- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
ik heb hem nog nergens tege gekomen, en geloof me heb me al te pletter gezocht er naar 
wenneke2222
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hey,
Ik hier nog eens, ik kan dus nergens een trailer van Mikey vinden... jullie wel?
mercikes
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hey,
Ik hier nog eens, ik kan dus nergens een trailer van Mikey vinden... jullie wel?
mercikes
Denisa
-
- 16 berichten
- 67 stemmen
In Film > Algemeen > Weet iemand welke film dit is?:
ik had misschien ongeveer 3 jaar geleden een film gezien op tv dat er een rijk meisje was en die zat op ballet of zo en ze hield alleen maar van classieke muziek en toen kwam er een vrouw haar soortvan babysitten en ze leerde haar andere dingen dus niet van die rustige dingen enzo en haar vader ging op het einde dacht ik ook dood ofzo
hij is ook heel lang geleden weer op tv geweest maar ik was vergeten te kijken 
jpengelhardt
-
- 1 berichten
- 1 stemmen
Ben op zoek naar een film die zeker 20 jaar oud is. Omdat ik hem heb gezien toen ik ~10 was weet ik niet alle details meer:
Een oudere vrouw woont in een oud (Engels?) landhuis en heeft een kamer vol (levensechte?) poppen, die tot leven komen en een eigen leven leiden....
Iemand een idee?
Thnx!
JP
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
Ben op zoek naar een film die zeker 20 jaar oud is. Omdat ik hem heb gezien toen ik ~10 was weet ik niet alle details meer:
Een oudere vrouw woont in een oud (Engels?) landhuis en heeft een kamer vol (levensechte?) poppen, die tot leven komen en een eigen leven leiden....
Iemand een idee?
Thnx!
JP
kei dom antwoord maar
Dolls misschien?
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
Inderdaad, dacht ook aan Dolls.
Kan ook revenge of pinnochio zijn, la casa 3 (ghosthouse)
Maar die laatste 2 zijn slecht één pop.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik zoek nog een horror eind jaren 90 of begin 2000.
Het is een b-achtige horror-thriller over telefoonlijnen die ondergronds bezeten waren door een 1 of ander vreemd kwaadaardig wezen of geest of virus.
Wie o wie
Gevonden!
Ghost in the machine.
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
Ik zoek een oude avonturenfilm (ik gis begin jaren 90) waarin een jonge knaap verschillende opdrachten moet uivoeren: zo moet hij o.a met een soort medusa mat 6 hoofden vechten en zit hij ergens in een bos met een soort levende (trollen???).
Heel vaag, is ook heel lang geleden. Maar bij wie gaat een lichtje branden.....is verschillende keren in België dan toch op woensdagnamiddagen op tv geweest.
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
ooh ja die trollen waren erg klein en leefden onder een boomstronk, dacht ook dat hij er eentje oppakte en volgens mij zat er zo een opa-trol bij
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2557 stemmen
ooh ja die trollen waren erg klein en leefden onder een boomstronk, dacht ook dat hij er eentje oppakte en volgens mij zat er zo een opa-trol bij
Misschien bedoel je The Ewok Adventure uit 1984, of een van zn vervolgen?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
neen het speelde zich niet op de maan af, toch bedankt
en neen hahaha
de smurfen zijn het ook niet, was wel goed gevonden 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
neen het speelde zich niet op de maan af, toch bedankt
en neen hahaha
de smurfen zijn het ook niet, was wel goed gevonden 

mischien clash of the titans?
Moi et Toi
-
- 7 berichten
- 8 stemmen
Zoals iedereen hier.. zoekt ook deze jongen een film.. een dikke 5 jaar geleden was er eens een film op tv. Wat ik me nog kan herinneren is dat het een hele goede film was
..
en eigenlijk alleen het begin.. een beetje. Een jongetje midden op straat ('s ochtends denk ik, was niemand anders) die stil staat. Iemand merkt hem op, loopt naar hem toe. en ziet dat zijn handen helemaal bebloed zijn en dat die in shock is. Brengt hem naar het ziekenhuis volgens mij............ en dat is alles wat ik nog weet
dit zijn de eerste minuten van deze film...
als iemand hier iets mee kan, dan ben ik erg onder de indruk!
thx in advance
Poul
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
Zoals iedereen hier.. zoekt ook deze jongen een film.. een dikke 5 jaar geleden was er eens een film op tv. Wat ik me nog kan herinneren is dat het een hele goede film was
..
en eigenlijk alleen het begin.. een beetje. Een jongetje midden op straat ('s ochtends denk ik, was niemand anders) die stil staat. Iemand merkt hem op, loopt naar hem toe. en ziet dat zijn handen helemaal bebloed zijn en dat die in shock is. Brengt hem naar het ziekenhuis volgens mij............ en dat is alles wat ik nog weet
dit zijn de eerste minuten van deze film...
als iemand hier iets mee kan, dan ben ik erg onder de indruk!
thx in advance
Poul
http://www.moviemeter.nl/film/382
ik zou zeggen... the hole... maar dat was een meisje, maar wel 1tje met kort haar 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Volgens mij boedoelt hij Arlington Road
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij is het Arlington Road http://www.moviemeter.nl/film/216.
