- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
djanick
-
- 9 berichten
- 35 stemmen
nee jammer genoeg niet die,
uhm kijken of ik er wat meer over kan zeggen..
de film die ik bedoel is veel later gemaakt dan 1975, in deze film gaat het ook over 2 mannen die een bank overvallen maar waar de politie sneller bij komt kijken dan verwacht.. helaas voor de politie hebben de 2 mannen kogelvrije vesten aan en kan de politie helemaal niets aanrichten bij ze (grotendeels van de film speelt zich voor de bank zelf af, hierna proberen de 2 mannen nog te ontsnappen en kom je nog iets verder bij de bank vandaan)
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
44 minutes (The north hollywood shoot out)?
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Is er een depardieu film als feestorganisator van Louix XIV??
met deze beschrijving is er 1 film waar ik aan dacht en dat is The Man In The Iron Mask. Ik heb em al een tijdje niet gezien dus ik kan het mis hebben, maar Gerard speelt erin en de film speelt zich af in de tijd van Louis XIV
Audioholic
-
- 5 berichten
- 19 stemmen
In Film > Overige films > Film gezocht:
Ik weet niet of ik hier moet zijn, maar ik zoek een film die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het was een misdaad/komedie.
Het is een engelse film en gaat over een groep criminelen die in drugs handelen. De herkenbare scene is dat er op een duur ijsjes met XTC worden uitgedeelt aan de politie.
Ik hoop dat iemand deze film herkend.
Alvast bedankt!
Groet!
Het is een britse film en niet super oud. Na het jaar 2000.
Komedie/Aktie film.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
kan bijna niet missen, kan alleen niet herinneren dat er drugs ijsjes werden weg gegeven.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik ook niet, wel dat er pilletjes de dansvloer op werden gegooid...
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2560 stemmen
NEDERLANDSE FILM?
Ik ben op zoek naar een Nederlandse film die ik als kind twee keer rond de kerstperiode heb gezien. Het enige dat ik me herinner is dat een aantal Duitse touristen wordt verwelkomd en op een gegeven moment een dikkere, blonde man uit huis wordt gegooid door een Nederlandse man.
Het zal een eind jaren 80, begin 90-film zijn.
Lekker vaag, maar wellicht gaat er bij iemand een lichtje branden?
wernerjvb
-
- 10 berichten
- 10 stemmen
In Film > Algemeen > Zoek een film, help me ! (raden jullie nooit):
Beste Mensen !
Ik ben opzoek naar een film die ik ongeveer 12 jaar geleden heb gezien. Het is een Amerikaanse film dat gaat over een jongen wat werkt in een soort hele grote warenhuis. Als iedereen naar huis is blijkt hij opgesloten te zitten maar hij komt erachter dat er een ook nog een jonge dame zichzelf heeft opgesloten in de pashokjes. En samen beleven en leuke en gezellige nacht.
Wie oh wie weet de titel van deze film ! ? Zal jullie eeuwig dankbaar zijn ! Vertel het me ! 
Groetjes Werner !
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Misschien de verkeerde site, klinkt als een 18+ film 
Audioholic
-
- 5 berichten
- 19 stemmen
The 51st State?
Nee The 51st State is het niet helaas.
Bubblez
-
- 2081 berichten
- 2560 stemmen
In Film > Algemeen > Zoek een film, help me ! (raden jullie nooit):
Beste Mensen !
Ik ben opzoek naar een film die ik ongeveer 12 jaar geleden heb gezien. Het is een Amerikaanse film dat gaat over een jongen wat werkt in een soort hele grote warenhuis. Als iedereen naar huis is blijkt hij opgesloten te zitten maar hij komt erachter dat er een ook nog een jonge dame zichzelf heeft opgesloten in de pashokjes. En samen beleven en leuke en gezellige nacht.
Wie oh wie weet de titel van deze film ! ? Zal jullie eeuwig dankbaar zijn ! Vertel het me ! 
Groetjes Werner !
In aflevering 15 van seizoen 6 van Dawson's Creek gebeurt het dat de karakters Pacey en Joey in eenzelfde situatie terechtkomen.
Maar buiten dat bedoel je hoogstwaarschijnlijk de komedie Career Opportunities
Mezelf
-
- 288 berichten
- 204 stemmen
Bedankt metalfist
de film die ik zoch heet inderdaad Idiocracy
nu nog ff downloaden en kijken maar 
Baggerman
-
- 10843 berichten
- 8313 stemmen
Misschien de verkeerde site, klinkt als een 18+ film 

Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Welke films gaan over het wassen beelden museum ?
Meestal thrillers uit de jaren 70-80.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ach ja, inkoppertje toch Kos?
Als klein kind vond ik dat maar scary, brrrr.
Thnx again
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Ik heb nog een moeilijke denk ik.
Ik zoek een film, volgens mij thriller/horror, die ik een hele tijd geleden op TV gezien heb.
Het ging over een soort poppenhuis (model van het huis waarin de hoofdpersonen leefden) dat naar ik meen in de garage van het huis stond, en als er iets in het poppenhuis gebeurde, gebeurde dat in het echt ook.
Ik weet nog dat de vader van het gezin doordraaide, en volgensm ij met een bijl ging zwaaien...
Ik besef dat dit misschien wat vaag is, maar meer kaas kan ik er niet van maken. Iemand enig idee? Alvast bedankt
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Amityville: Dollhouse?
Als ik de beschrijving zo zie, zou hem dat best wel eens kunnen zijn
Bedankt! Nu nog ergens op DVD vinden..
mikey
-
- 29021 berichten
- 5175 stemmen
Man iron mask
Nee, ik heb hem gevonden in de videotheek: vatel of zoiets.
Nog een film: geen idee waar hij over gaat. Komt uiit midden j-90. Het is high school en het enige wat ik me ervan kan herrineren zijn 2 kauwgom plaksels onder een schoolbank die een dramatisch liedje gaan zingen in stop-motion (beetje gek en arty natuurlijk). Ik dacht altijd Virgin Suicides maar nee dus.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Toch bijna wel. Het is de videoclip van de song Playground Love van Air, afkomstig van de soundtrack van The Virgin Suicides.
mikey
-
- 29021 berichten
- 5175 stemmen
Heyyyy, ja bedankt, klopt. Gelukkig is dit voor me opgelost. Ik vond het al zo raar.
charmutu
-
- 1 berichten
- 1 stemmen
In Film > Overige films > Ik zoek een naam van een film:
Ik zoek een film die volgens mij ergens in 2004 op tv was gekomen op woensdag rtl 4 waargebeurde verhalen. De film ging over donkere jongeren van de zwarte straat in Amerika, die bendes vormden. Wie weet hoe deze film heet??
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
Misschien, maar ik kan nergens een trailer vinden van deze film..
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
http://www.trailerfan.com/movie/mikey/trailer dit is de trailer van Mikey, vindt het een goede trailer, waarschijnlijk geen officiële, maar door een fan gemaakt.
mikey
-
- 29021 berichten
- 5175 stemmen
mikey lijkt wel wat op Bloody Birthday.
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
http://www.trailerfan.com/movie/mikey/trailer dit is de trailer van Mikey, vindt het een goede trailer, waarschijnlijk geen officiële, maar door een fan gemaakt.
ah mikey, brings back memories 
Friday the 13th, you just made my day 
zalige film 
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
ah mikey, brings back memories 
Friday the 13th, you just made my day 
zalige film 
hahaha graag gedaan 
zou hem ook nog eens graag willen zien, maar is zo moeilijk vast te krijgen hé of heb ik dit mis?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.