- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Was er niet ooit een 'chuck norris'-achtige vent in videoland die 'jake the snake' (of zo) heette? Hij kon heel goed knokken en was cool.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Was er niet ooit een 'chuck norris'-achtige vent in videoland die 'jake the snake' (of zo) heette? Hij kon heel goed knokken en was cool.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Het was een soort china o'brien achtige reeks. En het ging over kung fu. begig 90/eind 80 denk ik
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Laatste kans, een australische film over een gigantische wrattenzwijn. Hij was ongeveer 3 meter hoog en rende door huizen heen. Soort van jaws.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Laatste kans, een australische film over een gigantische wrattenzwijn. Hij was ongeveer 3 meter hoog en rende door huizen heen. Soort van jaws.
Crit
-
- 59 berichten
- 47 stemmen
Volgens mij een film uit 1992 ofzo, paar mensen rijden op een weg, staat een stopbord, ze rijden gewoon door, komt politie hup naar de rechter, rechter is zeeer oud en lelijk en opgeef moment zieje de neus van de rechter als een lul. ze worden opgesloten in een huis, en proberen te ontsnappen, komen ook nog op een auto kerkhof waar een van die mensen nog 2 dikke monsters in luiers ofzo tegen komen.
Iemand ?:P
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3285 stemmen
Iemand ?:P
Crit
-
- 59 berichten
- 47 stemmen
Das snel !
Bedankt ! Kzatter maar een jaartje naast 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik vind het altijd hilarisch om hier de korte inhouden te komen lezen!
Dit geldt dus duidelijk nog steeds 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Jaren geleden eens gezien: een film waarbij dieven een feestje verstoren en (volgens mij) de juwelen van alle gasten afpakken. Een man verdedigt zich en wordt samen met een (zijn?) vrouw in een aparte kamer opgesloten. Ze moeten zich helemaal uitkleden en worden poedelnaakt aan elkaar vastgebonden. Eerst staan ze met hun gezichten naar elkaar, maar na wat gewriemel slagen ze erin zich om te draaien.
Geen idee uit welk jaar, of wat er verder gebeurt. Iemand een idee?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
The House on the Edge of the Park
??????????????????????????????
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
The House on the Edge of the Park
Red Shoe Diaries
Dat zal wel niet, want ik heb de film met m'n ouders gekeken. 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Misschien weten je ouders het nog wel. succes!
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Nope, dat heb ik al geprobeerd.
M'n moeder: "Nouuuu, ik geloof niet dat we met jou ooit naar zo'n soort film hebben gekeken hoor. Dat zal je wel gedroomd hebben."
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik denk het niet, voor onfunctioneel naakt heb ik altijd een goed geheugen gehad. 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Bestaat dat: onfunctioneel naakt??
over functioneel naakt gesproken:
ik heb ooit een (soort van kung fu) film gezien over een ninja-vrouw die achtervolgd werd door chinezen en bij elke gevechtshandeling met het tuig verloor ze een kledingstuk. totdat ze helemaal naakt was.
'vrouw legt het hele archipel plat' aldus de veronica in 1991! (extreem slecht. ken je die?)
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Bestaat dat: onfunctioneel naakt??
Ja, absoluut.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Okee, okee, overtuigend argument van je
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
ben op zoek naar 3 filmtitels.
film 1. een franse film over een meisje dat de droom van de postbode waarmaakt:ze gaat rolschaatsend van midden amerika naar amerika.
ze stuurt de postbode videodagboeken...totdat ze iop haar reis een nieuwe liefde ontmoet.
film 2.gaat over berlijn in 1930,een amerikaans meisje dat in een berlijnse nachtclub danst voor soldaten en droomt over roem en de top bereiken.
dan ontmoet ze een nieuwe kamerhuurder ,een engelsman die aan de bak hoopt te komen met engelse lessen geven.
ze beginnen een relatie.
film 3.britse film in drie delen over engels kustplaatsje waar niets aan de hand lijkt.
echter iedereen heeft iets te verbergen en al snel komt de hoofdpersoon erachter dat het niet zo rustig is als het lijkt in zijn dorp.
detail is dat zn vrouw hem en hun zoontje heeft verlaten
ben benieuwd of iemand iets weet.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Film 1 is volgens mij "Adieu Babylone", alleen is de man geen postbode, maar een leraar van het meisje.
Film 3 is geen film, maar de Britse serie "The Lakes", over het wel en wee van enkele dorpelingen in het Engelse Lake District.
Van de serie zijn twee "seizoenen" gemaakt, waarvan de tweede serie op IMDB als TV-film wordt vermeld.
En zo zijn we rond. Zo doen we dat, bij Moviemeter. 
MillyMuis
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een kinder kerstfilm die ik vroeger echt geweldig leuk vond, maar ik weet de titel niet meer.
Het meisje in de hoofdrol heet Lisa. Zij krijgt een ongeluk en komt daardoor in een droomwereld. De slechterik in de film woont in een bowlingbal. Verder kan ik me er niet zo veel meer van herinneren, alleen dat op het einde tinnen soldaatjes tot leven komen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen met de titel!
Groetjes Milly
Captain Pervert
-
- 4660 berichten
- 2106 stemmen
Ik zoek ook een film.
Het is een kinderfilm uit eind jaren 80. Volgens mij is hij van Disney. Het gaat over een jongen die onwijs fan is van een tiener-rockster, genaamd "Bartholomew". Hij lijkt ook erg veel op hem en bij toeval vindt er een persoonsverwisseling plaats waarbij hij uiteindelijk mag optreden. Verder komen er ook nog wat badguys aan te pas maar dat weet ik allemaal niet meer.
Hoe heet die film?
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
dank je linda en narva77 voor film 1 en 2.
dat zijn ze inderdaad.
film 3 echter,the lakes, is niet wat ik zoek.
heb het nagezocht op imdb.
wel weet ik inmiddels door navraag ongeveer de titel ervan.
-the secret world of martin frye.
-the secret world of michael frye.
-the secret life of martin frye
-the secret world of michael frye
waarbij ik niet weet of `michael`en `frye`goed gespeld zijn.
misschen was het zelfs the hidden life of....
ben al druk zoekende op internet maar tot nu toe geen resultaat.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
The Secret World of Michael Fry (is een Britse mini-serie, dus dat moet 'm zijn, lijkt me)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.