• 15.773 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.029 gebruikers
  • 9.373.219 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

nummervlinder schreef:

Hoi, deze film zit vrij ver weg, dus probeer toch niet al te vaag over te komen, maar ik weet niet hoe ik het op een synopsis zou moeten doen lijken dus maar enkele tags:

- Afrika

- op olifanten jagen (dacht ik)

- iemand die een film wil maken (in Afrika)

Zo, niet veel, maar ik herinner mij nog een kleinigheid. Een diener van diegene die een film wou maken daar, kwam om door een olifant dacht ik.

Alvast bedankt!

http://www.moviemeter.nl/film/600 Misschien ?

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Tun-89 schreef:

ik zoek een film, waar in er iemand een 1 of ander ziek spelletje speelt. het gaat ook over allemaal verlijdingen enzo. en er zijn 2 jonge sexy vrouwen, en de 1 wil de ander iets aan doen volgens mij, en op een gegeven moment in het donker op een feest, belanden ze in het zwembad buiten en beginen ze te vechten dacht ik, en dan ineens beginnen ze elkaar te kussen. Die scene herinner ik me nog goed, de rest van de film weet ik niet meer zo goed, was lang geleden. 1 van de vrouwe had wat donkere make-up op tijdens de kus-scene en donker haar.

Het was denk ik wel een Thriller.

Vage omschrijving ik weet 't ,

maar mischien weet iemand mij te helpen.

Mulholland Drive misschien?

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Tun-89 schreef:

ik zoek een film, waar in er iemand een 1 of ander ziek spelletje speelt. het gaat ook over allemaal verlijdingen enzo. en er zijn 2 jonge sexy vrouwen, en de 1 wil de ander iets aan doen volgens mij, en op een gegeven moment in het donker op een feest, belanden ze in het zwembad buiten en beginen ze te vechten dacht ik, en dan ineens beginnen ze elkaar te kussen. Die scene herinner ik me nog goed, de rest van de film weet ik niet meer zo goed, was lang geleden. 1 van de vrouwe had wat donkere make-up op tijdens de kus-scene en donker haar.

Het was denk ik wel een Thriller.

Vage omschrijving ik weet 't ,

maar mischien weet iemand mij te helpen.

Ik denk wild things.

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

Het is Wild Things.

Bedankt kiriyama!

.

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

In DVD en VHS > Titels > weet iemand de titel van deze film?:

de film gaat over een echtpaar, met een oude zoon en een jongere dochter

die vrouw is lerares op een school en op een gegeven moment word ze slachtoffer van dementie, waardoor ze later haar man en kinderen niet meer herkent

haar man is daar erg opgefokt van en ontmoet dan iemand bij het joggen waar hij zijn verhaal bij kwijt kan.

hij werkt trouwens bij een bedrijf waar hij (geloof ik) de baas van is samen met zijn broer, wat een soort player is en die zich meer zorgen maakt over het werk zelf (o.a. geld) dan het welzijn van zijn broer.

die man heeft ook nog een hele goede vriend, wat een donkere man is. Die gelooft erg in God enzo en heeft al eerder zijn vrouw verloren.

Iemand enig idee over welke film ik het heb????

alvast heel erg bedankt

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik zoek een film die ik lang geleden heb gezien. Hij gaat over 3 of 4 jongens die een lijk ontdekken en die dan vluchten en een van die jongens zen vader heeft aan treinlopen ofzoiets gedaan. Een van de jongens valt ook in het water en heeft een heleboel bloedzuigers op zen lijf. De film eindigt met dat je 2 van de jongens ziet weggaan (als oudere mannen) en dat ze alle contact verbreken met elkaar.

Ik zoek al wel een tijdje achter deze film en zou dus heel blij zijn als iemand mij hier bij kon helpen.

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet het niet zeker, maar misschien Stand By Me?

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

Dat weet ik wel zeker, het is Stand By Me.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Metalfist schreef:

trijnlopen

Brrr...

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Bedankt dat is hem en het woord trijnlopen heb ik maar terug verandert had het veel te snel en zonder veel nadenken geschreven

komt ervan als je ondertussen tv kijkt

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Hehe, ik ben niet zo'n mierenn**ker hoor maar deze kon ik niet laten lopen

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

maar goed ook...

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

otherfool schreef:

Hehe, ik ben niet zo'n mierenn**ker

Gaat zo moeilijk he...

Ascari

• 57 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek een film die gaat over een terrorist. De terrorist is een echte mannetjesputter en vrijwel niemand heeft hem gezien

om hem te pakken te krijgen wordt een persoon die heel erg op de terrorist lijkt opgezocht en getraind. Tijdens deze training komen ze ook op een begraafplaats. de look a like moet zich allerlei namen kunnen herinneren van stenen die door de trainer genoemd zijn.

de afloop is dat de terrorist en de look a like in het water vechten, en de trainer moet kiezen wie hij moet neerschieten. hij kiest de verkeerde, maar de terrorist weet niet te ontsnappen.

de look a like krijgt een beschermt leven met zijn gezin...

ik zou echt niet meer weten hoe deze film heet.. heeft iemand een idee??

