- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
supremejoeri
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
hallo ik zoek een film ik dacht dat hij ging met channing tatum maar kan het maar niet vinden :/
"frustrerend"
de film gaat over een man die in het leger zat en overal te voet gaat men zijn duitse herder en gaat zo gaan werken in een honden opvang/trainingscentrum hij word verliefd op die blonde vrouw daar ! zij heeft ook een kindje en speelt viool en is erg beschaamd over zichzelf ! haar ex man in een agent en is niet tevreden met de man die uit het leger komt en probeert hem weg te halen daar
redelijk recente film ik zie alles zo voor me maar kan maar niet op de titel of acteurs komen
Bubblez
-
- 2058 berichten
- 2500 stemmen
dan een moeilijker, ik weet zeker dat deze film een Australische film moet zijn (accent en plaatsnamen die daar liggen) Het is een Haaienfilm, haaien hebben een soort zendertje waardoor ze aanvallen. geen shark attack of jaws.
Blue Demon of aannemelijker nog Deep Blue Sea?
Bubblez
-
- 2058 berichten
- 2500 stemmen
de film gaat over een man die in het leger zat en overal te voet gaat men zijn duitse herder en gaat zo gaan werken in een honden opvang/trainingscentrum hij word verliefd op die blonde vrouw daar ! zij heeft ook een kindje en speelt viool en is erg beschaamd over zichzelf ! haar ex man in een agent en is niet tevreden met de man die uit het leger komt en probeert hem weg te halen daar.
kelama3
-
- 343 berichten
- 179 stemmen
Drakin schreef :
dan een moeilijker, ik weet zeker dat deze film een Australische film moet zijn (accent en plaatsnamen die daar liggen) Het is een Haaienfilm, haaien hebben een soort zendertje waardoor ze aanvallen. geen shark attack of jaws. The Reef misschien dan? (2010 Aus)
drakin
-
- 59 berichten
- 40 stemmen
Helaas die zijn het niet, het is echt een Australische produktie geweest. Op de een of andere manier staar dat me bij.
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Helaas die zijn het niet, het is echt een Australische produktie geweest. Op de een of andere manier staar dat me bij.
Dat moet Malibu Shark Attack zijn.
drakin
-
- 59 berichten
- 40 stemmen
he verdorie ook al niet 
Ik denk niet dat ik erachter kom, het speelt zich toch echt in Australie af, ik denk een film uit de jaren 80 met 2 hoofdrolspelers die moeten onderzoeken waarom haaien aanvallen. Ik denk moderne kleding dat ze dragen a la miami vice mode. Misschien waren dit ook agenten of iets in die geest?
drakin
-
- 59 berichten
- 40 stemmen
Ik heb alle films aangeklikt met shark als keyword op IMDB en ik denk dat ik hem gevonden heb:
Na enkel deze vaag bekend voorkomende titel gegoogeld en er kwam wat meer naar boven, op een andere site nog een foto van een hoofdrolspeler gevonden die idd miami vice mode, jaren 80 kapsel en zonnebril op. het waren niet 2 maar 3 detectives in de film.
En toen bleek die ook al op movie meter te staan 
Nu die kinderfilm nog.
drakin
-
- 59 berichten
- 40 stemmen
Shark's Paradise (1986)?
O ik had niet hoeven googlen en imdb-en 
mandyiindow
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film
Het verhaal gaat als volgt:
Een meisje gaat op zoek naar haar vermiste zus in het bos, ze gaat niet alleen maar met haar vriend.
Wat er in het verhaal zelf gebeurt weet ik niet goed meer maar het heeft te maken met kannibalen.
Op het einde is haar vriend vastgebonden aan een stoelen en is hij verdoofd en kan alleen nog maar kijken. Voor zijn ogen wordt zijn vriendin verkracht / vermoord..
Een klein meisje loopt naar de jongen toe en zegt ik heb honger. en laat haar tanden zien. de jongen dacht dit meisje een normaal meisje was, maar is dus ook een kannibaal.
De film speelt af in een bos, en heeft te maken met kanibalen.
Kan iemand mij aub helpen ?
mandyiindow
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Heel erg bedanktttt ..
weten jullie nog meer zulk soort films?
Of andere echt enge horror films ??
AshKetchum
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
Heel erg bedanktttt ..
weten jullie nog meer zulk soort films?
Of andere echt enge horror films ??
