• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.713 films
  • 12.533 series
  • 34.674 seizoenen
  • 654.592 acteurs
  • 200.275 gebruikers
  • 9.452.943 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

De film waar je het over hebt is Jeepers Creepers. Volgens mij is hier overigens ergens anders een topic voor (edit: staat nu wel op de juiste plek )..

Scarecrow

• 563 berichten
  • 170 stemmen

danuz schreef:

De film waar je het over hebt is Jeepers Creepers. Volgens mij is hier overigens ergens anders een topic voor..

Inderdaad, zeker weten Jeepers Creepers. JossiEnd had echter wel het juiste topic hoor!

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2251 stemmen

Die 2 berichten stonden eerst in In Film > Overige films > Hoe heet die horror ookalweer?:

Eén van de moderators heeft ze naar dit topic verplaatst, vandaar danuz's opmerking: "Volgens mij is hier overigens ergens anders een topic voor.."

JossiEnd

• 4 berichten
  • 0 stemmen

bedankt.. het is inderdaad Jeepers Creepers.. en sorry dat ik hem op de verkeerde plaats had geplaatst(A)

sannex

• 5 berichten
  • 1 stemmen

Hej

Ik ben op zoek naar de titel van een film over een meisje dat verkracht wordt. Ze blijkt zwanger te zijn en ontmoet dan een jongen die met haar wil trouwen. Ik weet nog dat ze niet veel geld hadden en dat haar tapijt gemaakt werd van allerlei restjes stof.

Jaren later hebben ze 2 kindjes en dan blijkt dat het oudste kindje kanker heeft. De moeder laat zich testen maar blijkt geen goede donor te zijn. Wanneer ze haar man eindelijk zo ver krijgt om zich ook te laten testen (ook al is het kind van de verkrachter) blijkt dat hij wel compatibel is en dat hij diegene was die haar ooit verkracht had.

Iemand die weet hoe deze film heet?

Dan had ik nog een vraag over een film waar ik eigenlijk niet veel meer van weet. Het gaat over een blanke man die dicht bij een zwarte familie komt wonen. Er zijn 2 jongetjes, die jongste zit heel de tijd te chatten en de oudste komt heel goed overeen met een blank meisje (de dochter vd man??). Er is ook iets met een koffer. maar meer weet ik ook niet meer.

en (hierbij stopt het hoor) heel lang geleden heb ik ook eens een film gezien waarbij een man, ongelukkig, stopt bij een bar. De barman serveert hem een drankje en plots zit hij in het leven dat hij zou gehad hebben als hij bij zijn vriendin van vroeger was gebleven. Hij is ontzettend rijk, zijn kinderen zijn uberbeleefd etc.. Dan gaat hij op zoek naar het meisje dat hij kende toen hij nog in zijn andr leven zat en probeert hij haar te overtuigen dat er iets raar aan de hand is (dmv favoriete film/muziek/weetikveel).

Hm, ok, dat was het.

Groet

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

sannex schreef:

en (hierbij stopt het hoor) heel lang geleden heb ik ook eens een film gezien waarbij een man, ongelukkig, stopt bij een bar. De barman serveert hem een drankje en plots zit hij in het leven dat hij zou gehad hebben als hij bij zijn vriendin van vroeger was gebleven. Hij is ontzettend rijk, zijn kinderen zijn uberbeleefd etc.. Dan gaat hij op zoek naar het meisje dat hij kende toen hij nog in zijn andr leven zat en probeert hij haar te overtuigen dat er iets raar aan de hand is (dmv favoriete film/muziek/weetikveel).

Mr. Destiny ?

sannex

• 5 berichten
  • 1 stemmen

mnee, die was het niet

die Lange

• 228 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film die ik een aantal jaren terug tijdens geschiedenisles heb gezien. Ergens in Engeland wordt tijdens de koude oorlog een atoombom gegooid, en je ziet hoe de mensen na die bom proberen te overleven. Het enige wat ik verder nog weet is dat twee personen na de bom schapen vinden die het niet overleefd hebben en deze toch opeten, ondanks eventuele straling.

Baggerman

• 10843 berichten
  • 8310 stemmen

die Lange schreef:

Ik zoek een film die ik een aantal jaren terug tijdens geschiedenisles heb gezien. Ergens in Engeland wordt tijdens de koude oorlog een atoombom gegooid, en je ziet hoe de mensen na die bom proberen te overleven. Het enige wat ik verder nog weet is dat twee personen na de bom schapen vinden die het niet overleefd hebben en deze toch opeten, ondanks eventuele straling.

Waarschijnlijk is het niet deze, maar je weet nooit. Misschien: The Day After?

starbright boy (moderator films)

• 22581 berichten
  • 5238 stemmen

die Lange schreef:

http://www.moviemeter.nl/film/26991

Ik vermoed dat je deze bedoeld.

newG

• 956 berichten
  • 2363 stemmen

sannex schreef:

Hm, ok, dat was het.

