• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.961 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.344 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.657 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

GuyB

• 1299 berichten
  • 0 stemmen

Ja, die is het. Bedankt hoor!

Filmvraag

• 17 berichten
  • 0 stemmen

Weet iemand nog mijn tweede filmvraag?

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

puckb96 schreef:

Beste moviemeter leden.

Ik zoek een horrorfilm die ik niet meer ken maar alleen het verhaal. Titel ben ik vergeten. Het gaat over een vrouw die slangen in haar maag heeft die langzaam zich naar buiten eten.

Alvast bedankt

Gr puck

Snakes on a Train.

Yves_Stylez

• 16 berichten
  • 3 stemmen

dominion schreef:

(quote)

Snakes on a Train.

Volgens mij bedoel je Snakes on a Plane.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3406 stemmen

Yves_Stylez schreef:

(quote)

Volgens mij bedoel je Snakes on a Plane.

Denk het niet als je de plot leest. Snakes on a Train.

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

Filmvraag schreef:

Weet iemand nog mijn tweede filmvraag?

Wilde gok: My Girl of My Girl 2 ?

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film nog waarvan ik de titel niet ken, maar ik ken een scene: Volgens mij is het Micheal Clarke Duncan (ik weet het niet zeker) die gevangen wordt gehouden door z'n groep mensen (hij is door zijn arm geschoten volgens mij en het is donker) en dan probeert hij te ontsnappen door naar de wc te gaan en één van die mensen neer te slaan. De politie (die volgens mij probeerde te handelen met de criminelen) ziet hem dan zo in z'n onderbroek naar hen toe rennen. Kent iemand die film?

En ja, het was Snakes On A Train.

sacha77

• 111 berichten
  • 198 stemmen

puckb96 schreef:

Ik zoek een film nog waarvan ik de titel niet ken, maar ik ken een scene: Volgens mij is het Micheal Clarke Duncan (ik weet het niet zeker) die gevangen wordt gehouden door z'n groep mensen (hij is door zijn arm geschoten volgens mij en het is donker) en dan probeert hij te ontsnappen door naar de wc te gaan en één van die mensen neer te slaan. De politie (die volgens mij probeerde te handelen met de criminelen) ziet hem dan zo in z'n onderbroek naar hen toe rennen. Kent iemand die film?

En ja, het was Snakes On A Train.

Komt die scene niet uit The Island (2005)

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

sacha77 schreef:

(quote)

Komt die scene niet uit The Island (2005)

Nee, want hij was een politieagent volgens mij.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik was net in de FRS en zag verbaasd een Japanse anime op Blu-Ray voor 20 Euro, durfde de gok niet te nemen want kon hem me op MM niet herrinneren. Nu ben ik heel slecht in namen onthouden terwijl ik hem 2 uur geleden in mijn knuisten had...

Het ging over avatar's, meer weet ik eigenlijk niet meer

Onderhond

• 87646 berichten
  • 12946 stemmen

Avatar is een animatiereeks, volgens mij alleen niet echt Japans. Er is ook een live-action versie van in de vorm van The Last Airbender.

mixxmunky

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Beste mensen,

Ik zoek een filmtitel bij de volgende beschrijving:

De film komt uit de jaren 80 en is een actiefilm. Wat ik me nog vaag kan herinneren is dat er burgers waaronder een vriend van het hoofdpersonage en een vrouw gevangen worden genomen in de jungle. Een (oud)soldaat bevrijdt alle mensen door het hele dorp op te blazen. Hij draagt in de jungle een legerhoedje. Volgens mij wordt door de film heen al gesuggereerd dat hij een soort one man's army is.

Het hoofdpersonage wordt niet gespeeld door de grote helden van toen: Arnold/Sylvester/Jean Claude & Dolph.

Meer weet ik helaas niet. Ik ben benieuwd of iemand me aan wat titels kan helpen.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Oei is wel heel algemeen hoor mixxmunky... Daar zijn er duizenden van. De eerste die me te binnen schiet is Striker (omdat b-held Zagarino daar idd af en toe een hoedje draagt als ik het juist heb), maar het kunnen er zoveel zijn. Wat meer details zouden misschien helpen.

handelaar

• 281 berichten
  • 81 stemmen

handelaar schreef:

(quote)

Nee , het was een Amerikaanse film. Het enigste wat ik me herinner was dat de slechterik in het donker gekleed was en een skeletmasker droeg. Volgens mij was er nog een achtervolging en een gevecht op de daken. Deze scene was volgens mij de climax uit de film want dat herinner ik me nog.

Weet iemand films uit de de jaren 60 waar skull masks in voor komen? En dan geen horror maar meer misdaad/drama

Filmvraag

• 17 berichten
  • 0 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Wilde gok: My Girl of My Girl 2 ?

Nee, de film is volgens mij ouder dan My Girl (2).

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

Iemand nog een suggestie van mijn film?

mixxmunky

• 9 berichten
  • 0 stemmen

djelle schreef:

Oei is wel heel algemeen hoor mixxmunky... Daar zijn er duizenden van. De eerste die me te binnen schiet is Striker (omdat b-held Zagarino daar idd af en toe een hoedje draagt als ik het juist heb), maar het kunnen er zoveel zijn. Wat meer details zouden misschien helpen.