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

Ascari schreef:

ik zoek een film die gaat over een terrorist. De terrorist is een echte mannetjesputter en vrijwel niemand heeft hem gezien

om hem te pakken te krijgen wordt een persoon die heel erg op de terrorist lijkt opgezocht en getraind. Tijdens deze training komen ze ook op een begraafplaats. de look a like moet zich allerlei namen kunnen herinneren van stenen die door de trainer genoemd zijn.

de afloop is dat de terrorist en de look a like in het water vechten, en de trainer moet kiezen wie hij moet neerschieten. hij kiest de verkeerde, maar de terrorist weet niet te ontsnappen.

de look a like krijgt een beschermt leven met zijn gezin...

ik zou echt niet meer weten hoe deze film heet.. heeft iemand een idee??

The Assignment misschien

Ascari

• 57 berichten
  • 0 stemmen

die lijkt er wel op ja, bedankt

P8rb

• 10773 berichten
  • 1820 stemmen

een man gaat met een klein vliegtuig mee en dat stort neer in de zee, dan zwemt hij naar een eiland, en als hij aan wal gaat verwond hij zich aan het rif (au.)

op het einde gaat hij met een zelfgemaakt vlot weg (geloof ik).

bij voorbaat dank

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

Klinkt als Cast Away.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1820 stemmen

Dat is hem!

dank u

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2244 stemmen

nummervlinder schreef:

Wel iemand anders dan? Maar, eh jij toch ook zeker bedankt hoor lordsnoopy .

Graag gedaan hoor, ik heb ondertussen Cruel Intentions 2 gezien en dat is degene die je zoekt

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

weet iemand misschien de titel van deze film?

de film gaat over een echtpaar, met een oude zoon en een jongere dochter
die vrouw is lerares op een school en op een gegeven moment word ze slachtoffer van dementie, waardoor ze later haar man en kinderen niet meer herkent
haar man is daar erg opgefokt van en ontmoet dan iemand bij het joggen waar hij zijn verhaal bij kwijt kan, na een tijdje bloeit er een soort romance op tussen die vrouw waarmee hij jogt en hij. wat hij later van zich af zet.
hij werkt trouwens bij een bedrijf waar hij (geloof ik) de baas van is samen met zijn broer, wat een soort player is en die zich meer zorgen maakt over het werk zelf (o.a. geld) dan het welzijn van zijn broer.
die man heeft ook nog een hele goede vriend, wat een man met een donkere huidskleur is. Die gelooft erg in God enzo en heeft al eerder zijn vrouw verloren.
op het einde weet hij die broer van die man in God te laten geloven

Iemand enig idee over welke film ik het heb????

alvast heel erg bedankt

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

In Film > Cast en crew > welke film:

(afbeelding)

Weet iemand uit welke film deze afbeelding is

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ja, what's the worst that could happen..

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Hey Turkey ......thx

bert_1

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek nog wat films zoals lock stock and two smoking barrels en snatch. een beetje van die engelse 'gangster' films met van die engelse humor. ook die goed in elkaar zitten.

kos

• 46692 berichten
  • 8850 stemmen

Misschien Layer Cake of Football factory.

nummervlinder

• 1463 berichten
  • 365 stemmen

Jep, bedankt!

nummervlinder

• 1463 berichten
  • 365 stemmen

lordsnoopy schreef:

(quote)

Graag gedaan hoor, ik heb ondertussen Cruel Intentions 2 gezien en dat is degene die je zoekt

Oh, tof! Nogmaals bedankt

nummervlinder

• 1463 berichten
  • 365 stemmen

Ik zoek de titel van een film die gaat over vlinders, een kleine jongen krijgt van zijn vader een speciale vlinder. Ik weet nog dat de vlinder (dacht ik) wou ontsnappen als het volle maan was omdat hij daardoor werd aangetrokken. Ik weet nog dat hij zéker minstens één keer op Ketnet is geweest. Het kan ook zijn dat het geen Amerikaanse film, maar een Duitse of zo was. Alvast bedankt!

Alvast bedankt!

Niemand? Oh ja en die van de vlinder is niet The Blue Butterfly.

Nog een film om bij mijn (nu wel korte) lijstje toe te voegen, is wel vrij vaag: Een kindje (ik dacht zelfs nog een baby'tje) leest samen met zijn mama een boek waarin iemand avonturen beleeft en besluit dezelfde weg als de avonturier in het boek te maken. Maar hij wordt achterna gezeten door dieven, want de familie "zit er niet slecht bij", als je begrijpt wat ik bedoel, het komt dan toch nog goed, maar hij leest samen met zijn mama nog zo'n boekje en wil alweer de weg als in het boek volgen.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

nummervlinder schreef:

Nog een film om bij mijn (nu wel korte) lijstje toe te voegen, is wel vrij vaag: Een kindje (ik dacht zelfs nog een baby'tje) leest samen met zijn mama een boek waarin iemand avonturen beleeft en besluit dezelfde weg als de avonturier in het boek te maken. Maar hij wordt achterna gezeten door dieven, want de familie "zit er niet slecht bij", als je begrijpt wat ik bedoel, het komt dan toch nog goed, maar hij leest samen met zijn mama nog zo'n boekje en wil alweer de weg als in het boek volgen.

Baby's Day Out?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.