• 12.678 nieuwsartikelen
  • 167.963 films
  • 10.905 series
  • 31.285 seizoenen
  • 626.371 acteurs
  • 195.678 gebruikers
  • 9.160.090 stemmen

Het Grote Die Had ik Nooooit willen zien!!

zoeken in:

Bubba Blue

• 7 berichten
  • 1 stemmen

...the one..

ja ook ik schaam er er voor dat ik hem gezien heb, maar ik werd gedwongen enzo ook..

domme film..allemaal vliegende chinezen in beeld binnen 10 seconden..chinezen die met motoren gaan slaan want zo zijn ze..

neit dat ik iets tegen chinezen heb..maar ik weet gewoon niet wie welke chinees is..en ze ruiken vaak gewoon net iets minder lekker

stinissen (crew films & series)

• 22563 berichten
  • 73119 stemmen

Bubba Blue schreef:

...the one..

ja ook ik schaam er er voor dat ik hem gezien heb, maar ik werd gedwongen enzo ook..

domme film..allemaal vliegende chinezen in beeld binnen 10 seconden..chinezen die met motoren gaan slaan want zo zijn ze..

neit dat ik iets tegen chinezen heb..maar ik weet gewoon niet wie welke chinees is..en ze ruiken vaak gewoon net iets minder lekker chinees moet je niet ruiken maar eten

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

Vorige week nam een vriend van me 'Phantoms' mee. Wat een slechte film zeg. Slechte opbouw, Affleck is niet 'the bomb' maar lachwekkend als sherrif, de acteerprestaties ver onder de maat, slecht script and so on, and so on... Pure tijdverspilling.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The One was inderdaad erg slecht. Had op een betere film gehoopt, zeker gezien het feit dat Jet Li's vorige film, Kiss Of The Dragon, wel erg goed was.

John Barry

• 3410 berichten
  • 622 stemmen

Gisteren avond Thor (2011) gezien. Die mag ook wel bij mijn lijstje. Ik heb er echt spijt van dat ik deze film gisteren avond heb gekeken.

Dk2008

• 10636 berichten
  • 770 stemmen

Schindler's List (1993) daar heb ik wel spijt van dat ik die heb gezien. Je gaat met verwachtingen over een biografie maar ziet iets anders.

Overigens komt die spijt vooral dat ik hem heb gezien toen ik al op de site was. Had ik hem veel eerder gezien had ik denk gewoon afgedaan met alleen een stem zonder verder er wat bij te schrijven.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.