menu

Mijn Updates +
Film / Algemeen / Posters die niet bij de film passen

zoeken in:
Deze zit me al tijden dwars sinds de eerste keer dat ik hem precies dertig jaar geleden zag:

https://eu.movieposter.com/posters/archive/main/80/MPW-40118

Ik heb opzettelijk een ingezoomde versie van de poster opgezocht, zodat duidelijk te zien hoeveel bloed er van de trap stroomt. Indertijd was Child's Play al een baanbrekende film en mijn gok is dat ze daar op wilden meeliften. Om het nog misleidender te maken klopten die taglines ook voor geen meter. Pin is maar een pop, maar de moorden zijn echt. Er is geen bloed, geen moorden en geen levende pop in deze film en de <schokkende> ontknoping wordt ook nog eens al in de eerste minuut verklapt.

Pin (1988) - MovieMeter.nl

kappeuter (crew)
geplaatst:
Film over anorexia:

(afbeelding)

The Best Little Girl in the World (1981)

'Fast Food films presents'

geplaatst:

Film Pegasus (moderator)
geplaatst:
6 jaar geleden werd reclame gemaakt voor de film 12 Years a Slave. In Italië waren de affiches toen met in het groot de blanke acteurs. Die in de film vooral de bijrollen spelen trouwens. Ironisch over een film over de onderdrukking van de zwarte slaven door de blanke man.

http://oneworldmagazine.com/wp-content/uploads/2013/12/wpid-11416553356_9384eefb4a.jpg

Er kwam wel wat commotie over (terecht) en over het algemeen buiten Italië waren de posters met hoofdrolspeler Chiwetel Ejiofor, zoals hier ook op Moviemeter.

(afbeelding)

kos
geplaatst:
Dat is inderdaad wel heel erg raar, haha.

kappeuter (crew)
In de zin van, we worden hier gefopt:

(afbeelding)

Bodyguard-acteur Kevin Costner onthult geheim Whitney Houston | RTL Boulevard

Eén van de meest iconische foto's van Whitney Houston is zij niet zelf, meldt Kevin Costner. De acteur onthult aan het Amerikaanse blad EW dat de zangeres helemaal niet op de poster stond van The Bodyguard. "Dat is Whitney helemaal niet", legt de acteur uit. "Ze was naar huis gegaan en dat is haar stuntvrouw en haar hoofd zit in mijn nek."

Gast
geplaatst: vandaag om 06:48 uur

geplaatst: vandaag om 06:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.