- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
TheBossie
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
oftewel, Invitation, L' (1973)
Dragje, je bent geweldig! Dat is 'm helemaal.
Nu kan ik weer rustig slapen...
wenneke2222
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek de titel van een film:
Dag iedereen,
Al bijna 3 dagen ben ik aan het zoeken naar een titel van een film.. Ik heb die vroeger gezien toen ik jonger was. Af en toe krijg ik beelden in m'n gedachten van die film maar kan gewoon niet meer op de naam komen, en ik had hem graag nog eens gezien..
Het verhaal: Er zijn 2 kinderen (jongens) met de frisbee aan het spelen. Eén van hen doet expres de frisbee op het dak ( naast een raampje). Terwijl de ene op de ladder gaat, loopt die ander jongen naar binnen om de raam open te doen zodat die ene jongen eraf valt en sterft. En zo deed dieje jongen nog allerlei dingen (ook met grootmoeder , of hij liet een huisdier iets doen)
Dus ik denk dat die jongen speciale gaven had, slechte, wel teverstaan..
Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen..
Bedankt!!!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dag iedereen,
Al bijna 3 dagen ben ik aan het zoeken naar een titel van een film.. Ik heb die vroeger gezien toen ik jonger was. Af en toe krijg ik beelden in m'n gedachten van die film maar kan gewoon niet meer op de naam komen, en ik had hem graag nog eens gezien..
Het verhaal: Er zijn 2 kinderen (jongens) met de frisbee aan het spelen. Eén van hen doet expres de frisbee op het dak ( naast een raampje). Terwijl de ene op de ladder gaat, loopt die ander jongen naar binnen om de raam open te doen zodat die ene jongen eraf valt en sterft. En zo deed dieje jongen nog allerlei dingen (ook met grootmoeder , of hij liet een huisdier iets doen)
Bedankt!!!
wenneke2222
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Heb net eventjes naar de trailer van The Good Son gekeken en het is em niet 
Ik denk dat de film, die ik bedoel, toch nog ouder is...
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Thx ben aan het zoeken geweest op imdb en denk ook dat het die film is.....
*kelly*
-
- 281 berichten
- 380 stemmen
In Overigen > Algemeen > Ik zoek een beeld uit een film, wie kan me helpen?:
Euhm,... Ik heb eens ooit een film gezien, een draculafilm, maar in komedie-genre. Ik dacht dat het met de acteur van de naked gun was.
Het was iets van "The young Dracula,..." of zoiets
Sorry dat het zo vaag is maar volgens mij komt er zo'n scène echt wel in voor!
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Dracula: Dead and Loving it
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
Bedankt!!!
Is de film die je zoekt 'Mikey"?
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
dit is valentine ja
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Dag iedereen,
Bedankt!!!
hieraan denk ik aan een deel van The omen of een remake van de eerste Omen of een ripoff er v an. The omen gaat over een jongetje genaamd Damien, en hij is de zoon van de duivel
Friday the 13 th
-
- 2568 berichten
- 2042 stemmen
nope dit kan niet the omen zijn, zowel niet de originele als de remake
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Komt in geen enkele Omen-film voor. Ik heb recent nog alle delen en de remake gekeken.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
en misschien een ripoff van the omen zoals 666: the child?
Oranje
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Dag beste forumleden,
Ik heb me vandaag voor het allereerst ingeschreven dus schiet niet op me als ik vragen stel op de verkeerde plaats etc etc...
Ik zoek films uit de jaren 60-70. Meer specifiek films over de romeinen en ik bedoel hier niet de Ben Hurs maar eerder het genre van Spartacus. Veel actie in de gekende romeinse stijl.
Ook heb ik in die periode een oorlogsfilm WOII gezien die gaat over kort na de landing in Normandië. Het enigste wat me nog voor de geest staat is een hinderlaag waar de amerikanen inlopen op een groot granenveld. In de hooibergen zitten de duitsers verschanst en daar komen onze vrienden uit Amerika maar achter wanneer ze er tussen wandelen. Ik weet géén namen van acteurs, het jaartal vermoedelijk tussen 1960 en 1975.
Bedankt voor jullie reacties.
Oranje.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2251 stemmen
Allereerst welkom op de site, om nu je vraag te beantwoorden:
Ik denk dat die scene met het graanveld voorkwam in Kelly's Heroes
Mocht die het niet zijn, dan is er een zeer kleine kans dat het Patton was.
