menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Algemeen topic

zoeken in:
Charlie Brown
Zou iemand mij kunnen vertellen of en waar De Ijssalon (1985) te koop is?

Charlie Brown schreef:
Zou iemand mij kunnen vertellen of en waar De Ijssalon (1985) te koop is?

Klik.

Charlie Brown
Bedankt.

Charlie Brown
Zou iemand mij kunnen vertellen of en waar The Razor's Edge (1984) als blu-ray 2B te koop is.

Charlie Brown
Ik heb een antwoord op mijn vraag. Helaas, pindakaas. Hij is nooit uitgebracht op een blu-ray met een Europese regiocode.

Hij zal wel uitkomen in de V.S. maar wanneer is onduidelijk.

Gaat om de verkoop van dvd's.

Is het niet beter dat het verplicht wordt om bij elke dvd de prijs neer te zetten? Het is toch geen bieden?
Heb geen zin om iedereen te gaan mailen om te vragen wat de prijzen zijn of een bericht te plaatsen. Er zijn mensen die verkopen hun dvd's relatief goedkoop of gewoon goedkoop, maar er zijn ook mensen die denken dat hun dvd's heel veel waard zijn terwijl dat meestal niet het geval is.

Dan ga ik liever naar marktplaats. Daar zijn de prijzen bekend.

Verplichten lijkt me lastig, iedereen mag dat natuurlijk op zich zelf weten. Ook op marktplaats staan trouwens lang niet altijd de prijzen erbij, maar vaak staat notk, teab of zelfs bieden.

Wel ben ik het met je eens dat prijzen of een richtlijn voor prijzen beter werkt. Ik bedoel, bieden op een dvd. Waar gaat het over. Als het nu nog een bijzondere oop is, maar voor een gewoon dvdtje wil ik gewoon weten wat men er voor vraagt.

Mag ik in deze rubriek ook een topic starten met: dvd's gezocht? Ik zoek namelijk nog twee films maar kan het nergens kopen. Een kopie is ook prima.

Ondervinden nog mensen tegenwoordig het probleem dat de koop/ruil topics enorm stil liggen? Sinds 2011 verkoop of ruil ik hier al eens regelmatig een DVD, maar de laatste tijd lijkt er bijzonder weinig interesse te zijn. Nu weet ik ook wel dat de films die ik te koop/ruil aanbied niet de meest spannende titels zijn maar het verbaast me dat ik zelfs een Kurosawa niet aan de straatstenen lijk kwijt te geraken.

Ik kijk veel te weinig naar de koop/ruiltopics terwijl ik wel van films in hoesjes houd.
Ik weet eigenlijk ook niet precies waarom.
Heb zelf laatst bij het DVD weggeeftopic wat geplaatst en daar is in vergelijking met jaren terug ook redelijk weinig interesse.
Fysieke films zijn gewoon bij het grote publiek en zelfs bij moviemeter leden niet echt populair meer.
Mensen streamen liever via Netflix, videoland etc. of een illegaal alternatief of ook al ouderwets pindakazen.....

Ja, daar maak je nog wel een goed punt denkt ik Ajax&Filmfreak Toch verbaast het me wel ergens, want als je ziet hoe zo'n "Welke films heb je laatst aangeschaft" toch nog redelijk populair blijft. Dan zijn er toch nog genoeg mensen die effectief fysiek kopen.

Maar dat zijn vaak ook "the usual suspects" die daar hun nieuwe aanwinsten posten....

Malick
Over en uit met de schijfjes. Althans in de Benelux.

Ik denk ook vooral dat mensen of de titel al in hun bezit hebben of gewoon niet geïnteresseerd zijn in de desbetreffende film(s).

Ben al een tijdje opzoek naar deze film Wild (2016)

Heeft idee waar deze tekoop is , tweedehands is ook prima

In Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil > Filmposters:

Hallo.

Mijn vraag is waar kopen jullie filmposters en verkoopt er iemand misschien wat posters?

MazterKuzuma schreef:
Ben al een tijdje opzoek naar deze film Wild (2016)Heeft idee waar deze tekoop is , tweedehands is ook prima
Voor € 6,99 hier nieuw te koop.

zonder ondertiteling

Iemand een idee waar ik Bat 21 op de kop zou kunnen tikken?

Tevens zoek ik: Dvadtsat vosem panfilovtsev (Panfilov's 20) en Oni srazhalis' za Rodinu (They fought for their country). Echter ben ik bang dat deze twee niet in regio 2 en Nederlandse ondertiteling zijn uitgebracht.

