- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
K*D
-
- 240 berichten
- 653 stemmen
Hmmm nee volgens mij is dat m niet. Voor mijn gevoel is ie nog niet zo oud en ik denk niet dat deze ooit op de nederlandse tv geweest kan zijn? Alhoewel, dat was wel midden in de nacht...
Brix
-
- 19811 berichten
- 5220 stemmen
Waltz (2006) (Dat ging voor zeker de helft van de serie ook over seks, en sommige acteurs waren freaky
)
K*D
-
- 240 berichten
- 653 stemmen
Haha de omschrijving was veelbelovend maar het is geen nederlandse film
helaas helaas
henkies
-
- 89 berichten
- 507 stemmen
ik zoek de titel van een film. een paar fragmenten uit de film: een gozer slaat met een schroevendraaier een paar tanden uit de mond van iemand en zegt iets in de trend van: ''tandheelkunde stelde in de middeleeuwen nog niet zoveel voor''. nog iets was dat hij een disco binnen ging en een bijl had etc. dan was er nog een scene op een autokerkhof waar iemand op hem schoot met een kruisboog. iemand die deze film bij titel kent?
ik zoek nog steeds de titel van deze film?
iemand?
zoek nog steeds deze film.
1e keer gevraagd in 2003
2e keer in 2006
iemand ? 
brajan
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > ik zoek een film waar ik de titel niet meer van weet:
Ik heb een trailer gezien denk een half jaar geleden maar ben de titel vergeten
misschien dat iemand hem hier in herkend? Een man en zijn hoogzwangere vrouw zitten in de auto speelt zich af in de woestijn van amerika en de vrouw word ontvoerd. Dan kan ik alleen nog een stukje herinneren dat die vrouw dus samen met andere vrouwen in de woestijn gevangen gehouden word en de baby van haar en de andere vrouwen liggen in soort kippenhokjes.Als de vrouwen willen vluchten worden ze achterna gezeten door honden. Haar man gaat naar haar op zoek. Misschien allemaal een beetje vaag maar dit is het enigste wat ik kan herinneren van de trailer. alvast bedankt 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
@ henkies: heb je dan twee accounts of..?
Tom_kleine
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik ben op zoek naar een film die ik al eens gezien heb, maar ik kan niet meer op de naam komen.
Het is een bekende film met tamelijk hoge score.
Als ik me niet vergis is het een drama/komedie, het gaat over een vader die er homoseksuele relaties op na houdt met een kennis van zijn zoon, waarna die zoon later in de zetel met zijn vader een gesprek aangaat, en er een enorm grappige dialoog ontstaat. Staat ook op youtube die scene.
De regisseur was nog redelijk jong toen hij de film uitbracht. Maar ik kan me totaal niet herinneren in welk jaar. Tussen 1996 en 2006 gok ik. De zoekfunctie op het forum heeft me helaas niet geholpen, hopelijk weet er iemand hier over welke film ik het heb. De hoofdpersoon is een redelijke bekende acteur, maar de naam...alvast bedankt.
Tom_kleine
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat is hem! Dom van me, want ik had hem echter zien passeren, ik was vergeten dat Seymour Hofmann er ook in mee deed, vandaar dat ik niet wist dat het deze was! Vriendelijk bedankt!
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Heei
Ik zoek een film die ik eens gezien heb jaren terug.
Het gaat over een meisje met een barbie.
Op een nacht wenst ze dat ze pop eens echt zou worden en als ze de volgende dag wakker wordt zit er zown vrouw naast haar ( haar barbie die levend is geworden) en dan gaat alles goed en het is heel gezellig enzo, maar dan wordt het meisje haar vader verliefd op die barbie-mevrouw.
Weet iemand deze??
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Ja thanx dat is em 
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Ik heb een film waar ik eigenlijk nog maar weinig van kan herinneren.
-het is een film over buitenaardse wezens.
-iets op een boerderij.
-niemand gelooft haar
-er zit een scène in dat zo'n beest om hun huis heen rent.
-met een radio ontvangt ze de eerste tekens
Ik snap dat het allemaal heel cliché is allemaal alleen iemand enig idee? Als het dalijk een film is als Alien ga ik echt schamend in een hoekje zitten. 
