- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Series/seizoenen toevoegen aan de site
Series/seizoenen toevoegen aan de site
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als ik dan bijvoorbeeld zie dat Seinfeld alleen met seizoen 1 op de site staat, dan vind ik dat best jammer en dat hoop ik van harte dat het wordt aangevuld
deze gaat over een paar dagen weer open: http://www.tvmeter.nl/season/add/
Alvast bedankt!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
deze gaat over een paar dagen weer open: http://www.tvmeter.nl/season/add/
Alvast bedankt!
Aparte manier om een discussie te eindigen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sorry, was een beetje flauw. Maar m'n punt is wel: wat er wel en niet toegevoegd wordt, is iets dat de bezoekers van de site bepalen. Heeft m.i. niet zoveel nut om in dit soort topics te bespreken hoe jammer het is dat serie x of seizoen y niet op de site staat, als je deze gewoon zelf kunt toevoegen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Sorry, was een beetje flauw. Maar m'n punt is wel: wat er wel en niet toegevoegd wordt, is iets dat de bezoekers van de site bepalen. Heeft m.i. niet zoveel nut om in dit soort topics te bespreken hoe jammer het is dat serie x of seizoen y niet op de site staat, als je deze gewoon zelf kunt toevoegen.
Dan heb je mijn punt niet helemaal gevat. Het gaat me niet om mijn series, het gaat me om het algemene principe dat ik het jammer vind als de focus van oudere series af gaat. Of dat nu Seinfeld of weet ik wat is. Heb ook geen enkele kritiek op de toevoegers, want zelf voeg ik inderdaad niks toe. Weet niet eens hoe dat moet.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Dan heb je mijn punt niet helemaal gevat. Het gaat me niet om mijn series, het gaat me om het algemene principe dat ik het jammer vind als de focus van oudere series af gaat.
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
Dan heb je mijn punt niet helemaal gevat. Het gaat me niet om mijn series, het gaat me om het algemene principe dat ik het jammer vind als de focus van oudere series af gaat..
Dat hou je toch. De jeugd van tegenwoordig heeft geen idee van wat er ooit aan series is geweest. Die weten niet dat The Bionic Woman ooit een voorgangster heeft gehad, en Dallas is een stad in Texas. 
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
IMDB zegt ook dat een serie van 13 afleveringen een miniserie is; ik zie dat echt niet. Daarnaast staat er op IMDB wel meer wat dubieus is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat is ook wel weer waar ja.
We wachten maar even af dan. En misschien ga ik zelf eens uitzoeken hoe het toevoegen werkt 
Animosh_mm
-
- 264 berichten
- 114 stemmen
IMDB zegt ook dat een serie van 13 afleveringen een miniserie is; ik zie dat echt niet.
In dat geval verschillen jouw intuïties van de "officiële" definitie. Dat kan uiteraard, maar ik zie er het punt niet zo van in om af te wijken van die definitie. Dat zorgt alleen maar voor verwarring, en het enige wat erdoor beïnvloed wordt is in welke categorie een serie wordt gestopt. Niet iets om wakker van te liggen.
Animosh_mm
-
- 264 berichten
- 114 stemmen
Ja, ik denk ook niet dat dat zal veranderen
Waarom eigenlijk? Waarom zouden er op MovieMeter wel documentairefilms toegevoegd mogen worden, maar hier geen documentaireseries? Ik kijk niet zoveel documentaireseries, dus ik kan ze persoonlijk best missen, maar ik zie er de meerwaarde niet echt van in om discussie naar het forum te verplaatsen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nou ja, het is uiteindelijk aan de crew. Ik had het in ieder geval niet voor ogen toen ik deze site begon.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Ik sluit mij aan bij Animosh. Documentaireseries zullen net zo goed bekeken worden, weliswaar in mindere mate dan series als Breaking Bad oid, maar ze worden wel gekeken. Evenals non-fictie series, ik begrijp ook niet zo goed waarom die niet toegevoegd kunnen worden. Als ik deze site bekijk, denk ik juist aan alle soorten series. Fictie, non-fictie, docu etc. Uiteraard is het uiteindelijk aan jullie wat jullie ermee doen, maar ik denk dat als je deze site uiteindelijk zo volledig mogelijk wil hebben, je deze series ook toe moet staan. Je zit nu natuurlijk nog in de beginfase, dus ik begrijp dat je nu andere prioriteiten stelt, zeker voor de series die populair zijn en nog lopen. Maar uiteindelijk zou ik toch ook dat soort series toevoegen. Natuurlijk hoeven jullie dat niet zelf te doen, maar als men zo'n serie aanbied, zou ik het zeker niet afwijzen.
brawljeff
-
- 2773 berichten
- 3309 stemmen
Lastige is waar we de grens trekken. Documentaires en reality lijken erg op elkaar. Planet Earth is bijvoorbeeld duidelijk een docuserie, maar wat is Mythbusters bijvoorbeeld? Of Oh oh Cherso? Vandaar dat we dit soort beslissingen niet gelijk maken. We denken er uiteraard over na. Nu eerst de focus op fictie, nu staat misschien 1% van de fictieseries online 
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Begrijp jullie focus voor fictie hoor, deze lopen over het algemeen ook een stuk beter dan reality-shows. Al lopen hersenloze programma's als de door jou genoemde Oh Oh Cherso ook verbazend goed in Nederland.
