- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Volgens mij wel ja, bedankt
!
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
In Film > Algemeen > welke film is dit:

Uit welke film is dit beeld......
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5745 stemmen
Kent iemand filmtitels van Chinese cultuur gerelateerde familiefilms?
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Stigmata?
Juist dat is de film die ik zocht
CinemAvanti.nl
-
- 282 berichten
- 97 stemmen
Kent iemand filmtitels van Chinese cultuur gerelateerde familiefilms?
Xizao
tv1984
-
- 81 berichten
- 232 stemmen
In Film > Algemeen > Uit welke film komt dit fragment?:
Kan iemand mij zeggen uit welke film dit fragment komt? Alvast bedankt

Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
In Film > Algemeen > Uit welke film komt dit fragment?:
Kan iemand mij zeggen uit welke film dit fragment komt? Alvast bedankt
(afbeelding)
Die foto komt uit de film:
Mean Machine (2001)
Met Vinnie Jones..
tv1984
-
- 81 berichten
- 232 stemmen
Bedankt ik had het ondertussen al gevonden. Aan de acteur had ik al genoeg
seri
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > vrijheidsbeeld in new york:
Ik zoek films waarin het vrijheidsbeeld voorkomt dan wel met een bepaalde betekenis.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Bevroren vrijheidsbeeld in The Day After Tomorrow, onthoofd vrijheidsbeeld in Independence day.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/1865
Deze scene komt echter niet in de film voor..... Het vrijheidbeeld overigens wel.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Hitchcock's Saboteur eindigt in zijn climax op het vrijheidsbeeld. In Planet of the Apes heeft het een hele belangrijke functie (die eigenlijke spoilerig is om te vertellen).
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik zoek een film van eind jaren 80/begin 90, waarschijnlijk een TVfilm, sowieso van Britse makelij.
Het gaat over een man die een fietser aanrijdt maar besluit door te rijden. Later blijkt dat de fietser is overleden, dat levert een groot schuldgevoel op. De man leeft in een dure buurt, en ik kan me nog herinneren dat ook de buren regelmatig langskomen. De film wordt dus uit het perspectief van de dader verteld.
Iemand een idee? BVD.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Ik ben op zoek naar een film waarvan ik niet meer precies weet hoe de film ging.
Ik geloof dat het over een jongen ging die samen met zijn vrienden op zoek ging naar het schip van een piraat (of misschien alleen de schat van die piraat)
Ik herinner me alleen dat ze op het einde in een grote grot het schip vinden vol schatten.
Ze willen zoveel mogelijk van de schat meenemen, maar als één van de vrienden ook van de goudstapel wil pakken bij het skelet van de kapitein, zegt de leider van het stel dat ze dat voor de kaptein moeten achterlaten.
Achteraf blijkt dat goed omdat een groep die hen achtervolgde (dieven?) wel van die goudstapel pakt en daar blijkt een boobytrap te zitten.
Ik hoop dat iemand enig idee heeft waar ik het over heb en me de titel van de film kan geven.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
The Goonies misschien?
Ja dat is hem 
Even nagezocht op Google en herkende hem aan deze afbeelding:

Bedankt ROOSKY 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Jaja met Dirkie Kuyt in de hoofdrol!
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Zag vroeger toen ik vrij jong was (jaar of 12) een robotfilm. Hij moet sowieso dus vrij oud zijn. Het speelde zich vooral af in een soort woestijn. Ik meende dat er 1 gast een robot uitschakelde door zijn discman met heavy metal in de robot te plaatsen, klinkt gek, maar dat is wat ik heb gezien en nog heel goed weet!! Wie helpt mij aan een titel ??
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
In welke puber komedie over nerds, jocks en een eindexamenfeest zat de geniale grap: Dat liedje Mandy gaat over een hond!
kos
-
- 46691 berichten
- 8849 stemmen
Geen idee, maar dat is een bekende theorie, komt niet uit een film.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Zag vroeger toen ik vrij jong was (jaar of 12) een robotfilm. Hij moet sowieso dus vrij oud zijn. Het speelde zich vooral af in een soort woestijn. Ik meende dat er 1 gast een robot uitschakelde door zijn discman met heavy metal in de robot te plaatsen, klinkt gek, maar dat is wat ik heb gezien en nog heel goed weet!! Wie helpt mij aan een titel ??
Het zegt me ook wel iets... Robo Warriors misschien?
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Geen idee, maar dat is een bekende theorie, komt niet uit een film.
brymj
-
- 758 berichten
- 829 stemmen
ik heb een tijd geleden eens een horrorfilm gezien maar ben de titel helemaal vergeten, het gaat over een gast, en als die uit het ziekenhuis komt, ziet hij dat zijn hele stad leeg is, een soort spookstad. het blijkt dus dat alle inwoners geinfecteerd zijn met een bepaald spul dat ze tot zombie's heeft gemaakt. hij baant zich samen met een vrouw (het kan ook een man zijn) door de zombie's heen, als ze bijna te pakken worden genomen krijgen ze hulp van een vader en een dochter, waarmee ze hun reis voortzetten, op een gegeven moment word die vader ook een zombie, ze komen uiteindelijk bij een legerbasis, waar een enorme ranszooi ontstaat.
iemand enig idee????
edit: het is geen Dawn of the Dead
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.