Misschien een wat domme vraag, maar aangezien ik hier nog geen ervaring mee heb.

Hoe reken je precies een DVD / Blu-Ray / VHS op MM af? Overmaken neem ik aan?

Als je van een lid op MM koopt is het inderdaad het geld overmaken.

Vragen kan altijd maar of ze het ook krijgen... Ben er zelf ook geen fan van, van verkopers die dvd's verkopen voor rond de 50 euro. Die mogen ze wat mij betreft verbieden, tenzij het ook inderdaad bijzondere dvd's zijn, maar dat is lang niet altijd zo. Het stikt er van op bol.com.

Alexander1900 schreef:
Vragen kan altijd maar of ze het ook krijgen... Ben er zelf ook geen fan van, van verkopers die dvd's verkopen voor rond de 50 euro. Die mogen ze wat mij betreft verbieden, tenzij het ook inderdaad bijzondere dvd's zijn, maar dat is lang niet altijd zo. Het stikt er van op bol.com.

Ik weet het. Die had ik ook al gezien. Er is nog iemand die bied hem aan voor 25 euro. En dan is het ook nog een 2de handsje. Vind ik ook te gek.

Hoop de dvd tegen te komen bij de Kringloop. Die sneup ik tegenwoordig heel erg af. Niet te geloven wat er op het gebied van dvd's en cd's wordt weg gedaan tegenwoordig.

http://www.futurama-area.de/tales_of_interest_futurama_simpsons_hd_simpsons_eabf19_15x5_the_fat_and_the_furriest_der_dicke_und_der_baer_panorama_reserved_for_dvd.jpg

Dat de menigte niet meer warm loopt voor dvds..en in zekere zin zelfs ook al blu-rays.. dat gevoel heb ik nog nooit zo sterk gehad als vandaag.

De hele cyclus lijkt zich wederom te herhalen, de pijn die ik ook wel eens geleden heb met de overstap van svcd (of Mpeg-1 hoe het precies heette). Sta je daar met een stapeltje VCD titels als pionier met een beginnende verzameling en vanaf de dag dat dvd-spelers op de markt verkrijgbaar waren was VCD in 1 klap waardeloos.

Niet meer stoten aan dezelfde steen, is waarom ik nooit aan blu-ray wilde beginnen. Ik voelde dat bij introductie al direct. Er zijn wel meer redenen, bijvoorbeeld ook dat ik heb vernomen dat precies hetzelfde trucje weer wordt toegepast. Namelijk dat het voorkomt dat dubieuze beeldtransfers van lagere kwaliteit worden overgezet zoals met dvds ook gebeurde. En dan wil ik het nog niet hebben over die eveneens afzichtelijke, als onbegrijpelijke blu-ray coverkeuzes die geen prikkel zijn tot koop.

als dvd-buff is er een lichtpuntje dat ik het grootste deel van mijn griezelfilmscollectie destijds nog voor een redelijk bedrag heb kunnen verkopen.

In Film > Algemeen > where eagles dare:

hallo beste mensen iemand die mijn kan zegen of het de moeite is de film dvd te vervangen op blu ray of is de dvd beter dan de blu ray? classice film 1986 clint Eastwood Richard burton oorlog film naar het boek denk ik van de schrijver engels Alistair Maclean.

Ik zoek The Human Condition (Ningen No Joken) trilogie van Masaki Kobayashi met Nederlandse ondertiteling. Heb echter geen zin er ca. 100 euro voor neer te leggen. Weet iemand of, en zo ja waar, deze verkrijgbaar is? Heb al wel overal gezocht, maar of de collectie is niet compleet, of niet in Nederlandse ondertiteling. Tweedehands is voor mij geen probleem.

geplaatst:
Iemand interesse in de film 1917 op bluray?

geplaatst:
Heeft iemand Dark City liggen?

Mag ook ruilen met

Bill and Ted's excellent adventure
Evita
Final Cut
Flyboys
the Mission
Pale Rider
Pearl Harbor
Tristan & Isolde
The Wrestler
Things to do in Denver when you're dead.

geplaatst:
Weet iemand waar je goedkoop klassieke films op DVD kan krijgen? (denk aan oude oscar-winnaars en dergelijke)

geplaatst:
Marktplaats en kringloop winkels.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:37 uur

geplaatst: vandaag om 11:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.