• 17.557 nieuwsartikelen
  • 183.053 films
  • 12.632 series
  • 34.968 seizoenen
  • 658.295 acteurs
  • 200.678 gebruikers
  • 9.485.872 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Zou Shoot to Kill (1988) kunnen zijn...?

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2651 stemmen

Eiger Sanction, The

met clint eastwood misschien?

gerdseppe

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt Meneer Bungel,heb het nagekeken op youtube en het is inderdaad "Shoot to kill"

Groeten en bedankt

Glaceon

• 39 berichten
  • 14 stemmen

Heey

ik zoek een filmtitel:

Het gaat over een kleine jongen en een klein meisje en die zitten op een verlaten eiland, ze weten niets van de buitenwereld. Hier groeien ze alletwee (naakt) op. Het meisje ondekt ook na zoveel jaar dat ze ongesteld wordt en dat ze een kind kunnen krijgen, dit gebeurt (volgens mij) ook. Dus hebben ze op hun 15e ofzo al een kind.

- ik weet nog een scene: ze zitten samen met een klein kind in de modder te spelen, er komt een schip aan die denkt dat ze drenkelingen zijn en de mensen op het schip willen hen redden, als het schip dichterbij komt, zien de mensen dat de kinderen bruin zijn (door de modder) en varen ze tog maar weg, want ze willen geen 'zwarte' mensen redden.

weet iemand misschien over welke film ik het heb? ik ben diegene erg dankbaar

yeyo

• 6372 berichten
  • 4688 stemmen

The Blue Lagoon?

TragieStar.*

• 3480 berichten
  • 1683 stemmen

Wat een grappig verhaal .

mikey

• 29036 berichten
  • 5195 stemmen

Top Secret?

D-enissse

• 14 berichten
  • 26 stemmen

hallo, ik zoek een film die begint met 2 meisjes die ergens met de bus naartoe gaan en 2 jongens gaan met hun mee. Dan blijkt de buschauffeur ze ergens heen te willen brengen en de jongens kwijt te willen raken en probeert hij hun te vermoorden. Er zit nog 1 man in de bus die zich eerste heel bang en verlegen voordoet en dan blijkt hij voor de buschauffeur te werken. Op het einde zit 1 van de meisjes in een box die op een schip word geladen.

weet iemand misschien welke film ik bedoel?

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2577 stemmen

ik denk aan Shuttle (2008).

Jajanee

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Nieuws > Nieuwe projecten:

Hallo allemaal, laatst zag ik op youtube een promo langskomen over een film over het Red Light District in Amsterdam. Hierin speelde volgens mij ook een acteur die ook ik Snatch e.d. te zien, kan alleen niet op zijn naam komen. Iemand een hint/tip?

B.v.d. Jajanee

MetalHQ

• 3 berichten
  • 0 stemmen

hallo,

ik zoek een film

gaat over 3 mensen ( 1 vrouw en 2 mannen) die op een eiland zijn gestrand

en daar dus proberen af te komen

ja hoe leg ik het uit

een van die mannen heeft dus een relatie met die vrouw

en hen kunnen niet echt aan eten komen en etc

die andere man die vraag die vrouw dus mee te komen eten want hij kan dus wel degelijk aan eten komen en zo

herkent iemand iets in dit verhaal?

zou heel mooi zijn

Alvast bedankt Mvg MetalHQ

jarno1975 (moderator series)

• 10996 berichten
  • 2804 stemmen

mikey

• 29036 berichten
  • 5195 stemmen

Three (2005)

?

Niet bepaald een mooie film, eerder een bfilm. Wel leuk trouwens

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Hier zijn het 2 vrouwen en 1 man. Maar de beschrijving van die "eetsituatie" klopt dan weer wel...

• 10996 berichten
  • 2804 stemmen

Wat voor genre is het? En is wat voor jaartal ongeveer?

mikey

• 29036 berichten
  • 5195 stemmen

Het is three. Daarin zit ook die eetsituatie.. (net als in alle overige films over mensen die noodgedwongen leven op een strand )

MetalHQ

• 3 berichten
  • 0 stemmen

bedankt mensen voor jullie vele reacties ik denk dat het three is tenminsten die voorkant komt me heel bekend voor

nogmaals harstikke bedankt

en ik zal deze topic in de gaten houden misschien kan ik jullie ergens mee helpen ooit

( vooral in de genre horror ben een horror verzamelaar )

mikey

• 29036 berichten
  • 5195 stemmen

Ja die voorkant van Three is een cover die je wel onhoudt.

Three is vooral leuk vanwege Billy Zane.. toch wel een van de beste schurken vam Hollywood.

MetalHQ

• 3 berichten
  • 0 stemmen

zat eerst aan into the blue te denken vanwege de voorkant maar had um gedownload totaal andere film haha maja heb um gevonden dankzij jullie reacties en ben ik heel blij om

spy30

• 35 berichten
  • 0 stemmen

spy30 schreef:

ik zoek een film uit de jaren 80 denk ik

gaat over een vader die verongelukt met autoraces in een ravijn de rem werkt niet zoiets waardoor hij het ravijn in rijd en de race verliest het zijn van die races dat twee auto`s tot het einde doorrijden wie het eerst stop heeft verloren maar helaas hij veronglukt dan en heeft dan een zoontje die dan nog jong is

jaren later gaat ze zoon ondertussen naar school en word gepest en word verlieft en dan komt de vader terug als geest om zijn zoon te helpen met allerlei dingen zoals meisjes versieren enz als de vader als geest terug komt is echter zijn tijd voorbij jaren 70 maar zelf weet hij dat niet dus alles is dan ook nieuw voor hem echt humor tot dat zijn zoon ook word uitgedaagt voor een races te doen waarbij hij hem helpt en zelf is verongelukt

alleen de zoon kan hem zien hij vertelt het wel tegen ze moeder maar die gelooft hem niet tot het einde van de film dat ziet zijn vrouw hem ook nog 1 keer die ondertussen hertrouwt is dat was een mooi stukje in de film

mooie film met humor maar weet echt niet meer hoe hij heet de film speelt zich af in zo een grease achtige tijd de acteur lijkt dan ook een beetje op john travolta ook zo een vetkuif en lerenjas

ik hoop iemand deze film herkend ben al jaren op zoek om heb nog 1 keer te zien

Peett

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

ik ook een titel van een film. Korte beschrijving van de film:

