- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Edit: serie heette Early Edition. Zie hier
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ja, die serie bedoel ik waarschijnlijk. Waar ik die ouderwetse look vandaan haal weet ik niet. Ziet er eigenlijk vrij gewoon uit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Was overigens een leuke serie. Heb hem ook nog wel eens bekeken, maar je gaat toch eerst aan een film denken als je het plot zo hoort.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ben niet echt een seriekijker, staat bij mij vaak gewoon als achtergrond op terwijl ik andere dingen doe. Vandaar waarschijnlijk mijn nogal "vrije" look & feel-beschrijving
.
TheDude1973
-
- 5 berichten
- 53 stemmen
Pas de poster nog gezien van een film, maar nu ben ik de titel kwijt. Het is volgens mij een duitse film en gaat over een vrachtwagen chauffeur die een trucklading (met chemisch? afval)moet afleveren en onderweg allemaal rare dingen meemaakt en achtervolgt word volgens mij. Het is een film uit de jaren 70/80.
Jaantje
-
- 7 berichten
- 1 stemmen
Nou het zal wel vervelend worden maar deze was het ook niet. Het is echt een film.
Sorry!!!
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Pas de poster nog gezien van een film, maar nu ben ik de titel kwijt. Het is volgens mij een duitse film en gaat over een vrachtwagen chauffeur die een trucklading (met chemisch? afval)moet afleveren en onderweg allemaal rare dingen meemaakt en achtervolgt word volgens mij. Het is een film uit de jaren 70/80.
Is dat niet heel toevallig gewoon Le Salaire de la Peur ?
TheDude1973
-
- 5 berichten
- 53 stemmen
nee dat zijn ze niet, staat me bij dat die trucker Didier heet, het woord verruckt stond volgens mij ook op de poster in de titel, maar weet het niet zeker.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Nou het zal wel vervelend worden maar deze was het ook niet. Het is echt een film. Sorry!!!
Het enige wat ik nog kan bedenken is Slipstream. Was in elk geval ook met teruggaan in de tijd en een bankoverval, alleen vrees ik dat het zo niet ging met die wekker.
mutse_90
-
- 63 berichten
- 1 stemmen
ik zoek een film
gaat over een klein meisje een haar wat oudere zus denk ik
en de stiefvader heeft vanalles van dieren
de grote zus let op de kleine en de vader laat een tijger binnen
zij moet weten te overleven
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
gaat over een klein meisje een haar wat oudere zus denk ik
en de stiefvader heeft vanalles van dieren
de grote zus let op de kleine en de vader laat een tijger binnen
zij moet weten te overleven
Bla
-
- 771 berichten
- 2149 stemmen
Waarschijnlijk een makkie voor de meeste maar ik ben de titel kwijt. Gaat over één of andere gestoorde Duitse chirurg die verdwaalde mensen binnen laat in zijn huis om ze vervolgens aan elkaar te naaien. Iets met 'Caterpillar' dacht ik?
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Kent iemand de titel van de film waarbij een grote neger (volgens mij is hij door het arm geschoten en hij is politieman) wordt vastgehouden door één of andere ghetto jongen in de nacht en de politie probeert volgens mij te onderhandelen. Die neger moet dan naar de wc op de wc slaat hij die neger jongen bewusteloos en rent hij naar buiten en ik weet nog dat hij dan in z'n onderbroek naar buiten rent en die ghetto achtige jongen komt hem dan achteraan.
Ik weet de titel nog steeds niet.
Alvast bedankt
Gr puckb96
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Het is echt een film.
Stefanb
-
- 1 berichten
- 5 stemmen
Ik ben op zoek naar een filmtitel van een film waarover ik een tijdje geleden iets in het film 1 magazine heb gelezen. Geen idee of het een goede film is, maar het uitgangspunt van het script vond ik erg origineel. Het genre is volgens mij een komedie. Het verhaal zou als volgt zijn:
In een typisch amerikaanse buitenwijk woont een gezin welke in eerste instantie een heel normaal gezin lijkt. Mooie auto voor de deur, goede baan, volgens mij kinderen ect. De grap hierachter was dat het geen normaal gezin was, maar mensen die werken voor een marketing buro en het gezin is dus een manier van reclame maken voor bijvoorbeeld die mooie auto die ze rijden.
Iemand enig idee waar ik het over heb, of de film al uit is en of de film de moeite waard is om te kijken?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik ben op zoek naar een filmtitel van een film waarover ik een tijdje geleden iets in het film 1 magazine heb gelezen. Geen idee of het een goede film is, maar het uitgangspunt van het script vond ik erg origineel. Het genre is volgens mij een komedie. Het verhaal zou als volgt zijn:
In een typisch amerikaanse buitenwijk woont een gezin welke in eerste instantie een heel normaal gezin lijkt. Mooie auto voor de deur, goede baan, volgens mij kinderen ect. De grap hierachter was dat het geen normaal gezin was, maar mensen die werken voor een marketing buro en het gezin is dus een manier van reclame maken voor bijvoorbeeld die mooie auto die ze rijden.
Iemand enig idee waar ik het over heb, of de film al uit is en of de film de moeite waard is om te kijken?
Aparte film, wel leuk.
mutse_90
-
- 63 berichten
- 1 stemmen
ik zoek nog een film redelijk oud
gaat over een man die word neergeschoten
word na het ziekenhuis gebracht een een iemand weet dat ie nog leeft
hij lig paar jaar in coma als ik me ni vergis 7 a 8jaar
hij wil erna 1ding wraak
iemand
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
ik zoek nog een film redelijk oud
gaat over een man die word neergeschoten
word na het ziekenhuis gebracht een een iemand weet dat ie nog leeft
hij lig paar jaar in coma als ik me ni vergis 7 a 8jaar
hij wil erna 1ding wraak
iemand
Hard to Kill (1990) ?
Mescalino
-
- 257 berichten
- 686 stemmen
Ik zoek een film van rond de jaren tachtig denk ik.
Een Ninja film.
Een man heeft lang wit haar in een vlecht. Met die vlecht vecht hij ook vaak. Als ik me niet vergis was hij bijna onsterfelijk, hij had 1 zwakte punt en dat was de binnen kant van zijn keel.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Misschien The Magic Braid, al gaat het daar wel om een zwarte vlecht. Staat hier nog niet op dus even een youtubefilmpje:
Mescalino
-
- 257 berichten
- 686 stemmen
Nee dat is hem niet 
Toch bedankt voor de moeite
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
The Keep van Michael Mann misschien?
Where Eagles dare
of
The dirty dozen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.