Groet

The Family Man of

Mr destiny

http://www.moviemeter.nl/film/2936

denk ik...

en die met die vrouw zegt me ook wel wat... maar ik hoor de woorden nog niet goed

effe verder denken

EDIT:

Lol Halcyon was me al voor terwijl ik al even aant zoeken was op de titel mr destiny

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dat is toch geen Meet Joe Black.

Statiegeld

• 340 berichten
  • 308 stemmen

Statiegeld schreef:

Ik heb er ook een. De film was echt een thriller met een moordenaar die maar niet pakken te krijgen was. Aan het einde bleek dat de moordenaar alles van gezinnen wist omdat hij in een videowinkel werkte en zo alle huizen van mensen kon zien.

Nou eindelijk zeg, het was Red Dragon, gisteren weer op TV gezien.

angel-eyes18

• 259 berichten
  • 0 stemmen

hoi allemaal

ik ben op zoek naar film ...the first power... met jeff kober en lou diamond phillips, iemand?

als je hem hebt ben ik je eeuwig dankbaar!!

grtjzz

john

Statiegeld

• 340 berichten
  • 308 stemmen

Ja dat is dus niet de bedoeling hiervan.

Japie Mol

• 354 berichten
  • 1997 stemmen

Ik heb vroeger op school een mini-serie gezien (volgens mij was het een mini-serie kan ook ene lange film zijn) die ging over een geheime neo-nazi groep die in het geheim in trainingskampen in België oefenden om aanslagen e.d. te plegen. Ik kan mij herrineren dat er ook een scene inzat met een wedstrijd van Ajax in De Meer. Het is allemaal nogal vaag, maar het is ook al een tijd geleden.

smartiez

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een bepaalde titel die ik laatst ergens gezien heb, maar ik weet niet meer waar. Het gaat over een virus dat uitgebroken is ergens in Engeland (Schotland misschien?), het is besmettelijk en je krijgt het als je gebeten wordt. Wanneer dit gebeurt verander je in een of ander zombie-mens. In de film rijden ze rond in een zwarte engelse taxi en er zitten onder andere een oom met haar nichtje in, een jonge-gast die nogal wild is en een jongere vrouw. Ook komen ze in de film bij een of ander kasteel aan wat door de overige militairen is ingesteld als fort, met allemaal landmijnen eromheen. Op de binnenplaats van dat fort hebben ze zo'n monster (wat voor de besmetting een soldaat was) vast liggen aan een ketting, dat monster wordt door de wilde gast uit de taxi vrijgelaten en moord dan het kasteel uit.

Afijn, die film zoek is dus. Kan iemand mij aan een titel helpen? Bij voorbaat dank.

mikey

• 29020 berichten
  • 5174 stemmen

28 days later

smartiez

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Echt? Want ik vroeg het aan mensen die die film gezien hadden en ze wisten niet waar ik het over had.

Scarecrow

• 563 berichten
  • 170 stemmen

smartiez schreef:

Echt? Want ik vroeg het aan mensen die die film gezien hadden en ze wisten niet waar ik het over had.

Ik zal even antwoorden nu ik toch nog wakker ben, al is de vraag dan niet aan mij gestelt... Het is inderdaad 28 days later. Het vervolg (28 weeks later) is trouwens ook erg sterk!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Is het niet Land of the Dead?

mikey

• 29020 berichten
  • 5174 stemmen

In 28 days later kreeg een groep mensen inderdaad te maken met een militair fort dat een soort van voortplantingscampagne had ontwikkeld. daarnaast hadden de militairen een zombie waarop werd geexperimenteerd. And experiments should go Awry!!!!

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Is het niet Land of the Dead?

Nope. Geen kasteel en geen Engelste taxi bij mijn weten. 28 Days Later it is!

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Gisteren heb ik 2001. a space-odyssey gezien waarin een kwartiertje over mensapen ging.

Nu zoek ik een gelijkaardige film maar waarin het ook gaat over mensapen (de ene stam wat meer ontwikkeld dan de andere).

Eén bepaald stam had het vuur uitgevonden en ze moesten met dit vuur nog rondlopen, denk ik. Er komt ook geruzie en 1 van de leden van die stam verlaat de groep en komt in contact met een vrouwelijke mensaap van een ander stam. Uiteidelijk gaat hij terug naar zijn eigen stam met een gevecht, denk ik.

De film is al een tijdje oud, ik denk zeker 15 jaar of meer.

Deze film kan ik niet meer terugvinden met de functie "zoeken".

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Planet of the Apes?

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Planet of the apes is het niet, want er komt geen ruimtetuig in. Het gaat louter over de oermens.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Caveman?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Bedankt mug : het is "la guerre du feu". Ik wist niet dat het een Franse titel was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.