Een vader met twee zoons krijgt visioenen van God dat hij bepaalde mensen moet vermoorden. De ene zoon gelooft hem en de ander niet. 1 zoon vertelt dit aan een agent en vertelt daarbij wie er allemaal vermoord worden. 1 van de zonen wordt ook opgesloten in een kelder omdat hij anders alles verraad. Eigenlijk moet die zoon ook vermoord worden, maar omdat het zijn eigen zoon is doet de vader dit niet. Tegen het einde van de film zie je als kijker wat de vermoorde mensen eigenlijk allemaal gedaan hebben en zie je de visoenen van de vader. De hele tijd denk je dus dat de vader slecht is maar op het eind blijken zijn visioenen en opdrachten dus echt te zijn.

Helaas weet ik de titel niet meer.

hopelijk een van jullie wel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

spy30 schreef:

(quote)

jarno heeft je het antwoord al gegeven namelijk:

Heavenly Kid, The (1985)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Peett schreef:

Hallo,

ik ook een titel van een film. Korte beschrijving van de film:

Een vader met twee zoons krijgt visioenen van God dat hij bepaalde mensen moet vermoorden. De ene zoon gelooft hem en de ander niet. 1 zoon vertelt dit aan een agent en vertelt daarbij wie er allemaal vermoord worden. 1 van de zonen wordt ook opgesloten in een kelder omdat hij anders alles verraad. Eigenlijk moet die zoon ook vermoord worden, maar omdat het zijn eigen zoon is doet de vader dit niet. Tegen het einde van de film zie je als kijker wat de vermoorde mensen eigenlijk allemaal gedaan hebben en zie je de visoenen van de vader. De hele tijd denk je dus dat de vader slecht is maar op het eind blijken zijn visioenen en opdrachten dus echt te zijn.

Helaas weet ik de titel niet meer.

hopelijk een van jullie wel.

Frailty (2001)

kappeuter (crew films)

• 74753 berichten
  • 5988 stemmen

Jajanee schreef:

In Film > Nieuws > Nieuwe projecten:

Hallo allemaal, laatst zag ik op youtube een promo langskomen over een film over het Red Light District in Amsterdam. Hierin speelde volgens mij ook een acteur die ook ik Snatch e.d. te zien, kan alleen niet op zijn naam komen. Iemand een hint/tip?

B.v.d. Jajanee

Wellicht Amsterdam Heavy (2011) ?

Peett

• 2 berichten
  • 0 stemmen

@moviemafketel, hartelijk dank! Dit is hem inderdaad!

Corcicus

• 2917 berichten
  • 4040 stemmen

Hallo,

Ik zoek de titel van een film met Clint Eastwood die ik lang geleden zag en zeer goed vond. In de film speelt hij een flik die steeds een dikke sigaar in zijn mond heeft en de ene oneliner na de andere uitbrengt. Het is vooral aan die sigaar dat hij te herkennen zal zijn want in vrijwel al zijn films speelt Clint een flik met oneliners. Een beeld dat ik mij nog kan herinneren is dat hij een verdachte tegenkomt op restaurant/terras, ernaar toe stapt en zijn sigaar in het drankje van de man uitdooft waarna hij weer naar buiten stapt.

Iemand een idee welke film dit zou kunnen zijn?

Dank bij voorbaat, want ik zou hem echt graag nog eens zien!

Jajanee

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Dat is hem , bedankt!

• 10996 berichten
  • 2804 stemmen

Corcicus schreef:

Hallo,

Ik zoek de titel van een film met Clint Eastwood die ik lang geleden zag en zeer goed vond. In de film speelt hij een flik die steeds een dikke sigaar in zijn mond heeft en de ene oneliner na de andere uitbrengt. Het is vooral aan die sigaar dat hij te herkennen zal zijn want in vrijwel al zijn films speelt Clint een flik met oneliners. Een beeld dat ik mij nog kan herinneren is dat hij een verdachte tegenkomt op restaurant/terras, ernaar toe stapt en zijn sigaar in het drankje van de man uitdooft waarna hij weer naar buiten stapt.

Iemand een idee welke film dit zou kunnen zijn?

Dank bij voorbaat, want ik zou hem echt graag nog eens zien!

Rookie, The (1990)

magnifique

• 206 berichten
  • 0 stemmen

In 1990 zag ik een Franse film op televisie, uit het jaar 1984 of 1985.

Wat ik er nog vaag van weet is dat er een jongeman van Noord Afrikaanse afkomst (ik dacht een Marokaan) in een treincoupe zat en werd lastig gevallen door 3 blanke Franse mannen van rond de 30 ongeveer. Ze treiteren hem een hele tijd en gooien hem uiteindelijk door een raam naar buiten. Verder weet ik er niet veel meer van, wel dat de hele film spannend en schokkerend was(toendertijd in ieder geval).

Iemand een idee welke film dit is?

D-enissse

• 14 berichten
  • 26 stemmen

Jaa helemaal goed dankjewel!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.