• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.962 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.351 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.687 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Edit: serie heette Early Edition. Zie hier

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Ja, die serie bedoel ik waarschijnlijk. Waar ik die ouderwetse look vandaan haal weet ik niet. Ziet er eigenlijk vrij gewoon uit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Was overigens een leuke serie. Heb hem ook nog wel eens bekeken, maar je gaat toch eerst aan een film denken als je het plot zo hoort.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Ben niet echt een seriekijker, staat bij mij vaak gewoon als achtergrond op terwijl ik andere dingen doe. Vandaar waarschijnlijk mijn nogal "vrije" look & feel-beschrijving .

TheDude1973

• 5 berichten
  • 53 stemmen

Pas de poster nog gezien van een film, maar nu ben ik de titel kwijt. Het is volgens mij een duitse film en gaat over een vrachtwagen chauffeur die een trucklading (met chemisch? afval)moet afleveren en onderweg allemaal rare dingen meemaakt en achtervolgt word volgens mij. Het is een film uit de jaren 70/80.

Jaantje

• 7 berichten
  • 1 stemmen

Nou het zal wel vervelend worden maar deze was het ook niet. Het is echt een film.

Sorry!!!

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

TheDude1973 schreef:

Pas de poster nog gezien van een film, maar nu ben ik de titel kwijt. Het is volgens mij een duitse film en gaat over een vrachtwagen chauffeur die een trucklading (met chemisch? afval)moet afleveren en onderweg allemaal rare dingen meemaakt en achtervolgt word volgens mij. Het is een film uit de jaren 70/80.

Is dat niet heel toevallig gewoon Le Salaire de la Peur ?

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

TheDude1973

• 5 berichten
  • 53 stemmen

nee dat zijn ze niet, staat me bij dat die trucker Didier heet, het woord verruckt stond volgens mij ook op de poster in de titel, maar weet het niet zeker.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Jaantje schreef:

Nou het zal wel vervelend worden maar deze was het ook niet. Het is echt een film. Sorry!!!

Het enige wat ik nog kan bedenken is Slipstream. Was in elk geval ook met teruggaan in de tijd en een bankoverval, alleen vrees ik dat het zo niet ging met die wekker.

Jaantje

• 7 berichten
  • 1 stemmen

Nee heb ik bekeken is hem ook niet.

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

ik zoek een film

gaat over een klein meisje een haar wat oudere zus denk ik

en de stiefvader heeft vanalles van dieren

de grote zus let op de kleine en de vader laat een tijger binnen

zij moet weten te overleven

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

mutse_90 schreef:

gaat over een klein meisje een haar wat oudere zus denk ik

en de stiefvader heeft vanalles van dieren

de grote zus let op de kleine en de vader laat een tijger binnen

zij moet weten te overleven

Burning Bright

Bla

• 771 berichten
  • 2149 stemmen

Waarschijnlijk een makkie voor de meeste maar ik ben de titel kwijt. Gaat over één of andere gestoorde Duitse chirurg die verdwaalde mensen binnen laat in zijn huis om ze vervolgens aan elkaar te naaien. Iets met 'Caterpillar' dacht ik?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

The human centipede

Bla

• 771 berichten
  • 2149 stemmen

Aaah Centipede! Haha bedankt!

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

Kent iemand de titel van de film waarbij een grote neger (volgens mij is hij door het arm geschoten en hij is politieman) wordt vastgehouden door één of andere ghetto jongen in de nacht en de politie probeert volgens mij te onderhandelen. Die neger moet dan naar de wc op de wc slaat hij die neger jongen bewusteloos en rent hij naar buiten en ik weet nog dat hij dan in z'n onderbroek naar buiten rent en die ghetto achtige jongen komt hem dan achteraan.

Ik weet de titel nog steeds niet.

Alvast bedankt

Gr puckb96

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Jaantje schreef:

Het is echt een film.

Ben je dat 100% zeker? Want je beschrijving klopt echt helemaal met de x-files aflevering 'Monday'.

Stefanb

• 1 berichten
  • 5 stemmen

Ik ben op zoek naar een filmtitel van een film waarover ik een tijdje geleden iets in het film 1 magazine heb gelezen. Geen idee of het een goede film is, maar het uitgangspunt van het script vond ik erg origineel. Het genre is volgens mij een komedie. Het verhaal zou als volgt zijn:

In een typisch amerikaanse buitenwijk woont een gezin welke in eerste instantie een heel normaal gezin lijkt. Mooie auto voor de deur, goede baan, volgens mij kinderen ect. De grap hierachter was dat het geen normaal gezin was, maar mensen die werken voor een marketing buro en het gezin is dus een manier van reclame maken voor bijvoorbeeld die mooie auto die ze rijden.

Iemand enig idee waar ik het over heb, of de film al uit is en of de film de moeite waard is om te kijken?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Stefanb schreef:

Ik ben op zoek naar een filmtitel van een film waarover ik een tijdje geleden iets in het film 1 magazine heb gelezen. Geen idee of het een goede film is, maar het uitgangspunt van het script vond ik erg origineel. Het genre is volgens mij een komedie. Het verhaal zou als volgt zijn:

In een typisch amerikaanse buitenwijk woont een gezin welke in eerste instantie een heel normaal gezin lijkt. Mooie auto voor de deur, goede baan, volgens mij kinderen ect. De grap hierachter was dat het geen normaal gezin was, maar mensen die werken voor een marketing buro en het gezin is dus een manier van reclame maken voor bijvoorbeeld die mooie auto die ze rijden.

Iemand enig idee waar ik het over heb, of de film al uit is en of de film de moeite waard is om te kijken?

Joneses, The (2009)

Aparte film, wel leuk.

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

ik zoek nog een film redelijk oud

gaat over een man die word neergeschoten

word na het ziekenhuis gebracht een een iemand weet dat ie nog leeft

hij lig paar jaar in coma als ik me ni vergis 7 a 8jaar

hij wil erna 1ding wraak

iemand

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Klinkt als Hard to Kill.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

mutse_90 schreef:

ik zoek nog een film redelijk oud

gaat over een man die word neergeschoten

word na het ziekenhuis gebracht een een iemand weet dat ie nog leeft

hij lig paar jaar in coma als ik me ni vergis 7 a 8jaar

hij wil erna 1ding wraak

iemand

Hard to Kill (1990) ?

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

jep thanks

Mescalino

• 257 berichten
  • 686 stemmen

Ik zoek een film van rond de jaren tachtig denk ik.

Een Ninja film.

Een man heeft lang wit haar in een vlecht. Met die vlecht vecht hij ook vaak. Als ik me niet vergis was hij bijna onsterfelijk, hij had 1 zwakte punt en dat was de binnen kant van zijn keel.

Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Misschien The Magic Braid, al gaat het daar wel om een zwarte vlecht. Staat hier nog niet op dus even een youtubefilmpje:

Mescalino

• 257 berichten
  • 686 stemmen

Nee dat is hem niet

Toch bedankt voor de moeite

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Geen probleem, jammer voor je...

Gonzo8000

• 486 berichten
  • 10 stemmen

yeyo schreef:

(quote)

The Keep van Michael Mann misschien?

Where Eagles dare

of

The dirty dozen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.