• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.299 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.891 acteurs
  • 199.788 gebruikers
  • 9.424.644 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

TonyMontana

• 394 berichten
  • 4803 stemmen

The Exorcist (de allereerste van Friedkin)

100% zeker

Soldaat

• 7 berichten
  • 0 stemmen

TonyMontana schreef:

The Exorcist (de allereerste van Friedkin)

100% zeker

Thnx dat was hem

En de volgende weer

Ik zoek van de onderstaande film screenshot de titel.

(afbeelding)

(moest zelf ook ff goed kijken, maar het lijkt alsof iemand aan t bidden is achter de tralies... green mile?)

Metalfist

• 12438 berichten
  • 3964 stemmen

Hoe kom je eigenlijk aan die foto's? Al een aantal keer een scene zien voorbij flitsen zonder dat je weet van welke film ze is maar hoe zoek je ze dan op?

PascalvE

• 308 berichten
  • 22 stemmen

lijkt me the green mile ja, volgens mij is dit de scene waarin hij de muis weer tot leven wekt

Bubblez

• 2072 berichten
  • 2542 stemmen

Metalfist schreef:

Hoe kom je eigenlijk aan die foto's? Al een aantal keer een scene zien voorbij flitsen zonder dat je weet van welke film ze is maar hoe zoek je ze dan op?

Dikke kans dat de foto's worden getoond bij een prijsvraag en dat wij met zn allen het goede antwoord geven.

Soldaat

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Nee hoor, geen prijsvraag oid.

Op een forum van wat gamevrienden is het een soort spelletje zeg maar. en we mogen internet raadplegen. Zo kwam ik hier

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2606 stemmen

Die film waarin studenten uit verschillende landen gaan studeren in Barcelona. Wil hem graag eens zien, maar ben de naam kwijt.

TonyMontana

• 394 berichten
  • 4803 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Die film waarin studenten uit verschillende landen gaan studeren in Barcelona. Wil hem graag eens zien, maar ben de naam kwijt.

L' Auberge Espagnole (2002)

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2606 stemmen

Jep, dank u.

MiST

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Ik ben op zoek naar een titel:

Hello iedereen,

ik ben dus (zoals de titel van dit topic doet vermoeden) op zoek naar de titel van een film. Ik hoop dat hier genoeg freaks zitten om mij uit de nood te helpen...

Ik herinner me niet veel meer van de film, maar ik zal hier even opsommen wat ik nog wel allemaal herinner...

Voor zover ik me kan herinneren is het (denk ik, ik ben hier dus niet helemaal zeker van) een romantische comedie.

Er is een scene in dat de iemand gered wordt (man redt vrouw, vrouw red man, dat weet ik niet meer) van metro die het station binnenrijdt. Ze rollen dan onder het perron en liggen naast de sporen.

En dit is eigenlijk de enige scene die ik me herinner, buiten het feit dat het een grappige film was (toen toch... )

Voor de belgen die hier misschien lezen, ze hebben hem ooit gedraaid op VT4, rond kerstmis denk ik. Ik weet niet of het kan helpen?

Iemand een idee? Let me know.

dankjewel!

Michiel Staessen (MiST)

stinissen (crew films & series)

• 23680 berichten
  • 77293 stemmen

MiST schreef:

Hello iedereen,

ik ben dus (zoals de titel van dit topic doet vermoeden) op zoek naar de titel van een film. Ik hoop dat hier genoeg freaks zitten om mij uit de nood te helpen...

Ik herinner me niet veel meer van de film, maar ik zal hier even opsommen wat ik nog wel allemaal herinner...

Voor zover ik me kan herinneren is het (denk ik, ik ben hier dus niet helemaal zeker van) een romantische comedie.

Er is een scene in dat de iemand gered wordt (man redt vrouw, vrouw red man, dat weet ik niet meer) van metro die het station binnenrijdt. Ze rollen dan onder het perron en liggen naast de sporen.

En dit is eigenlijk de enige scene die ik me herinner, buiten het feit dat het een grappige film was (toen toch... )

Voor de belgen die hier misschien lezen, ze hebben hem ooit gedraaid op VT4, rond kerstmis denk ik. Ik weet niet of het kan helpen?

Iemand een idee? Let me know.

dankjewel!

Michiel Staessen (MiST)

While You Were Sleeping

Slimfit

• 4 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Film titel gezocht!!:

Hooii!

Een paar jaar geleden had ik een hele leuke film gezien, toen het gisteren ter sprake kwam waren we allemaal de titel vergeten terwijl we de film graag nog een keer weer willen zien.

De film ging over 3? vrouwen die een toverdrankje ofzo hadden, daarmee werden ze onsterfelijk. Als ze gingen vechten ging balken recht door hun lichaam heen en zat er bijvoorbeeld een gat in hun lichaam. Op het eind zijn de vrouwen erg oud maar ze kunnen dus niet dood gaan maar vallen wel bijna helemaal uit elkaar.

Iemand een idee hoe deze film heet?

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij bestaat hier al een topic over. Enfin, volgens mij, wederom, zoek jij The Witches of Eastwick.

Slimfit

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Ow sorry, ben nog een beetje klungelig met dit forum, ik kom namelijk van een ander forum die iets anders werkt (A)

Maar, nee, dat is hem niet. Die ik bedoel gaat echt erover dat ze onsterfelijk worden. Dan op het eind vallen ze van de trap en liggen ze daar in wat stukken.

Dan zijn ze inmiddels heel oud enzo.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

Je bedoelt: Death becomes her

100% zeker een leuke film

Mocht je twijfelen, zie dan de IMDB fotogallerij

Slimfit

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Owja! Dat was hem, hartelijk bedankt!!