Ik weet dat ik de film gezien heb en deze 2 zijn de enige mogelijke opties (tenzij ik ben vergeten op de film te stemmen
)
Mezelf
-
- 288 berichten
- 204 stemmen
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Hey ik had een vraag
ik weet nou niet of ik hem in dit forum kan/mag stellen maar ik doe het toch
er is een film over een man die heeeeel veeel jaar later opeens wakker wordt, maar dan blijkt dat de hele wereld hardstikke dom is
ik ben op zoek naar de naam van deze film weet iemand die?
Die mensen zijn zo dom, torens staan scheef, bruggen zijn niet afgebouwt best grappig om te zien... maar ik weet de naam dus niet
ik hoop dat iemand het weet danku
wenneke2222
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Misschien, maar ik kan nergens een trailer vinden van deze film..
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
TonyMontana
-
- 394 berichten
- 4803 stemmen
Ik zoek een film die ik enkele jaren geleden op tv (Kanaal2) heb gezien.
De film speelt zich af in Engeland (Londen?). Een groepje jongeren besluit na het zuipen en nemen van drugs (xtc) om enkele auto's te gaan stelen en wat te gaan racen. Ze stelen de auto's uit een parkeergarage en besluiten om het snelst naar een bepaalde stad te racen... In elke auto zitten 2 à 3 jongeren en we krijgen afwisselend hun 'gebeurtenissen' te zien:
een jongen en een meisje raken de weg kwijt en worden in een klein dorpje aangevallen en mishandeld door enkele mannen.
in een andere auto zitten een nerd-achtige jongen en het ex-meisje van de leider van het groepje, en na enkele intieme gesprekken komen ze erachter dat ze toch wat gevoelens voor elkaar hebben...
Dit is ongeveer alles wat ik me ervan herinner. Wie weet welke film ik zoek...??
alvast bedankt.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Hey ik had een vraag
ik weet nou niet of ik hem in dit forum kan/mag stellen maar ik doe het toch
er is een film over een man die heeeeel veeel jaar later opeens wakker wordt, maar dan blijkt dat de hele wereld hardstikke dom is
ik ben op zoek naar de naam van deze film weet iemand die?
Die mensen zijn zo dom, torens staan scheef, bruggen zijn niet afgebouwt best grappig om te zien... maar ik weet de naam dus niet
ik hoop dat iemand het weet danku
matthijs_013
-
- 3632 berichten
- 5885 stemmen
Kent iemand een, wat het volgens mij was, dramatelevisiefilm die zich af speelt in de jaren '30. Het gaat over een aantal broers, wiens ouders komen te overlijden. Zij worden gestuurd naar verscheidene wees- en opvanghuizen waar ze een verschrikkelijk leven tegemoet komen, waaronder ondervoeding en ziekte en dergelijke. Ze hebben na een gegeven moment geen contact meer met elkaar, aangezien ze uit elkaar werden gehaald?
De film werd een groot aantal jaren geleden (1999-2002?) uitgezonden in de middag op RTL4. Wie kent de titel van deze film?
mikey
-
- 29020 berichten
- 5174 stemmen
Is er een depardieu film als feestorganisator van Louix XIV??
Baggerman
-
- 10843 berichten
- 8310 stemmen
Is er een depardieu film als feestorganisator van Louix XIV??
Volgens mij bestonden er in de tijd van Louis XIV nog geen films.
Ik wist trouwens niet dat Depardieu al zó oud is?
marlouvwxyz
-
- 12 berichten
- 453 stemmen
Ik zoek een Nederlandstalige (kinder)film die ik ooit rond de kerstperiode (geloof ik!) op tv heb gezien. Het ging over een buitenlands jongetje en Nederlands meisje (andersom kan ook, maar ik geloof dat het dit was!) die altijd samen speelden. Ze woonden in van die huizen waar je via een trappetje naar binnen moet. Ik weet ook nog dat dat Nederlandse kindje werd uitgenodigd voor een huwelijksfeest (geloof ik?, een uitgebreid "traditioneel" feest in elk geval!) bij het buitenlandse kindje thuis.
Iemand die weet wat ik bedoel? 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Ik zoek... hulp bij huiswerk/onderzoek/enquete
djanick
-
- 9 berichten
- 35 stemmen
In Film > Algemeen > film titel vergeten:
ik heb een tijdje geleden *ongeveer 1 jaar* een film gezien over een bankoverval in amerika die ook echt gebeurd was. van deze gebeurtenis hadden ze een film gemaakt en de titel van deze film zou ik graag weer willen weten natuurlijk (aangezien ik hem wil gaan kijken
)
als iemand weet welke film ik bedoel, don`t be afraid to help me 
Gr.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.