- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Gerard316
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik ben op zoek naar een film:
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar een film.
Het gaat over een jong meisje dat vermist word.
Ze is vermoord en komt terug als geest.
Ze ziet dat haar vader zoekt naar de dader.
deze film is nog niet zo gek oud.
Weet iemand misschien de titel?
Bedankt!
Gerard316
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Sorry
Zal hem gelijk opslaan in mijn favo 
Thanks!
Dat jullie het zo weten 
THUMP UP!
Rmie
-
- 531 berichten
- 968 stemmen
In Film > Genres en landen > Films waarin een boom een belangrijke rol speelt:
-Tree of Life
Er is ook een s.f. /fantasy film met computer animaties waarin een boom twee werleden verbind. Titel weet ik niet meer. Wie wel?
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
een boom en 2 werelden? hoet heet het sprookje. sjakie/ bonenstaak?
- poltergeist
- The Gate
- pochahontas
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Er is ook een s.f. /fantasy film met computer animaties waarin een boom twee werleden verbind. Titel weet ik niet meer. Wie wel?
Bedoel je misschien Eden Log (2007)?
Verder Fountain, The (2006)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1719 stemmen
Return of the Jedi.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2564 stemmen
- Adam's Apples
- Dragon Ball Z 3: The Tree of Might
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Weet iemand wat ik onlangs zag bij een vriend: ik heb er niet eens naar gevraagd. Alle videonasties werden gerecenseerd door kenners van het spul. Het duurde uren en uren.
Brix
-
- 19813 berichten
- 5222 stemmen
The Hanging Tree
(en alle Tarzan films
)
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2564 stemmen
In Harry Potter and the Chamber of Secrets komt er een boom in voor die een kleine rol had. Ben vergeten of dat nog meer voorkomt in andere delen.
En natuurlijk Shrek the Third.
Niets belangrijks, maar wel aanwezig.
Flieber
-
- 116 berichten
- 831 stemmen
Misschien bedoel je dit?
Mystery Science Theater 3000
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Nee helaas.. 5 of 6 personen in totaal recenceren omstebeurten een film uit de videonasties lijst. Dat gedrocht van de bbfc, die iedereen stiekem een erg leuke lijst vind. Dus iemand zegt bijvoorbeeld: en nu hou ik The Driller Killer vast.. deze videoband is een collectors item als hij dit labeltje heeft. Want dat is ie uncut! En dat heeft ie.. blablabla. En dan wat over de achtergrond van de film en de bbfc en zo.
Een filmkenner was een gothic dame met een tattoo van fulci's The Beyond. Erg cool.
En dan krijg je de trailer van de uitgelegde film te zien! Op alf volgorde.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Geen idee wat het is, maar klinkt cool! Een soort Nacht van de Wansmaak met Nasties!?
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Ik denk dat hij er wel mee te maken heeft. Er moet een relatie zijn. Maar Marshall doet niet mee, Ferman en Whitehouse al helemaal niet. DIe zullen niet een nassstie gaan aanprijzen.
Maar Deodato weer wel over holocaust en house/edge/park. Het zijn alleen schrijvers over horror/ recensenten die aan het woord zijn.
Ook heel grappig: o.a last train murders was een terechte nastie vanwege demis roussos openings nummer. En dat soort meligheden.
martientje
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
hoi allemaal,ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
ik zoek een film,gaat over kinderen die een soort van apparaat(met glazen bol) vinden op een vliegtuigkerkhof.
ze nemen het mee in een gebouw(schoolgebouw),daar zet 1 van de kinderen het ding aan en opent zich een andere dimensie uit het verleden. staat er een vaas uit de griekse oudheid.
ze schrikken en zetten hem uit. dan gaat het ding weer aan en komt de hele school in die dimensie terecht en zien ze mensen en voorwerpen uit verschillende tijden,van de vietnamoorlog ,cleopatra tot aan de oertijd.de hele school bevindt zich in deze dimensie.
ik weet niet meer hoe hij afloopt ,wie de regisseur is en hoe de film heet.....
wie o wie kan me helpen?