Van de fictie mist inderdaad ook nog een heleboel. Ik heb al veel ideeën gehad om straks toe te voegen zodra het weer kan zodat de site completer wordt. Zitten wel veel gestopte series tussen, dus ik moet even geduld hebben met het maximum van 5 die toegevoegd kunnen worden
.
Hebben jullie trouwens ergens een soort van handleiding staan voor het toevoegen en waar het aan moet voldoen? Ik wil best heel wat series toevoegen, maar ik ben er een behoorlijke leek in 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
hier staat allerlei informatie over wat wel en niet toegevoegd kan worden en wat de bedoeling is.
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
"The Dukes of Hazzard" (1979) - imdb.com Seizoen 2 tot en met 7 aub.
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
Kan niks toevoegen klopt dat ?
Ze moeten eerst de achterstand wegwerken.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Vraagje: wat gaan jullie doen met documentaires Jordy. Alles van National Geographic of BBC (David Attenborough)?
Kan ik eventueel wel bij helpen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De crew heeft nog geen besluit genomen over de toevoegbaarheid van non-fictie
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Voor iedereen die zich door de huidige toevoegstop verveelt 
http://www.tvmeter.nl/site/missingdata
alvast bedankt
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er staan nog 28 seizoenen in de wachtrij, het einde is in zicht
Als jullie straks allemaal heel erg jullie best doen om foutloos toe te voegen, dan kunnen we hopelijk de vaart er een beetje in houden
. We hopen ook nog nieuwe crewleden te vinden om het tempo wat op te kunnen schroeven. Voorwaarde voor dit taak is wel dat je zelf hebt laten zien (vrijwel) foutloos toe te voegen, eventueel op een andere Meter site.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
mensen hoor (grotendeels). Kan best begrijpen dat sommige foutjes vervelend zijn om
telkens te corrigeren, maar so what dat de ene wat sterker is in grammatica dan de ander.
Dit is geen persoonlijke aanval hoor, ik vind het gewoon neerbuigend dat jij ons als kinderen
toespreekt. Grammatica foutjes constateren dat is een van de taken van de crew-leden en het
mag gezegd worden die gasten zijn er potverdomme nog scherp en goed in ook
. Fijn dat
jij er ook even een bedankje tussendoor gooit omtrent wat er nu allemaal al is toegevoegd door
jouw leden
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
mensen hoor (grotendeels)..
Sorry, ik dacht dat mijn knipoogje wel duidelijk maakte dat ik het zo niet bedoelde.
Als grammatica niet je sterke punt is, is het wellicht beter om via andere wegen (bv. een forumtopic) even je medegebruikers te vragen om de boel even te checken voor je het instuurt.
Als je het toevoegt met het idee "ik hoor het wel als het niet goed is", dan zorgt dat voor veel vertraging in het toevoegproces. Als een crewlid 10 toevoegingen ziet staan, die alle 10 grammaticale fouten bevatten, dan is de motivatie om even lekker wat toevoegingen te behandelen in een keer weg en blijven ze staan. Crewleden zijn ook maar mensen 
Svp alleen toevoegingen doen waarvan je zelf (bijna) zeker weet dat het allemaal goed is. Als je merkt dat al je toevoegingen telkens worden afgekeurd, en hier maar geen verbetering in komt, dan heb ik eerlijk gezegd liever niet dat je nog toevoegt.
Zo kunnen we er met z'n allen voor zorgen dat het het toevoegen een beetje doorloopt.
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
We doen allemaal ons best en daar moeten beide partijen wel winnend tegen over staan.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Ik begrijp je wel, laat dat voorop staan. Ik ga zeker niet ontkennen dat er bij
mij ook wel eens een foutje geconstateerd wordt, maar al doende leert men.
Ik heb me eigen sowieso aangeleerd om al mijn toevoegingen voor verzenden
3 a 4 keer zelf uitvoerig te controleren.
Ik zeg het nogmaals: De crew-leden die nu in dienst zijn daar mag je je handen mee dichtknijpen, want
wat zijn die gasten potverdomme scherp zeg. Tuurlijk vind ik een Jerome-B of een loes ook wel eens strontvervelend, maar ze zijn wel eerlijk, oprecht en behulpzaam. Ik zal een leugenaar zijn als ik zou zeggen dat ik niks van die gasten opsteek.
Thumbs up voor de crew
.