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

lordsnoopy schreef:

Je bedoelt: Death becomes her

100% zeker een leuke film

Mocht je twijfelen, zie dan de IMDB fotogallerij

silly,

ja inderdaad die bedoelde ik

kingfisher

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal.

Wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar een Film dat afspeeld in LA dacht ik. Het gaat om een latino familie waar de oudste broer gek is van boksen.

De familie wordt door drugs en geweld uitelkaar getrokken.

De oude broer krijgt een baan bij de poltie.

Tot overmaat van ramp schiet hij zijn eigen jongere broer neer die een overval plaagt op een tankstation.

Zijn broer (de politie agent) probeert hem nog uit de gevangenis te halen maar dat wil de jongere broer niet, omdat hij in de gevangenis uitgroeit tot een groot leider van een latino gevangenis bende.

Er onstaat een oorlog in de gevangenis tussen verschillende groepen die tegen elkaar worden opgezet door de nieuwe leider van de latino's.

Ik weet echt niet meer hoe deze film heet .

Wie weet hoe deze film heet .

Alvast bedank voor het meedenken en lezen.

Gr'

KingFisher

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

deze?

kingfisher

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Help:

Hallo allemaal.

Wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar een Film dat afspeeld in LA dacht ik. Het gaat om een latino familie waar de oudste broer gek is van boksen.

De familie wordt door drugs en geweld uitelkaar getrokken.

De oude broer krijgt een baan bij de poltie.

Tot overmaat van ramp schiet hij zijn eigen jongere broer neer die een overval plaagt op een tankstation.

Zijn broer (de politie agent) probeert hem nog uit de gevangenis te halen maar dat wil de jongere broer niet, omdat hij in de gevangenis uitgroeit tot een groot leider van een latino gevangenis bende.

Er onstaat een oorlog in de gevangenis tussen verschillende groepen die tegen elkaar worden opgezet door de nieuwe leider van de latino's.

Ik weet echt niet meer hoe deze film heet .

Wie weet hoe deze film heet .

Alvast bedank voor het meedenken en lezen.

Gr'

KingFisher

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4924 stemmen

Blood in, Blood out

Dit is 'm denk ik, maar er is ook al een topic aangemaakt voor dit soort vragen dus hier kan een slotje op.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Leland Palmer schreef:

Blood in, Blood out

Dit is 'm denk ik, maar er is ook al een topic aangemaakt voor dit soort vragen dus hier kan een slotje op.

Heb de film ook ergens vermeld.

TheBossie

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Hallo mede-filmfanaten,

Ik ben op zoek naar de titel van een Franse film uit de jaren zestig/zeventig. De film speelt zich grotendeels af op een landgoed waar een oud-medewerker van een of ander bedrijf een feest geeft voor zijn ex-collega's. Ik geloof dat deze collega doordat hij een loterij had gewonnen of iets dergelijks kon stoppen met werken.

Het feest loopt aardig uit de hand omdat er allerlei jaloerse gevoelens en oude vetes naar boven komen. Als iedereen wat teveel gedronken heeft wordt een meisje nog gedwongen tot een striptease.

Geen top-acteurs uit die tijd in deze film zoals Alain Delon en Gerard Depardieu. Wel een prachtige 'ensemble'-film die me altijd is bijgebleven.... behalve de titel dan.

Ik ben benieuwd of er bij iemand een belletje gaat rinkelen.

Alvast bedankt.

TheBossie

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Ik zoek ook weer een filmtitel voor het volgende beeld ????

(afbeelding)

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

Lijkt me een scene uit Lost

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

TheBossie schreef:

Hallo mede-filmfanaten,

Ik ben op zoek naar de titel van een Franse film uit de jaren zestig/zeventig. De film speelt zich grotendeels af op een landgoed waar een oud-medewerker van een of ander bedrijf een feest geeft voor zijn ex-collega's. Ik geloof dat deze collega doordat hij een loterij had gewonnen of iets dergelijks kon stoppen met werken.

...

Volgens mij bedoel je deze film:

(afbeelding)

oftewel, Invitation, L' (1973)

Prachtige film. 4*

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3302 stemmen

Trigoo schreef:

Ik zoek ook weer een filmtitel voor het volgende beeld ????

(afbeelding)

Volgens mij is dat Connie Nielsen in Return to Sender.

stee-fun

• 7 berichten
  • 28 stemmen

Ik heb een jaar gelede een film bij een maat van mij gekeeken alleen we komen niet meer op de titel van deze film maar die wil ik wel heel graag weten

Ik ben niet zo heel goed in het vertellen waar een film over gaat dus zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn

Het gaat over een gezin dat aan het sparen is voor hun zieke dochter,

die een operatie nodig heeft. Wanner de man op een dag woord beroofd op het moment dat hij eigenlijk vreemd gaat hoopt hij veder te kunnen gaan. Alleen de rover wil meer geld, en dreigt alles te vertellen aan zijn vrouw als hij het niet krijgt. zo woord het gespaarde bedrag steeds minder. tot dat hij ziet dat het niet veder kan en hij terug moet slaan. hier bij komt hij een paar andere dingen te weten

waar onder dat de vrouw waar mee hij vreemd ging eigenlijk bij de rover hoort .

--

ps

een bekende rapper heeft ook een klein rolletje in deze film

ik meen me te herinneren dat het xzibit was

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3302 stemmen

Derailed waarschijnlijk

stee-fun

• 7 berichten
  • 28 stemmen

bedankt voor het snel regeren dit is inderdaad de film die ik zoek

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.