• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.096 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.024 gebruikers
  • 9.373.056 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

dat is hem, bedankt hoor

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

kos schreef:

Goolgle maar eens:

Haha wat een goed verhaal, ik dacht ook dat het een legend was. hmmm dus niet.

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

djelle schreef:

(quote)

Het zegt me ook wel iets... Robo Warriors misschien?

Geen idee of dit de film is, kan geen trailer vinden ervan. Wat ik ook nog weet van de film is dat het geloof ik begon ik een camper, waarin een man wakker wordt, dan loopt er ineens een robot buiten, zoiets.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1820 stemmen

op het begin zijn 2 mensen van de goede kant ergens gevangen in een cirkel, en als ze buiten de cirkel gaan vliegt er een metalen schijf achter ze aan, ze komen er vanaf door tegenover elkaar naar beneden te springen zodat de schijven tegen elkaar botsen.

op het einde zit the bad guy in een hele grote robot spin.

dat is alles wat ik nog weet, beetje domme beschrijving

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2244 stemmen

Heel misschien Wild Wild West

Deze eindigt in ieder geval met de bad guy in een soort reuze spin robot.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1820 stemmen

ja dat is hem! wat is hij trouwens ondergewaardeerd

Iketes

• 1968 berichten
  • 1375 stemmen

Ik dacht dat de titel iets in de trant van Bio-Drome was, maar daar vindt hij niks op.

Het gaat in ieder geval over twee leipo's die per ongeluk in een experimenteel onderzoek terecht komen. Ze komen voor een lange tijd vast te zitten in een hele grote glazen koepel met daarin een oerwoud.

De film is in ieder geval niet erg goed

Iketes

• 1968 berichten
  • 1375 stemmen

Zonder R dus ja Bedacht het me net ook. Bedankt in ieder geval...

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Is er dan niemand die weet welke film ik dan bedoel .... snif...snif...

CinemAvanti.nl

• 282 berichten
  • 97 stemmen

SSeagal schreef:

Is er dan niemand die weet welke film ik dan bedoel .... snif...snif...

Hardware van Richard Stanley?

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

CinemAvanti.nl schreef:

(quote)

Hardware van Richard Stanley?

Nee, ook niet, damn! Al lijkt Hardware mij wel vet! Het ging om heel veel robots, lopend o.a door een woestijnachtig gebied, iig droog gebied. Een aantal mensen strijden er tegen met brute wapens. 1 gast killt er zelfs eentje met zijn Heavy Metal cd geloof ik, de robot knalt hierdoor uit elkaar.

rvoormanns

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Mensen ik probeer nu al een jaar een film te vinden met behulp van moviemeter.

Maar ik kom er niet uit, ik kan alleen de plot-omschrijving geven ik hoop dat jullie weten hoe deze film heet, hij was begin 2006 of eind 2005 op tv.

Het gaat over een man die alles doed om zijn geld (het kan ook iets anders waardevols zijn) te beschermen tegen een bende die achter hem aan zit (de bende krijgt nog geld van hem geloof ik)

Na een heel verhaal helpt een zwarteman hem beschermen tegen de bende hij zegt dat hij van de cia of van de FBI is (blijkt later niet waar te zijn)maar hij weet ook onze hoofdfiguur onderdruk te zetten om het geld aan hem te geven want hij zegt dat politie dus ernaar opzoek is, maar hij werkt eigenlijk ook voor een bende ofso.

Maar uiteindelijk na veel slimme streken en verwondingen

heeft de hoofdpersoon iedereen van van zich af weten te schudden en eindigt hij als rijk man. (laatste serne vaart hij op een boodje weg)

Een paar sernes die ik kan herinneren:

Hij word door de bende bedrijgt en aan een stoel vastgebonden hij moet zeggen waar het geld is maar dat doed hij niet, ze drijgen hem met een cirkelzaag te verwonden als hij het niet zegt, maar hij ontsnapt.

Ook zijn vriendin laat hem uiteindelijk in de steek en blijkt bij die bende te zitten.

Ik probeer al een tijdje alle films te verzamelen die ik in mijn leven gezien heb dit is de enige film die ik half ben vergeten en de titel kwijt ben.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

robhut

• 4 berichten
  • 0 stemmen

ik ben opzoek naar een film, gaat over een aantal jongens, die via de computer een hele mooie vrouw weten te maken. iemand enig idee wat de titel van die film is?

alvast bedankt

gr. Rob

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

robhut schreef:

ik ben opzoek naar een film, gaat over een aantal jongens, die via de computer een hele mooie vrouw weten te maken. iemand enig idee wat de titel van die film is?

alvast bedankt

gr. Rob

Weird Science

w8jij17

• 43 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een Duitse film die ik 3 á 4 jaar geleden op een van de reguliere Duitse kanalen (ZDF, WDR of ARD) gezien heb. Het verhaal gaat over een familie die in een drukke stad woont en naar een rustig boerendorpje verhuizen. Er is iets wat die familie bezighoudt, een of andere vondst in de grond, wat het dorp doet opbloeien.