Marja
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik denk dat hij er wel mee te maken heeft. Er moet een relatie zijn. Maar Marshall doet niet mee, Ferman en Whitehouse al helemaal niet. DIe zullen niet een nassstie gaan aanprijzen.
Maar Deodato weer wel over holocaust en house/edge/park. Het zijn alleen schrijvers over horror/ recensenten die aan het woord zijn
Het is een hele box he, waaronder;
De eerste 2 discs zijn deze trailers, de 3e de documentaire met de door jou genoemde namen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10996 berichten
- 2804 stemmen
hoi allemaal,ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
ik zoek een film,gaat over kinderen die een soort van apparaat(met glazen bol) vinden op een vliegtuigkerkhof.
ze nemen het mee in een gebouw(schoolgebouw),daar zet 1 van de kinderen het ding aan en opent zich een andere dimensie uit het verleden. staat er een vaas uit de griekse oudheid.
ze schrikken en zetten hem uit. dan gaat het ding weer aan en komt de hele school in die dimensie terecht en zien ze mensen en voorwerpen uit verschillende tijden,van de vietnamoorlog ,cleopatra tot aan de oertijd.de hele school bevindt zich in deze dimensie.
ik weet niet meer hoe hij afloopt ,wie de regisseur is en hoe de film heet.....
wie o wie kan me helpen?
Marja
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
@otherfool: thanx... zo zit het inderdaad..
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
In 1990 zag ik een Franse film op televisie, uit het jaar 1984 of 1985.
Wat ik er nog vaag van weet is dat er een jongeman van Noord Afrikaanse afkomst (ik dacht een Marokaan) in een treincoupe zat en werd lastig gevallen door 3 blanke Franse mannen van rond de 30 ongeveer. Ze treiteren hem een hele tijd en gooien hem uiteindelijk door een raam naar buiten. Verder weet ik er niet veel meer van, wel dat de hele film spannend en schokkerend was(toendertijd in ieder geval).
Iemand een idee welke film dit is?
.
FilmBreaker
-
- 22 berichten
- 4 stemmen
Hallo,
ik zoek nog een horror/thriller film,
het gaat over een aantal mensen die op een eiland leven, er worden steeds kapotte horloges gevonden, en op de tijd die op het kapotte horloge staat, gaat steeds iemand dood.
Iemand enig idee?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hallo,
ik zoek nog een horror/thriller film,
het gaat over een aantal mensen die op een eiland leven, er worden steeds kapotte horloges gevonden, en op de tijd die op het kapotte horloge staat, gaat steeds iemand dood.
Iemand enig idee?
Mindhunters
fphk
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Filmtitel gezocht!:
Ik heb een tijd geleden (weet niet meer wanneer) een film gezien op tv, die me al een tijd bij blijft.
Het gaat om een film met een mysterieuze sfeer. Het gaat over een relatie van de twee hoofdrolspelers, een jonge man en een jonge vrouw. De man is volgens mij een artiest/kunstenaar/fotograaf en de vrouw begint volgens mij haar eigen atelier. De film speelt zich voornamelijk af in het appartement van de man. Ik weet niet meer zeker of het om een zwartwit-film gaat of een met kleur. Ik kan me nog wel herinneren dat er een licht erotische sfeer tussen de twee hangt.
Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden want ben er al lang naar op zoek.
KimberleyL
-
- 56 berichten
- 19 stemmen
Hoi allemaal
een tijd geleden heb ik een heel ranzige film gezien maar ik weet de titel niet meer.
Het ging er over dat 3 mensen ontvoerd werden door een man en die man maakte een soort drieling/beest van die mensen het hoofd vastgemaakt aan de anus en dan met 3 mensen.
De titel klonk iets van de the hur..... nog wat.
Ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel hij is geloof ik nog niet zo oud van 2009 staat me iets bij ik hoop dat jullie de titel weten voor morgen want dan kan ik hem gaan kijken!
Bedankt.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Dat moet The Human Centipede zijn. Enjoy! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.