serie | MijnSerie

Meestal die site het meest betrouwbaar, volgens mij wordt daar toch ook de informatie vandaan gehaald?

brawljeff

• 2775 berichten
  • 3350 stemmen

Seam_mm schreef:

Poeh, wat een gedoe ja. Ik heb deze site gebruikt voor de plotomschrijvingen

Daar heb ik ook naar gekeken inderdaad, alleen ontbreekt daar de laatste aflevering van het seizoen. Wat het vreemde is: toen ik een uur geleden naar jouw toevoeging keek, was er een aflevering overgeslagen en was alles een plek verschoven. Nu is dat niet het geval..

Ik stuur hem in ieder geval weer even naar je terug, zodat jij ook kan zien wat er ontbreekt. Jij had hem wel volledig ingestuurd een aantal dagen terug toch?

We zetten dit gesprek wel even voort in PM!

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

brawljeff schreef:

Jerome-B yamyamrkk Net ruim een half uur bezig geweest om de resterende GTST episodes en uitzenddata toe te voegen, druk op verzenden, is alles wat ik heb aangevuld weg. Er rust echt een vloek op die soap.

Ook is was er een tijd mee bezig geweest om het ontbrekende aan te vullen. Na verzenden alles foetsie.

Waarschijnlijk heeft het iets te maken met dat we er beide mee bezig waren?

Misschien beter om hem half ingevuld in te sturen en dan middels een correctie aan te passen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.