- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Frans(talig)e film, aantal jaren geleden uitgezonden in de nachtuurtjes op Nederland 3.
Man doet zich bij een ouder echtpaar voor als 'de verloren zoon'. Hij trekt bij hen in. Gaat niet op zoek naar werk, buit 'zijn ouders' uit [ik herinner me veelal geld jatten uit portemonnees en de koop van een geheel nieuwe slaapkamer + een dansje tussen moeder en zoon op een avond]. Iemand enig idee?
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Klinkt interessant. PM je me als je het weet, MNug?
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Het is niet zo vers meer in mijn geheugen
, maar het is een film over een man die vermoord wordt door zijn vrouw. Zijn ouders weten niet wat er is gebeurd en onderzoeken het enzo dacht ik. Maar de vrouw gaat met het lijk van haar man naar haar ouders en zij bedenken om het te dumpen in het water. Volgens mij komen de ouders van de man dit toch nog te weten en laten ze op het einde zo'n krans op het water als 'begrafenisplechtigheid'. Vaag maar, ik hoop dat iemand het weet.
Alvast bedankt!
Ok, een Disneyfilm, 2 honden en 1 kat op reis op zoek naar hun thuis. Ik weet dat er één hond (kat kan het ook zijn, hoewel) op het einde ergens komt vast te zitten en dat ze hem moeten achterlaten, maar dat het toch nog goed komt met hem en de twee ander.
Iemand van de bovenste nog een idee?
Alvast bedankt 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ok, een Disneyfilm, 2 honden en 1 kat op reis op zoek naar hun thuis. Ik weet dat er één hond (kat kan het ook zijn, hoewel) op het einde ergens komt vast te zitten en dat ze hem moeten achterlaten, maar dat het toch nog goed komt met hem en de twee ander.
Homeward Bound: The Incredi...
of
tv1984
-
- 81 berichten
- 232 stemmen
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
sky high: http://www.moviemeter.nl/film/29060
ZOOM: http://www.moviemeter.nl/film/34225
The Specials: http://www.moviemeter.nl/film/18556
sorry alle drie zijn ze hem niet
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
ik zoek een film over x-men
de film speelt zich af of school en de x mannen zijn erg jong ( ze worde daar nog niet als x-mannen genoemt )
maar als je de film kijkt dan merk je wel op dat het daarover gaat kinderen met speciale krachten
wie kan me helpen
wie weet deze film
please
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
Of weet iemand wie die acteur is?
scott bakula ???
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Zeg maar gerust 'is' Robert Carlyle. Ik gok de film 'Face'. Met nadruk op 'gok'.
Het was idd FACE , thx
tv1984
-
- 81 berichten
- 232 stemmen
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Is dit niet gewoon X-men 1?
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Bedankt
! Het was de eerste, herkende de twee honden en kat meteen
.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik dacht eigenlijk deel 2, daar zitten kinderen in...
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
ik herrinder me opeens weer dat toen ik 10 jaar was bij iemand anders een stuk film had gezien, die film zou ik wel eens willen herzien.
het was een soort science-fiction film met monsters, wat ik nog weet is dat ze met een ruimteschip naar een planeet gingen en dat ze allemaal andere ruimteschepen zagen die werden neergeschoten, en toen ze op de planeet waren was er zo'n verslag gever die werd in 2 stukken gebeten door zo'n monster.
het is waarschijnlijk zo'n soort film als Pitch Black of Starship Troopers denk ik.
wie weet het?
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
kos
-
- 46690 berichten
- 8847 stemmen
ik herrinder me opeens weer dat toen ik 10 jaar was bij iemand anders een stuk film had gezien, die film zou ik wel eens willen herzien.
het was een soort science-fiction film met monsters, wat ik nog weet is dat ze met een ruimteschip naar een planeet gingen en dat ze allemaal andere ruimteschepen zagen die werden neergeschoten, en toen ze op de planeet waren was er zo'n verslag gever die werd in 2 stukken gebeten door zo'n monster.
het is waarschijnlijk zo'n soort film als Pitch Black of Starship Troopers denk ik.
wie weet het?
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Frans(talig)e film, aantal jaren geleden uitgezonden in de nachtuurtjes op Nederland 3.
Man doet zich bij een ouder echtpaar voor als 'de verloren zoon'. Hij trekt bij hen in. Gaat niet op zoek naar werk, buit 'zijn ouders' uit [ik herinner me veelal geld jatten uit portemonnees en de koop van een geheel nieuwe slaapkamer + een dansje tussen moeder en zoon op een avond]. Iemand enig idee?
Grappig. Het plot dat je omschrijft doolde onlangs nog door m'n hoofd. Net als jij enkele jaartjes geleden eens gezien op Ned3.
Film draait eigenlijk rond een door de jonge man geveinsde relatie met de (niet al te knappe) dochter van het gezin.
Weet buiten wat jij al aanhaalt ook nog dat ze elkaar ontmoetten in een trein, de jongen op het laatst geld leende van de vader om ergens in te investeren, en dat de dochter op het einde (beide?) ouders ombracht door ze van een klif te duwen, of toch iets in die trend. Verder geen 4*+ film ofzo, maar ook best benieuwd naar wat de titel er eigenlijk van is. Wie o wie biedt raad
.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ik zou het niet weten, aangezien (I confess) ik in slaap was gevallen... Wat ik zag vond ik wel intrigerend, en gisteren kwam het ineens in me op. Onder het motto van, goh, ik zou die film eigenlijk wel eens willen zien.
Ik koester nog hoop omtrent 'het goede antwoord'...
kos
-
- 46690 berichten
- 8847 stemmen
He, dat verhaal komt me ook wel bekend voor.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Plot van Ozarklynch doet me erg aan Harry, un Ami Qui Vous Veut du Bien denken, maar dat is volgens mij niet de film die Mug bedoelt (het is namelijk geen verloren zoon, maar een 'goede' vriend die in de familie infiltreert).
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Toch niet Queto, van Harry heb ik eind vorig jaar een stukje meegepikt, dus dat is 'm zeker niet.
Word wel steeds benieuwder
.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
de film die ik zocht blijkt een tv film te zijn geweest
generation x uit 1996
de film lag destijds wel bij ons in de videotheek
maar is nooit daarna gereleased
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
oke bedankt, iemand die het met zekerheid kan zeggen?
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Jij bent degene die het moet bevestigen. Is Starship het niet?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ik heb de hele tijd fragmenten van een film in mn hoofd die ik een aantal jaren geleden heb gezien!
Ik ben de hele tijd op sites op zoek..Maar kan hem niet vinden!!
Het gaat dacht ik over een groepje mensen, dat op de vlucht is(voor ik dacht een bende) in een stad, het beeld is vooral donker en het speelt zich meestal af in verlaten, enge, geregeerd door bendes achtige stadsgedeeltes.
newG
-
- 956 berichten
- 2345 stemmen
Ik heb de hele tijd fragmenten van een film in mn hoofd die ik een aantal jaren geleden heb gezien!
Ik ben de hele tijd op sites op zoek..Maar kan hem niet vinden!!
Het gaat dacht ik over een groepje mensen, dat op de vlucht is(voor ik dacht een bende) in een stad, het beeld is vooral donker en het speelt zich meestal af in verlaten, enge, geregeerd door bendes achtige stadsgedeeltes.
zeer gedetailleerde beschrijving 
Is het The warriors misschien? http://www.moviemeter.nl/film/4423
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
Jij bent degene die het moet bevestigen. Is Starship het niet?
ik heb starship troopers nog niet gezien maar ik vermoed dat het zo'n soort film is of dat het hem misschien wel is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.