- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
narva77 (crew films)
-
- 12787 berichten
- 6579 stemmen
Film 3:
Ontroerende film!
Sling Blade dus. Verkeerde link...
narva77 (crew films)
-
- 12787 berichten
- 6579 stemmen
Geplaatst op 30 januari 2010, 20:43 uur:
Ik zoek ook weer een film.
Volgens mij was het een beetje een indipendent-film, iig een kleine film.
Volgens mij had bruce willis er ook een heel klein rolletje in.
Er komt verder een soort ijsco-wagen in voor, bestuurd door een jonge knul.
Wie weet welke dit zou kunnen zijn??
Ha, lachen. Zojuist teruggevonden na zoveel jaar; het is dus Trees Lounge. 
Die film komt a.s. woensdag op TV, en daarom heb ik even de trailer gekeken op YouTube, en toen kwam ik erachter dat het de film was die ik al jaren zocht! 
Niet Bruce Willis speelt erin mee, maar Samuel L. Jackson. Ik wist dat het een grote naam was.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Bruce Willis en Samuel L. Jackson, ze lijken ook zo op elkaar 
Boenga
-
- 2677 berichten
- 1569 stemmen
Gezocht: Laurel & Hardy-film, mogelijks een kortfilm.
Hardy ligt (denk ik) in een bed, Laurel zit op een stoel naast hem, wil met een pistool tegen z'n hoofd zelfmoord plegen, maar mist... 
Ik heb een heleboel films en kortfilms van het duo staan; deze vind ik maar niet terug.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8325 stemmen
Zou het Laughing Gravy (1931) kunnen zijn?
Boenga
-
- 2677 berichten
- 1569 stemmen
Heb ik staan, maar vermoedelijk nog niet gezien (schandalig dat ik dat niet weet...).
Ik check 'm morgen, en laat iets weten !
Alvast merci !
Cupcakesweetness
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > horror film naam gezocht:
Ik zoek al een tijdje achter een film die onlangs op de tv is geweest...
het verhaal gaat een beetje als volgt:
'er worden een bepaald aantal mensen uitgenodigd en deze worden een dag en nacht in een huis opgesloten.
de personen die het overleven krijgen geld omdat ze het overleefd hebben etc.
Ondertussen gebeuren er in het huis van alle rare dingen, de kelder speelt hierbij een belangrijke rol'
meer kan ik me niet herinneren over de film, buiten dat dat er ook camera's en iemand die praat door een microfoon/speakers aan te pas komt.
Ik hoop dat iemand me kan helpen bij mijn zoektocht.
Dank bij voorbaat,
Cupcakesweetness.
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ik ben even de titel van een film kwijt, ik wou deze graag zien maar had toen geen tijd.
Ik weet er niet zo veel van alleen dat het een western is en hij werd afgelopen 1e of 2e kerstdag uitgezonden op sbs of rtl. iemand die mij kan helpen?
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
@Filmpje1:
Uitgezonden op 1e kerstdag (2011) omstreeks 20.00u op RTL7, tevens is dit
een miniserie (2-delige film)
Alsjeblieft 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Super, dankje Movie-Addicted.
dat is hem inderdaad. ga hem snel ff opzoeken.
keukenzout
-
- 441 berichten
- 483 stemmen
Ik zoek een oudere film, ik denk jaren 80/90, ik weet alleen het einde nog: Een vrouw wordt veroordeeld en ter veroordeling wordt ze een heleboel keer verkracht, iets dat ze niet zo erg vindt omdat alles een toneelstuk is, maar uiteindelijk overlijdt ze toch in een groot wit bed. Daarna gaat er een kindje dood en dat kindje wordt in stukken gehad door de aanwezige mensen omdat het geluk brengt.
Het was niet zo'n gezellige film
brabusRUS
-
- 1633 berichten
- 2849 stemmen
Ik zoek een jaren 80' of misschien begin jaren 90' met James Belushi. Kan mij herinneren dat ik ergens in 1993/1994 een film zag met James Belushi waar hij een rode op schaal gemaakte auto (1:18) kreeg voor zijn verjaardag.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8325 stemmen
Ik zoek een oudere film, ik denk jaren 80/90, ik weet alleen het einde nog: Een vrouw wordt veroordeeld en ter veroordeling wordt ze een heleboel keer verkracht, iets dat ze niet zo erg vindt omdat alles een toneelstuk is, maar uiteindelijk overlijdt ze toch in een groot wit bed. Daarna gaat er een kindje dood en dat kindje wordt in stukken gehad door de aanwezige mensen omdat het geluk brengt.
Het was niet zo'n gezellige film
Dit is volgens mij The Baby of Mâcon.
Boenga
-
- 2677 berichten
- 1569 stemmen
Zou het Laughing Gravy (1931) kunnen zijn?
Net gekeken, maar die is het dus niet. De film eindigt wel met de huisbaas die zich (met succes !) een kogel in het hoofd schiet.
Toch bedankt, maar ik herhaal dus m'n vraag:
Gezocht: Laurel & Hardy-film, mogelijks een kortfilm.
Hardy ligt (denk ik) in een bed, Laurel zit op een stoel naast hem, wil met een pistool tegen z'n hoofd zelfmoord plegen, maar mist...
brabusRUS
-
- 1633 berichten
- 2849 stemmen
Dacht ik al, thanks!
keukenzout
-
- 441 berichten
- 483 stemmen
Ja perfect! Weet je misschien ook de film die ik al eerder zocht?
