- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Het Grote Die Had ik Nooooit willen zien!!
Het Grote Die Had ik Nooooit willen zien!!
filmdaas
-
- 66 berichten
- 103 stemmen
iemand hier welles halverwege de bios uitgelopen of nog steeds van slag door die ene film of je geldt aan de Videotheekhouder teruggevraagd?
hier de mijn
showgirls
astronaut's wife
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
voor deze 2 films wil ik inderdaad mijn geld terug bij de videotheek 
- American Psycho
- Legally Blond
zo ontzettend slecht.....
en bij deze ben ik bijna de bios uitgelopen tijdens de sneak:
- Swimfan
ppff..
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
kijk maar naar mijn 0,5 sterren lijst.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
nee, eigenlijk nooit. hoe slecht ik een film ook vind, als ik er voor betaald heb, kijk hem altijd uit. ik heb wel een keer meegemaakt dat ik met een groep mensen een film (dumb and dumber) aan het kijken was, en iedereen (behalve ik) hem zo verschrikkelijk bagger vond dat ie werd uitgezet.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
voor deze 2 films wil ik inderdaad mijn geld terug bij de videotheek 
- American Psycho

Zo slecht is die toch niet? Ik vond het wel een goede film.
nee, eigenlijk nooit. hoe slecht ik een film ook vind, als ik er voor betaald heb, kijk hem altijd uit.
Is dit nou typisch Nederlands? 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen

Zo slecht is die toch niet? Ik vond het wel een goede film.
ja zo slecht vond ik 'm wel.. Willem Dafoe (schrijf je dat zo?) vind ik normaliter wel een aardige acteur, maar in deze rampzalige film was alles slecht... erger erger erger...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Pfff american psycho was dope, maar ja, smaken verschillen. Ik kijk ook elke film af waar ik aan begin. Of ie nu op tv komt of ik m huur of in de bios zie, ik blijf zitten. De langste marteling was toch wel precious find.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
De langste marteling was toch wel precious find.
oh ja, inderdaad... zwaar beroerd!
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
windtalkers
gelukkig betaal ik nooit voor films waarvan ik niet zeker weet of ik um wil zien
ik orienteer me eerst en dat is me tot nu toe nog steeds meegevallen. alleen JPII had ik niet in de bios hoeven zien 
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Lost Souls (zie reactie bij film)
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Dude, where's my car!!!
Streetfighter(nachtmerries van gehad)
En verder kijk je maar naar mijn 1/2* en
lijst!
NERD
-
- 1718 berichten
- 1429 stemmen
- New Alcatraz
- Legally Blonde
- Bringing Out The Dead
- Redux versie van Apocalypse Now
- Alice In Wonderland
- Loser
- American Psycho
voor mij is het niet zo simpel om te zeggen "kijk maar naar mijn 0,5 sterren", sommige van die films ben ik toch blij dat ik ze gezien heb. Bijvoorbeeld omdat het mijn definitie van 'slechte film' veranderd heeft of om wat voor rede dan ook.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Door al die slechte films kan je de goeie films ook beter waarderen.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Red dragon....
Scorpion king...
En op het filmfestival in Rotterdam zaten er ook een stel barslechte films tussen. Sterker nog, bij eentje liep de zaal al na een kwartier leeg!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
welke dan?
van de elf films die ik gezien heb, vond ik alleen la vie nouvelle ongelooflijkt slecht. heb die dan ook zonder twijfel een 1 gegeven. verder vond ik destination shanghai ook weinig soeps, maar die had dan tenminste nog zijn grappige momenten.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Public toilet (China) was een barslechte poep- en plasfilm, maar toen ik ging zitten in een afgedankte piepkleine zaal voor "Videodrome II" was het echt huilen geblazen. Eerst verpesten ze het, ik zat gewoon bijna een half uur droog naar een windows-scherm te kijken. Daarna komt er een voorstelling met allemaal abstracte lijntjes en vage troep waar je van moet kotsen. De zaal liep, nogmaals, na een kwartier leeg, terwijl we ook nog een half uur moesten wachten op het windows-scherm. Ik ga nooit meer naar het filmfestival.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Mooi, dan kaap jij volgend jaar in ieder geval geen reserveringen meer voor mijn neus weg. 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Met ZEER veel moeite afgekeken: Mulholland Drive en Moulin Rouge. Tjonge jonge, wat een.......
De Adam Sandler film wil ik in dit topic ook niet vergeten te noemen (al moet ik zeggen dat ik z´n laatste niet gezien heb)
filmdaas
-
- 66 berichten
- 103 stemmen
Weet er nog een
Crash van David Cronenberg
zie film
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
crash vond ik best goed eigenlijk.
moulin rouge vond ik ook verschrikkelijk. wilde eigenlijk na een kwartier al weg. snap niet dat ik hem uit heb gezien.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
bicentennial man, jumanji, amazons and gladiators.
Mirandak
-
- 110 berichten
- 163 stemmen
Tombraider, alhoewel dit wel een uitstekende film is wanneer ik niet kan slapen. Bij deze film ben ik dus in no time in slaap.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Mijn duit in het zakkie: Stone's afgrijselijke kutfilm 'U-Turn'.
yerdaddy
-
- 113 berichten
- 1444 stemmen
Streetfighter, die ik toen in de bios had gezien.
Movie2Movie
-
- 6 berichten
- 18 stemmen
Eens kijken, ben twee keer de bios uitgelopen.
Met een sneak, dat was de Nederlandse speelfilm DE HOOGSTETIJD, om de bios te verlaten dus.
En bij The Black Knight, de laatste in een filmnacht en bij zo'n film lig ik dan liever een uurtje eerder in bed
Wel blijven zitten maar een film die had kunnen missen was Bad Company
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
LOL Miranda.
Ik vond Tombraider de eerste keer wel gaan (maar wel heel slecht, daar niet van). De tweede keer vond ik hem verschrikkelijk, en was zelfs Lara Croft niet meer aantrekkelijk. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Mission To Mars was inderdaad *heel* erg slecht, maar ik heb 99% van die film gelukkig verdrongen. Nu de rest nog.
Neder
-
- 261 berichten
- 1366 stemmen
The adventures of pluto nash starring eddy murphy, worse movie ever made ..................................
Heel triest