• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.957 films
  • 12.632 series
  • 34.966 seizoenen
  • 658.270 acteurs
  • 200.669 gebruikers
  • 9.485.026 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Dat is probleem, Ik zie hem er niet tussen staan. Misschien was het niet Caine, maar dat lijkt mij stug...

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

en het is ook niet een van die 2 die wij noemde?

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Oh gevonden, het is Spring Break Shark Attack, het is niet Caine maar Bryan Brown…. Een vergissing is snel gemaakt.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2651 stemmen

Ik zoek een film met Charles Bronson waarin een priester (in een biechtstoel volgens mij) wordt vermoord. Ik kom er zelf niet wijs uit tussen al zijn titels. Is er misschien iemand die het zo weet?

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

La bataille de San Sebastian?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Breach of Faith denk ik.

tommykonijn

• 5234 berichten
  • 2427 stemmen

Ik zoek een film die ik een poos terug zag op RTL4 op een zondag dacht ik. Acteurs weet ik ook niet meer zo gauw bij naam. Wel weet ik nog dat het erom ging dat een man volgens mij getrouwd is met een vrouw en verliefd wordt op een ander. Op een begeven moment belanden zij allebei om verschillende reden in het ziekenhuis en moet hij de hele tijd van kamer naar kamer gaan (volgens mij ondergaat de een een operatie) met allerlei gevolgen van dien. Volgens mij krijgt een van de andere twee vrouwen een baby. Later in de film breekt hij volgens mij nog in om die baby te bekijken. Aan het einde gaat hij geloof ik verder met die vrouw waar hij verliefd op was geworden..

Het kan zijn dat de omschrijving niet helemaal klopt, maar voornamelijk die scenes kan ik me goed herinneren. Weet iemand welke film ik bedoel? Het genre was overduidelijk komedie. En volgens mij was de acteur ook redelijk bekend..

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Ik ben op zoek naar een, overigens hele slechte, film over twee stellen die een partnerruil doen. De man van het het ene stel doet er heel lang over zijn vriendin over te halen om mee te doen aan de switch en wanneer het dan uiteindelijk gelukt is en 'het' gaat gebeuren durft hij niet terwijl zijn vrouw wél gewoon die andere kerel doet.

Iemand enig idee?

Het was zo'n film die op een dvd met 3 andere films stond van de Intertoys of iets dergelijks.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2651 stemmen

Ja, volgens mij is het deze. Bedankt.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2651 stemmen

mrmojorisin123 schreef:

La bataille de San Sebastian?

Nee, deze heb ik pas gezien. Overigens best een goeie film.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3158 stemmen

schram101 schreef:

Ik ben op zoek naar een, overigens hele slechte, film over twee stellen die een partnerruil doen. De man van het het ene stel doet er heel lang over zijn vriendin over te halen om mee te doen aan de switch en wanneer het dan uiteindelijk gelukt is en 'het' gaat gebeuren durft hij niet terwijl zijn vrouw wél gewoon die andere kerel doet.

Iemand enig idee?

Het was zo'n film die op een dvd met 3 andere films stond van de Intertoys of iets dergelijks.

Zebra Lounge (2001) ?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Klinkt ook als Swingers, maar zo'n uitgave is er niet geweest dacht ik.

tommykonijn

• 5234 berichten
  • 2427 stemmen

Bedankt. Ik zie dat ik er al op gestemd had.

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Volgens mij is dat m niet DVD-T. Het was ook niet echt een erotische film. Meer een drama of komedie. De twee stellen waren ook vrieden van elkaar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

schram101 schreef:

Volgens mij is dat m niet DVD-T. Het was ook niet echt een erotische film. Meer een drama of komedie. De twee stellen waren ook vrieden van elkaar.

Misschien Ice Storm, terwijl dat een erg goede film is.

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Nope is em ook niet.

Het gaat om twee bevriende stellen, het ene stel bestaat uit twee mooie mensen en het andere stel uit een beetje saaie figuren waarvan de man het graag eens met die chick van het andere stel zou doen en constant grapjes maakt over partnerruil. Uiteindelijk overtuigt hij iedereen maar zodra de twee 'stellen' in de slaapkamers zijn durft die gast het niet te doen terwijl zijn vrouw het wél met zijn vriend doet.

Is misschien iets duidelijker.

Ik denk dat de film uit eind jaren 90 komt en zich ook ergens in die tijd afspeelt.

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Nee, het was absoluut geen thriller.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Grote gok, maar er zit ook partnerruil in en is van '97:

Ice Storm, The (1997)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Grote gok, maar er zit ook partnerruil in en is van '97:

Ice Storm, The (1997)

Zei ik net al Meneer, maar is hem ook niet.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

mikey

• 29036 berichten
  • 5195 stemmen

Is het een Portugese film?

fphk

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een tijd geleden (weet niet meer wanneer) een film gezien op tv, die me al een tijd bij blijft.

Het gaat om een film met een mysterieuze sfeer. Het gaat over een relatie van de twee hoofdrolspelers, een jonge man en een jonge vrouw. De man is volgens mij een artiest/kunstenaar/fotograaf en de vrouw begint volgens mij haar eigen atelier. De film speelt zich voornamelijk af in het appartement van de man. Ik weet niet meer zeker of het om een zwartwit-film gaat of een met kleur. Ik kan me nog wel herinneren dat er een licht erotische sfeer tussen de twee hangt.

Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden want ben er al lang naar op zoek.

Het was volgens mij geen Nederlandse film...

mikey

• 29036 berichten
  • 5195 stemmen

Een fotograaf en Vermeer?

donm79

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Wie weet hoe deze film heet:

Hallo Allemaal

Ik ben al een tijdje met films bezig en nu kwam mijn vriendin met een film die ik zelf niet ken nu hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen hoe deze film heet want ze wil hem graag nog een keer zien maar ze weet niet hoe hij heet wel hebben we wat informatie over de film.

Informatie over de film:

een meisje gaat oppassen bij een stel die erg afgelegen wonen in de bossen in een heel mooi huis in het midden van het huis staat een vogelvoliere dit is van glas in het midden ligt er water met een bruggetje en er staan planten in en een watersproeier die automatisch aangaat de bewoners vertellen dat de huishoudster ook aanwezig zal zijn en halverwege de film vind het meisje de huishoudster dood de bewoners hebben een kat het meisje wordt door de hele film gebeld door een man ze ligt de politie in de politie verteld haar dat er gebeld werdt vanuit het huis waar ze verblijft.

dit is een beetje in het kort wat ze zich kan herrineren ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen

Met vriendelijke groet,

Donm79

Zandadder

• 2608 berichten
  • 3184 stemmen

Ik zoek er weer een.

Eens een Opera-achtige film opgenomen over Romeinen. Het was humoristisch en er werd bij gezongen. We hadden krap 20 minuten op tape staan.

Per toeval op VHS opgenomen.

Een soort keizer komt een stad binnen al zingend en daarna herinner ik me allerlei komische toestanden onder muziek waarin er van alles mis ging om en rond een kasteel.

Ook dat de 'keizer' figuur een harem om zich heen heeft en wat druiven afslaat volgens mij.

Het is heel vaag , ik weet het.

Maar heeft er iemand een idee?

donm79

• 2 berichten
  • 0 stemmen

ja dat is hem dank je wel jeroentjuhhhhh

ik zal het in de gaten houden ben nieuw hier op dit forum maar erg bedankt voor de snelle reactie

met vriendelijke groet

donm79

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.