Ja, ik weet dat het heel algemeen is. Ik heb nog wel meer info maar omdat het zo lang geleden is weet ik niet of ik het wel goed heb onthouden.

Volgens mij is het een aziatische jungle waar het zich afspeelt. De vrouw is ook aziatisch. De vriend van het hoofdpersonage is het echte amerikaanse type, een beetje als JW pepper in james bond, grijs, dikke buik. Draagt een blauw/grijze blouse. (http://www.james-bond007.de/assets/images/09a00320.jpg)

Ik kan mn nog een naam herinneren. John wood of iets wat daar van weg heeft. Maar op variaties daarvan kan ik niets vinden op IMDB dus ik denk dat die informatie niet correct is daarom had ik het in eerste instantie niet vermeld. Misschien dat je hier iets mee kunt?

Striker is het niet, die draagt overwegend een zweetband om zijn hoofd. Ik bedoel dit (http://www.aqualitywater.com/images/marine_boonie_cap.jpg)

Ik dacht wel even dat je em had omdat het hoofdpersonage van Striker ook John heet, maar helaas.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Ik zoek een titel maar ken eigenlijk alleen de poster. Met een vrouw die staat op een pier in de mist. Thriller of Horror. En naar verluid ging die over mensen die in een bos wonen en daar gebeuren rare dingen. Deze beschrijving past volgens mij bij 1000den horror films, maar misschien kent iemand meteen de link met de poster. Maximaal 10 jaar denk ik.

jarno1975 (moderator series)

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

Apocalypto (2006) misschien?

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

mixxmunky schreef:

Ik bedoel dit

Ik weet wat je bedoeld, dacht dat die zo'n hoedje soms ophad. Ik graaf in mijn geheugen maar vrees dat ik je niet zal kunnen helpen... Catch The Heat misschien. Last To Surrender, McBain, The Mission Kill, Merchants of War, Spyder, American Eagle, Missing In Action 3 ...

Maar die laatste zal te bekend zijn wellicht (Chuck Norris).

Misschien een goeie tip: via IMDB alle films van enkele echte b-acteurs aflopen uit die tijd (Robert Ginty, Wings Hauser, Roddy Piper, Asher Brauner etc...) die vaak in dat soort actiefilms te zien waren en zo stuit je eventueel op de juiste titel wie weet.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

handelaar schreef:

(quote)

Weet iemand films uit de de jaren 60 waar skull masks in voor komen? En dan geen horror maar meer misdaad/drama

Je hebt de Italiaanse fotostrip Satanik (aka Killing) uit die tijd. Ook verfilmd: http://www.coolfrenchcomics.com/satanik.htm

harm1985

• 526 berichten
  • 503 stemmen

Ik heb ooit heel lang geleden bij mijn oma een videoband gekeken, met daarop een zwart/witte Franse comedy, uit waarschijnlijk een bekende reeks, of met een bekende acteur. Helaas stond het begin er niet op, dus ik weet de titel niet. Wat ik me ervan kan herinneren is dat op een gegeven moment iemand in een bak met een soort lijm of verf valt en hij daarna erg plakkerig is. En er staat me ook iets van een 2CV bij... iemand?

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

Klinkt als een film met Louis de Funès.

Edit: Aventures de Rabbi Jacob, Les (1973)

Is alleen geen zwart/wit film

(afbeelding)

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

harm1985

• 526 berichten
  • 503 stemmen

Dat zou 'em best wel eens kunnen zijn ja, mijn geheugen laat me nogal in de steek wat de kleur betreft, maar het shot komt me bekend voor en zelfs de naam zegt me wat.

[EDIT] Na een YouTube clipje te hebben gezien kan ik bevestigen dat het hem is! Bedankt!

Jaantje

• 7 berichten
  • 1 stemmen

Kan iemand me asjeblieft helpen? Ik heb de vraag al een keer hiervoor gesteld maar nog geen titel gevonden. Het gaat om een man wiens wekker elke morgen op dezelfde tijd afgaat. Hij ziet dan b.v. een overval gebeuren. De volgende dag wordt de man wakker om dezelfde tijd en dezelfde dag. Dus die overval kan hij nu voorkomen. Dit is 1 voorbeeld maar er gebeuren de hele dag door dingen die hij dus kan voorkomen, omdat hij altijd op dezelfde dag opstaat. Ook de krant wordt altijd van die dag bezorgd. De films die ik al gekregen heb zijn het niet. Dat zijn de volgende titels.

If only

12:01

Groundhof Day

The Deaths of Ian Stone

Graag jullie hulp,

groetjes van Jaantje

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lijkt meer een aflevering van supernatural.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Is volgens mij inderdaad een serie. Vroeger zeker afleveringen van gezien, maar denk niet dat het Supernatural is.

Kwam er in het begin van de aflevering ook geen krant voor waarin de gebeurtenis beschreven stond plus foto? En aan het eind van de aflevering zie je dan terug die krant met de gewijzigde gebeurtenis?

Volgens mij had die serie ook zo'n wat ouderwets aandoende look. Maar geen idee wat de titel is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja klopt, was ook een serie van iemand die de krant kreeg met wat er die dag ging gebeuren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.