- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
The 6th Day is wel met Arnold Schwarzenegger en gaat over klonen maar er staat niets bij over dieren...
Mischien moet je ff checken of dat hem is, P8rb 
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
jep jullie hebben gelijk. ik had het verkeerd gezegd ja, maar zijn huisdier werd wel ergens gekloont ofzo geloof ik. 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
Ik zoek een Italiaanse film waarin Sophia Loren speelt. Tijdens het filmprogramma op de Nederlandse buis op woensdagavond zat er nog een fragmentje van in. Op prachtige muziek loopt ze, in volgens mij een zwart - witte rok over de stoep. Volgens mij is het wel een redelijk bekende scène. Ik weet alleen niet hoe de film heet. Ik zou hem graag eens zien. Iemand die weet welke film ik bedoel?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een Italiaanse film waarin Sophia Loren speelt. Tijdens het filmprogramma op de Nederlandse buis op woensdagavond zat er nog een fragmentje van in. Op prachtige muziek loopt ze, in volgens mij een zwart - witte rok over de stoep. Volgens mij is het wel een redelijk bekende scène. Ik weet alleen niet hoe de film heet. Ik zou hem graag eens zien. Iemand die weet welke film ik bedoel?
Vage omschrijving, maar in Matrimonio all'Italiana zit er in ieder geval zo'n (prachtige) scene.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
Vage omschrijving, maar in Matrimonio all'Italiana zit er in ieder geval zo'n (prachtige) scene.
Bedankt!
Inderdaad vaag omschreven maar veel meer wist ik er niet over te vertellen. Nu gauw die film een keer kijken. 
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
ik ben op zoek naar een film, ik herrinder me nog dat Schwarzenegger er in speelt, en dat er iets is met het clonen van huisdieren, en in de loop van de film word hij ook gecloond.
wie weet het?
Dat is 100 % zeker weten DEZE film!

SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Nee, ook niet, damn! Al lijkt Hardware mij wel vet! Het ging om heel veel robots, lopend o.a door een woestijnachtig gebied, iig droog gebied. Een aantal mensen strijden er tegen met brute wapens. 1 gast killt er zelfs eentje met zijn Heavy Metal cd geloof ik, de robot knalt hierdoor uit elkaar.
Schiet me nog iets te binnen van deze film van vroeger, er was ook een soort teleport of tijdmachine in betrokken, die ging stuk door de robots dacht ik en zo konden die paar mensen niet terug en moesten ze alsnog buiten met die robots afrekenen. Iemand een idee welke robotfilm van vroeger ik bedoel, Robo warriors en Hardware zijn het niet.
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
In Film > Overige films > Hebben jullie enig idee..?:
Hallo. Ik heb een vraagje.. Ik heb ooit een Japanse film gezien, maar ik heb geen flauw idee meer hoe hij heet. En ik wil graag weten of hij op deze site staat.. Ik weet het verhaal ook niet meer goed. Alles wat ik nog weet, was dat het een Japanse film was over een geestmeisje met heel erg lang wit haar die altijd een bal bij zich had ...
Je ziet dan die bal uit de lift stuiteren etc. Eng kind vond ik het.. Iemand enig idee? Danku 
v2000
-
- 132 berichten
- 206 stemmen
Echt niemand?
Ik ben op zoek naar een oude film, waarschijnlijk een western. Heb hem ooit als kind gezien. Het enige dat ik me herinner is een uitgeputte, uitgehongerde man die helemaal alleen door de bergen strompelt. In een bergbeekje probeert hij met zijn handen vis te vangen, maar dit lukt totaal niet.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Echt niemand?
In Jeremiah Johnson zit volgens mij zo'n scene.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Hallo. Ik heb een vraagje.. Ik heb ooit een Japanse film gezien, maar ik heb geen flauw idee meer hoe hij heet. En ik wil graag weten of hij op deze site staat.. Ik weet het verhaal ook niet meer goed. Alles wat ik nog weet, was dat het een Japanse film was over een geestmeisje met heel erg lang wit haar die altijd een bal bij zich had ...
Je ziet dan die bal uit de lift stuiteren etc. Eng kind vond ik het.. Iemand enig idee? Danku 
Een geestmeisje met een stuiterende bal zit in feardotcom, maar ik denk niet dat dat de film is die je bedoelt.
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
In het Thaise Khon Len Khong zit een albino meisje, met of zonder bal, al sla je me dood. Een eng kind is het zonder meer.
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6590 stemmen
'Chô' Kowai Hanashi A: Yami no Karasu (2004)???? Ik kan me nog vaag iets herinneren van een witte bal dat steeds uit een steegje stuitert maar een meisje met lang wit haar? Kan het misschien een kortfilm zijn?
DaphneG
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik ben bezig met een onderzoek naar films waarbij er iemand letterlijk uit de televisie komen, zoals bij The Ring. Clips en dergelijke zijn ook welkom. Iemand suggesties?
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6590 stemmen
Videodrome.
Poltergeist maar dan omgekeerd.
Clip: aphex twin - come to daddy
newG
-
- 956 berichten
- 2345 stemmen
Ik ben bezig met een onderzoek naar films waarbij er iemand letterlijk uit de televisie komen, zoals bij The Ring. Clips en dergelijke zijn ook welkom. Iemand suggesties?
nightmare on elmstreet 3: dream warriors. Er is daar zo'n stukje dat freddy half uit de tv hangt, een meisje vastneemt en zegt: welcome to primetime bitch en dan vervolgens haar hoofd in het scherm smakt.
CinemAvanti.nl
-
- 282 berichten
- 97 stemmen
was het een rode bal? dan is het misschien Kokkuri-san
brymj
-
- 758 berichten
- 829 stemmen
ik ben weer op zoek naar een film..
het gaat over een gast die nog woont bij z'n moeder of hij zorgde voor haar, ik weet het niet meer precies.
maar als hij dan met z'n moeder enzo in de dierentuin is, word z'n moeder gebeten door een rat-aap (geloof ik), en dan word ze een soort zombie. op een gegeven word iedereen een zombie, (de pastoor, de belhamels die op haar graf pissen, ook was er een baby-zombie waar hij mee ging wandelen in het park). die zoon moet dan op een gegeven moment zien te ontsnappen (samen met z'n vriendin) aan al die zombie's. erg bloederig word het dan.
een beetje een vaag verhaal maar iemand enig idee?
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
ik zoek een film over x-men
de film speelt zich af of school en de x mannen zijn erg jong ( ze worde daar nog niet als x-mannen genoemt )
maar als je de film kijkt dan merk je wel op dat het daarover gaat kinderen met speciale krachten
wie kan me helpen
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Zeg maar gerust 'is' Robert Carlyle. Ik gok de film 'Face'. Met nadruk op 'gok'.
newG
-
- 956 berichten
- 2345 stemmen
ik zoek een film over x-men
de film speelt zich af of school en de x mannen zijn erg jong ( ze worde daar nog niet als x-mannen genoemt )
maar als je de film kijkt dan merk je wel op dat het daarover gaat kinderen met speciale krachten
wie kan me helpen
sky high: http://www.moviemeter.nl/film/29060
ZOOM: http://www.moviemeter.nl/film/34225
The Specials: http://www.moviemeter.nl/film/18556
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
er schiet me opeens een film binnen waar ik wel een stem op wil uitbrengen
een man en een vrouw krijgen autopech in de woestijn, dan komt er een vrachtwagenchauffeur (geloof ik) langs en neemt de vrouw mee naar een telefooncel, maar dan blijkt dat die man uit de vrachtwagen haar heeft ontvoerd.
meer weet ik niet meer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.