Eturan

• 2 berichten
  • 1 stemmen

In De Site > Gebruikers > Ik ben op zoek naar een film? HELP:

Hoi allemaal,

Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een film waar van ik de naam of de auteur er van niet weet, Misschien zou den jullie me er mee kunnen helpen.

Het verhaal gaat over een.. bericht dat ontvangen werd via Radio golfen buitenaards later het werd decrypt om het te begrijpen later beleid het dat het gewoon om een Tv beelden ging in de tijd van de Hitler.. maar door een dieper onder zoek kwamen ze door een ontdekking dat er een 3 Demiense Crypte of zo iets, ze ontcijferen het tot een leesbare tekening en ze beginnen met een tekening van het schip te ontcijferen en te bouwen, (het is een Engels film in US), later word het door de Overheid geannuleerd en werd door Russen gemaakt en het hoofd rol speler gaat later in de capsule om de waar heit achter te halen of er werkelijk leven is of wat er dan ook is .. ik ben op zoek naar deze film al een maand lang.. maar ken het nergens vind ik heb veel plaatsen op internet gekeken maar zonder succes. Misschien dat jullie het film naam kennen of de auteurs...

Gr, eba

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Die film heet Contact.

Eturan

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Bedankt nog maals heel erg bedankt...en mij excusses hier voor...

tv1984

• 81 berichten
  • 232 stemmen

Kan er mij iemand zeggen uit welke film dit fragment komt? Of wie die acteur is?

(afbeelding)

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij is het Ed Harris, apollo 13 misschien?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ed Harris volgens mij. De film weet ik niet.

tv1984

• 81 berichten
  • 232 stemmen

Bedankt het is appollo 13

pink_roosje

• 1792 berichten
  • 807 stemmen

Hoi kunnen jullie mij misschien helpen

ik zoek geen film maar de titel van een tv serie

ik weet nog dat het over een man en een vrouw ging en ik geloof dat ze samen een detective bureau hadden.

er was nog een derde karakter genaamd Spider die hun vaak te hulp kwam.

ik kan me geen acteurs meer herinneren alleen dat spider een spleetje in zijn tanden had en een gedeelte van de tekst uit de titelsong was: anywhere the wind blows, it blows rigt back to me.

ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ik loop er al een tijdje over na te denken en kan er niet echt tegen dat ik het niet meer weet. pja ik denk dat de serie begin jaren negentig speelde

Alvast Bedankt

pink_roosje

• 1792 berichten
  • 807 stemmen

Geweldig dank je wel

Tropical heat hoe kon ik die naam vergeten

nummervlinder

• 1463 berichten
  • 365 stemmen

Het is niet zo vers meer in mijn geheugen , maar het is een film over een man die vermoord wordt door zijn vrouw. Zijn ouders weten niet wat er is gebeurd en onderzoeken het enzo dacht ik. Maar de vrouw gaat met het lijk van haar man naar haar ouders en zij bedenken om het te dumpen in het water. Volgens mij komen de ouders van de man dit toch nog te weten en laten ze op het einde zo'n krans op het water als 'begrafenisplechtigheid'. Vaag maar, ik hoop dat iemand het weet.

Alvast bedankt!

leek

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hoi allemaal.

Ik ben al heel lang op zoek naar de titel van een film die ik jaren geleden een keer op televisie gezien hebt en het verhaal gaat over het volgende.

Een jong stel gaat met vakantie(?) naar griekenland en hij leert daar een ander meisje kennen waar hij het prima naar zijn zin mee heeft. Zijn vriendin komt hier achter en aan het einde van de film trekken ze met zijn drieen op.

Als ik dit terug lees is het heel vaag, maar ik weet helaas niets meer, behalve dat deze film mij zeer geintrigeerd heeft destijds. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

v2000

• 132 berichten
  • 206 stemmen

Ik ben op zoek naar een oude film, waarschijnlijk een western. Heb hem ooit als kind gezien. Het enige dat ik me herinner is een uitgeputte, uitgehongerde man die helemaal alleen door de bergen strompelt. In een bergbeekje probeert hij met zijn handen vis te vangen, maar dit lukt totaal niet.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1820 stemmen

ik ben op zoek naar een film, ik herrinder me nog dat Schwarzenegger er in speelt, en dat er iets is met het clonen van huisdieren, en in de loop van de film word hij ook gecloond.

wie weet het?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.