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen

mischien clash of the titans?
ja deze is het volgens mij, bedankt 
Supervlinder
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
In Film > Spoilers > welke film?:
hallo mensen,
heel vroeger een einde van een film gezien, en ik zit er nog steeds mee, welke film dat nou geweest zou zijn, dus misschien kunnen jullie me helpen.
het einde : een man ziet in een wijk vlakbij een fabriek...(of in een fabriek, dat weet ik niet helemaal meer) een groot pakketje liggen, een doos met wat teksten erop..om de een of andere manier vertrouwd die het niet helemaal en maakt die de doos open. wat blijkt dat er een naakte vrouw in zit met over haar hele lichaam lijnen getekend met zwarte stft (zoals lijnen op kleding die moet ingekort worden) de vrouw staat op, omhelst en bedankt de man en loopt weg...einde.
nu ik dit typ bedenk ik me dat het ook zou kunnen dat de doos met de vrouw al op de band stond om door de vernietigingsmachine te gaan (met messen, vandaar de lijnen op de vrouw haar lichaam?....)
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,zit hier al een hele tijd mee in me hoofd...al weet ik wel dat de informatie die ik heb heel gering is 
dankjewel
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Ik heb geen idee, sorrry, maar klinkt wel als een toffe film 
nautic
-
- 3 berichten
- 2 stemmen
hallo, ik zoek een titel van een film, omdat ik hem nog een keer wil zien. ik weet me god niet meer hoe die heet. hij is ooit op de tv geweeest.
het gaat over een huishoudrobot die op de een of andere manier intelegent is geworden. hij is net een mens. hij gaat op zoek over de wereld naar andere robots die net zo zijn als hem, maar die zijn er niet hij is de enige. omdat hij niet kan dood gaan wordt hij heel oud. als hij dan terug komt bij het huis waar hij vroeger woonde blijkt dat er al heel veel jaren overheen zijn gegaan. hij wordt verliefd op het meisje wat hij vroeger kende toen ze nog maar een kind was. dan wil die in een mens veranderen, en krijgt hij longen en een hart enzo zodat hij dood kan gaan. hij trouwt uitijndelijk met dat meisje en ze gaan dan bijde dood. op het einde.
het enige dat ik weet dat ie best wel lang duurt
kan iemand me als je het weet zeggen hou die film heet !!!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Bedoel je soms deze?
Manschot
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een titel, namelijk een verfilming van het stripverhaal 'The lady in blue', met die Egyptische Goden in een zwevende pyramide. Ik ben totaal vergeten hoe die heet en ik kan het nergens vinden. Weet iemand waar ik het over heb? Alvast bedankt.
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Ik zoek een titel, namelijk een verfilming van het stripverhaal 'The lady in blue', met die Egyptische Goden in een zwevende pyramide. Ik ben totaal vergeten hoe die heet en ik kan het nergens vinden. Weet iemand waar ik het over heb? Alvast bedankt.
Ik denk dat je Immortals bedoelt. http://www.moviemeter.nl/film/20490 Mocht je de DVD ervan goedkoop zoeken, dan raad ik de winkel Boekenvoordeel aan 
Komt dit jaar waarschijnlijk tweede deel van!
Manschot
-
- 152 berichten
- 0 stemmen
Ja dat is hem, dank! En bedankt voor de weetjes, waar ergens kan ik over dat tweede deel lezen? 
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Ja dat is hem, dank! En bedankt voor de weetjes, waar ergens kan ik over dat tweede deel lezen? 
Weet ik eigenlijk niet.. Volgens mij zag ik een trailer voor een tweede deel als preview op de DVD Hellboy of Hero staan. Maar ik krijg er niks van gevonden nu, dus was ik misschien wat voorbarig, en was het een trailer voor deel 1 (alhoewel dan wel met beelden die ik niet heb gezien in de oorspronkelijke film).
JossiEnd
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Hoe heet die horror ookalweer?:
Heey mensen:D
Ik ben op zoek naar een horror film. Ik heb die al heel lang geleden op tv gezien maar ben nu vergeten hoe hij heette. Hij ging ongeveer zo. In het begin zaten 2 mensen in de auto en werden ze gebummperkleefd door een hele grote bus en later haalde die hun in. Weer later zagen ze die bus bij een huis staan en die man bij een bak en gooide daar toen een lijk in. (Die bak lijd naar een ondergrondse grot waar allemaal schedels van mensen zijn) Ook kan ik me iets herrineren met katten. Dat als je bij de katten was dat je dan heel hard moest wegrennen. Dat had ze gehorod in een telefoontje dat ze eerder kreeg bij een pompstation. En aan het eind bleek die man een duivel te zijn en vloog toen weg ofzo. Nadat ze heel vaak over hem heen hadden gereden.
NOu dit is alles wat ik me kan herrinern als iemand weet hoe die film heet zou ik het graag horen. Het is iniedergeval niet Texas Chainsaw.
Alvast bedankt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.