Film >> Algemeen >> Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp) denk dat je dan hier moet wezen.
freek_93
-
- 668 berichten
- 1666 stemmen
Ik zoek een film die zich grotendeels afspeelt in een psychiatrische inrichting. Het enige wat ik weet is dat een jongen liefdes problemen had en iemand anders hielp hem mee en op het eind kwam alles goed. Lekker cliché allemaal, maar meer weet ik er niet van. Volgens mij was het een komedie..
Ik hoop dat iemand enig idee heeft waar ik het over heb. Alvast bedankt..
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Of hij staat hier tussen? maar ik vermoed dat deze het is: It's Kind of a Funny Story (2010)
freek_93
-
- 668 berichten
- 1666 stemmen
Jaaa dank je. It's kind of a funny story! Beide bedankt voor jullie snelle antwoorden! Manic ziet er als een interessante film uit die ik zeker ga checken!
Maar eerst nog maar eens it's kind of a funny story terug kijken! 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Daar is gelukkig dit topic voor
maar YW 
freek_93
-
- 668 berichten
- 1666 stemmen
Ok ik ben niet zeker of het een film was/is, maar je kan het altijd proberen.
Ooit toen ik klein was kon ik niet slapen en ging ik naar beneden naar me ouders. Zij keken TV en volgens mij was het een film. Het enige wat ik gezien had was een meisje/vrouw die op een camping liep, vervolgens op een mijn ging staan, waarna een enorme explosie volgde en de vrouw door de lucht vloog.
Ik heb er nog eentje. Hetzelfde, kon weer niet slapen ging weer naar beneden en me ouders keken weer TV en volgens mij was het weer een film. Het enige wat ik had gezien en nog kan herinneren is echt heel weinig. Soldaten die op een houten vlot staan op een rivier in de nacht en aan het varen waren..
Tja.. daar zullen wel meer films van zijn..
Alvast bedankt!
thijsj212
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Mijn broer en ik bespraken een film die we beide nog vaag kunnen herinneren. Graag zou ik achter de titel willen komen en 'm nog een keer kijken.
Het gaat over een man die dankzij anderen onterecht in de gevangenis terecht komt. Voor hoeveel jaar weet ik niet precies, maar ik dacht 20 jaar. Als hij vrij komt gaat ie opzoek naar wraak, en gaat hij die mensen allemaal achterna die zijn leven hebben verwoest. 1 scene kan ik me herinneren waar hij iemand op verschillende pijnlijke manieren, net niet dood liet gaan. volgens mij was dat in een loods.
Hopelijk dat iemand weet welke film ik bedoel! 
Alvast bedankt!
Bubblez
-
- 2058 berichten
- 2500 stemmen
@thijsj212: Doet me in de eerste instantie denken aan Payback en Law Abiding Citizen.
Ayres
-
- 259 berichten
- 811 stemmen
Ik voel me heel dom, want volgens mij is het een superpopulaire film, maar ik kan hem maar niet terugvinden.
Jaren geleden zag ik een film die veel indruk achter liet, maar helaas kwam ik niet op het lumineuze idee om de titel te onthouden.
Iniedergeval, het ging over terrorisme, hier komt wat ik er nog van weet.
Een gezin krijgt nieuwe buren. Prima mensen, heel aardig enz. Maar die buurman blijkt toch heel onaardig te zijn, want hij kidnapt de dochter van de onschuldige buurman en daarna volgt een achtervolging. Het komt erop neer dat de onschuldige man nu als schuldige wordt gezien voor een terroristische aanval, terwijl het de evil buurman was. De onschuldige buurman sterft ook nog met die terroristische aanval.
Op het eind is er iemand die naar de moeder van de onschuldige buurman heen gaat en zegt dat hij niet geloofd dat hij het was, maar hij kan natuurlijk niks bewijzen.
Ik weet nog dat ik dacht, wow, als er weer iets op het nieuws komt over terrorisme denk ik 2 keer na voordat ik diegene beschuldig. Al is de kans dat dit echt gebeurt natuurlijk heel klein en compleet onrealistisch, maar het maakte indruk.
Weet iemand wat dit is? Ik voel me heel dom, maar al mijn zoektochten leiden naar niks.
Ik weet trouwens ook geen acteur, want ik kende toen nog bijna niemand.
Bij voorbaat dank!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Of je moet even je tv gids open slaan. Hij komt op televisie hahaha.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Heb een film gekocht The Cave, met John Colton en Joanna Cassidy ? alleen kan de film niet vinden. De hoes lijkt erg veel op. Ik snap er niks van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.