Over een jongen die in Italie een meisje leert kennen en verliefd wordt, maar zij raakt aan de drugs. Uiteindelijk overlijdt ze en verbergt hij haar lichaam in een piano.
Jaren 70 denk ik...
boleto
-
- 6 berichten
- 28 stemmen
In Film > Algemeen > titel vergeten:
Ik zoek de titel van een film die ik een aantal jaren gelden op de tv gezien heb.
Het was geloof ik een portugees gesproken film over een jongen en kopieerapparaat, zo was de titel geloof ik ook ongeveer, de jongen en het kopieerapparaat, was een hele positieve onderhoudende film.
Denk dat als je hem gezien hebt je meteen weet welke film ik bedoel en verdere info overbodig is.
Wie weet welke film ik bedoel?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1719 stemmen
Dat lijkt me; O Hommen Que Copiava uit Brazilie.
boleto
-
- 6 berichten
- 28 stemmen
Dat lijkt me; O Hommen Que Copiava uit Brazilie.
Dat is hem inderdaad, bedankt!
skyhook
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Om een discussie op te lossen :
We zoeken een titel van een horror film (gezien begin jaren 80 ) en het verhaal ging ongeveer als volgt:
een afgelegen dorpje in ( waarschijnlijk ) Engeland , een groep wetenschappers is op zoek of doet proeven naar het verbeteren van de vruchtbaarheid van de grond met een soort trillingen ;
Natuurlijk niet goed voor de doden op het nabij gelegen kerkhof, met gevolg dat de zombie's terug tot leven komen en aan het moorden slaan .
En terwijl we bezig zijn nog eentje :
Zeker 10 jaar geleden gezien , Engelstalige komische film :
Een jong wanhopig meisje gaat bij een waarzegster op de kermis en verneemt dat er een rijke zakenman voor haar bestemd is ( de naam lijkt op James Diamond of zoiets ).
Op een dag hoort ze de naam door de speakers op de luchthaven ( de boodschap is dat Diamond zijn vlucht binnen enkele minuten vertrekt ) en het meisje ( en haar vriend ) is de volledige film bezig om haar droomprins in werkelijkheid te ontmoeten. volgens ons speelt zich een groot deel van de zoektocht in Italie af .
De ultieme ontmoeting is geen happy end want het is een afknappper ...
Het meisje kiest dan maar voor haar vriendje ..
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
narva77 (crew films)
-
- 12787 berichten
- 6579 stemmen
En terwijl we bezig zijn nog eentje :
Zeker 10 jaar geleden gezien , Engelstalige komische film :
Een jong wanhopig meisje gaat bij een waarzegster op de kermis en verneemt dat er een rijke zakenman voor haar bestemd is ( de naam lijkt op James Diamond of zoiets ).
Op een dag hoort ze de naam door de speakers op de luchthaven ( de boodschap is dat Diamond zijn vlucht binnen enkele minuten vertrekt ) en het meisje ( en haar vriend ) is de volledige film bezig om haar droomprins in werkelijkheid te ontmoeten. volgens ons speelt zich een groot deel van de zoektocht in Italie af .
De ultieme ontmoeting is geen happy end want het is een afknappper ...
Het meisje kiest dan maar voor haar vriendje ..
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Only You ??
Missbandidas
-
- 36 berichten
- 68 stemmen
Help?!
Ik zoek een oudere film maar ik weet de titel niet meer...
De film gaat over een man met een heel wit gezicht met een raaf op zijn schouder. Hij wil wraak nemen op bendes. De raaf vliegt voor hem uit en hij kan alles zien door de ogen van de raaf..
Iemand suggesties? Valt onder actie/horror
Als iemand de titel weet, wil diegene mij dan een prive berichtje sturen
Alvast hartstikke bedankt!!!!
morris_rednalooz
-
- 125 berichten
- 832 stemmen
Ik heb nog een vage herinnering van een film met Al Pacino, die volgens mij een regisseur speelt. Hij heeft een actrice verzonnen die in een van z'n films speelt ofzo (ze bestaat niet echt, maar is met de computer gemaakt). En iedereen wil haar maar ontmoeten maar dat kan dus niet omdat ze niet bestaat, en Pacino moet zich er dan weer steeds uit zien te lullen.
morris_rednalooz
-
- 125 berichten
- 832 stemmen
Of misschien was het wel helemaal niet Al Pacino en heb ik het gewoon mongolisch onthouden 
Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
Volgens mij wel met Al: S1M0NE
morris_rednalooz
-
- 125 berichten
- 832 stemmen
Jep, dat is hem. Bedankt Rokuro!
biemie
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik zoek ook drie titels van films.
Vrouw en dochter worden thuis overvallen en volgens mij ook verkracht. Vader doet er alles aan om ze terug te vinden. Het eindigd op een boot, waar de vader ze van moet bevrijden.
Studente wordt in een kroeg aangerand door meerdere jongens. Ze ontkennen maar het meisje zet door. Ook al zijn de jongens van rijke komaf. Worden volgens mij alsnog schuldig bevonden.
Jongentje wordt ontvoerd door een groep die snel geld wil verdienen. Dan komt er oneenigheid bij de daders. De ene wil het kind doden, de andere niet. Volgens mij gebruiken ze maskers om niet herkend te worden.
Ik weet helaas maar flarden van de films, maar ik zie dat jullie soms met korte omschrijvingen toch al raak weten te schieten.
Alvast bedankt voor de reacties.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.