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Signs kwam in de buurt maar helaas hij zit er niet tussen (ik heb de trailers gekeken)
-het meisje vangt contact op met ze op via haar radio. (de scene is in een winkeltje volgens mij)
- haar ouders worden steeds geirriteerder dat ze blijft liegen over hun bestaan maar later geloven ze het wel
-volgens mij lag er inderdaad een maisveld omheen.
Weinig info, sorry kan me verder niks meer herinneren.
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Wat voor een radio had dat kind dan? Had ze een moeder? Of alleen een vader?
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Een oude radio, nog eentje met zo'n antenne. Ouders kan ik me verder niks over herinneren.
Etje50
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
Hallo allemaal,
Er zijn 3 films die ik jaren geleden op de tv heb gezien maar waarvan ik de titel niet meer weet.
Ik zal maar beginnen met
film 1:
Het ging over drie of vier astronauten die in een loods/gebouw in onherbergzaam gebied onder gebracht waren en die daar op locatie gefilmd werden alsof ze zich in de ruimte of op de maan bevonden. De wereld werd zo een rad voor ogen gedraaid en dacht dat de beelden echt waren.
Meerdere astronauten weten echter te ontsnappen uit het gebouw en proberen de bewoonde wereld te bereiken om het bedrog aan de kaak te stellen. Er word op ze gejaagd met de bedoeling ze voor altijd het zwijgen op te leggen. één astronaut weet te ontkomen aan zijn achtervolgers en beland op het einde van de film, op zijn eigen nep begrafenis. De autoriteiten willen de mensen wijsmaken dat alle astronauten in de ruimte of bij de landing, omgekomen zijn.
Hopelijk weet iemand hoe deze film heet?
Etje50
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
Film 2:
Een man van middelbare leeftijd, (gelukkig) getrouwd met 2 kinderen, heeft jarenlang verborgen kunnen houden dat hij graag vrouwenkleren draagt. Zijn vrouw komt er toch een keer achter en na zich hersteld te hebben van de schok, helpt zij hem om de juiste vrouwenkleding uit te zoeken zodat hij niet meer in de ouderwetse kleding van een tante? hoef te lopen.
Hij gaat een keer met dames oorbellen in naar zijn werk en zijn collega's lachen hem uit. Als zijn kinderen het ook komen te weten willen ze in eerste instantie niets meer met hem te maken hebben want ze hebben nu twee moeders in plaats van een vader en een moeder.
Uiteindelijk na veel moeilijkheden, komt alles toch nog goed. Zijn kinderen hebben zich er ook bij neergelegd en hij kan verder als vrouw door het leven.
Etje50
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
Film 3:
Een verstandelijk achter gebleven man wordt uit een inrichting ontslagen waarin hij vastzat voor moord. Alles wat hij meeneemt zijn een paar boeken waar hij erg aan gehecht is.
Er is een baantje voor hem geregeld waar hij tot tevredenheid van de baas zijn werk doet.
Hij ontmoet een jongen van een jaar of tien? waar hij vriendschap mee sluit maar de moeder van de jongen ziet dat in de eerste instantie niet zo zitten. Later als de moeder de man wat beter leert kennen, weet ze dat de man haar kind geen kwaad zal doen. De man mag bij de jongen thuis komen en dat gaat goed totdat de moeder een vriend heeft die haar gaat mishandelen.
Dit kan de verstandelijk gehandicapte man niet langer meer aanzien en hij besluit in te grijpen.
Hij geeft de boeken die hem zo dierbaar zijn aan de jongen en vermoord de vriend van de moeder. De film eindigt zoals hij begon. De man zit weer in de inrichting.
Ontroerende film!
Etje50
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
Capricorn One
Geweldig, wat een snelle reactie! Hartelijk bedankt!!
groetjes, Elly
Etje50
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
En dat is Sling Blade.
Hallo Mug,
Ik heb hier net 3 films beschreven die ik graag nog eens zou zien maar waarvan ik de titel niet meer wist. En jij en Minotaurus schudden ze zo maar uit de mouw!
Jij ook hartelijk bedankt voor de snelle reactie. Ik ben heel blij dat ik nu de titels heb.
groetjes, Elly
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.