- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Beste moviemeter leden.
Ik zoek een horrorfilm die ik niet meer ken maar alleen het verhaal. Titel ben ik vergeten. Het gaat over een vrouw die slangen in haar maag heeft die langzaam zich naar buiten eten.
Alvast bedankt
Gr puck
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Het gaat over een vrouw die slangen in haar maag heeft die langzaam zich naar buiten eten.
Ik ben het niet zeker, maar ik denk dat er zo'n soort scene in The Outing zit (meestal getiteld als 'The Lamp').
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het niet zeker, maar ik denk dat er zo'n soort scene in The Outing zit (meestal getiteld als 'The Lamp').
Nee, is em niet. De hele film gaat erover.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook nog een andere film, volgens mij met of Bruce Lee, of Jackie Chan of Jet Li. Maar het zal natuurlijk ook een andere Chinese acteur kunnen zijn. Volgens mij zijn er drie delen van en ze hebben te maken met een soort vechttournooi (SPOILER: ik weet nog dat op het eind die Chinees moest vechten tegen een mega gespierde man waarvan hij uiteindelijk de nek brak). Gr. Puck
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2553 stemmen
Ip Man (Donnie Yen) of Way the Dragon (Bruce Lee) en anders Once upon a Time in China (Jet Li).
Ik denk Way the Dragon. Lee versloeg z'n laatste tegenstander in de Colosseum (Chuck Norris) [SPOILER]
door z'n nek te breken.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Dat is in Way of the Dragon niet Enter met Chuck Norris.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2553 stemmen
Hierbij verbeterd, dominion. Thanks.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Thanks ik zal opzoeken. Ja, ik dacht ook al dat het Way Of The Dragon was maar hij vechtte tegen meerdere vechters. Is dat ook in die film>
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Niemand een ideetje van mijn films ?
The Perfect Stranger misschien?
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Thanks ik zal opzoeken. Ja, ik dacht ook al dat het Way Of The Dragon was maar hij vechtte tegen meerdere vechters. Is dat ook in die film>
Ik denk echt dat je Fearless met Jet Li zoekt want daar vecht hij ook met een mega gespierde man van 2 meter.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2553 stemmen
Ik weet wel dat die eerst tegen een andere (leerling of compagnon van Norris) vocht en hem met gemak versloeg voordat Norris kwam en het tegen Lee opnam.
Een ander filmoptie is Tom Yum Goong (met Tony Jaa), daar nam die het ook op tegen een über-gespierde kerel, maar Jaa brak z'n nek niet.
@ dominion
Ik denk niet dat het dat is, want Li had z'n nek niet gebroken. In deel 2 (Ip Man) [SPOILER]
brak een bokser wel de nek van Sammo Hung, maar deel 2 voldoet niet aan puck's beschrijving.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Ik weet wel dat die eerst tegen een andere (leerling of compagnon van Norris) vocht en hem met gemak versloeg voordat Norris kwam en het tegen Lee opnam.
Een ander filmoptie is Tom Yum Goong (met Tony Jaa), daar nam die het ook op tegen een über-gespierde kerel, maar Jaa brak z'n nek niet.
@ dominion
Ik denk niet dat het dat is, want Li had z'n nek niet gebroken. In deel 2 (Ip Man) [SPOILER]
brak een bokser wel de nek van Sammo Hung, maar deel 2 voldoet niet aan puck's beschrijving.
Ik weet in ieder geval dat het Tom Yum Goong niet is, maar ik weet nog wel dat in die film zo'n Chinese martial arts vechter (ik vermoed dat het Bruce Lee of Jet Li is) tegen verschillende mensen moest vechten in zo'n toernooi (hij was trouwens niet kaal) en die wist hij allemaal te verslaan en die MEGA gespierde vent die keek naar al die gevechten en hij was de laatste die het uiteindelijk tegen hem opnam en uiteindelijk brak Lee/Li uiteindelijk zijn nek.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij was die gespierde vent een Amerikaan en waren die tournooien ook eigenlijk illegaal ofzo.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Unleashed ?
Nopes, helaas. Is em niet. Hij is denk ik al iets ouder want alle 3 de delen kwamen toen een keer op televisie.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Kickboxer ?.
Nee, opgezet is em niet. Er zijn 3 delen van volgens mij en die tweede is het deel wat ik zoek met die vent waarvan Lee/Li de nek van breekt.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Cradle 2 the Grave ?
Nee, maar het was echt wel een Chinese film.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3406 stemmen
Best of the Best 2, denk ik. Die gespierde gast was Brakus in de film.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Het moest een Aziatische film zijn volgens puckb96.
Dan kan het Bloodfist misschien wel zijn.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3406 stemmen
Hij heeft het over een Chinese martial arts vechter, dat kan Philip Rhee zijn.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht ook direct aan deze film!
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Dat is hem volgens mij, thank you!
GuyB
-
- 1299 berichten
- 0 stemmen
Hoorde vannamiddag iemand in de fitness bezig over een film die waarschijnlijk nog moet uitkomen. tagwoorden: hero, america. Allesinds iets met held of amerika ofzo. Hoorde 'm zeggen dat ze 'm aan draden leggen en dat ie letterlijk breder wordt. In ieder geval met veel effecten.
de volgende quote heb ik ook kunnen opvangen: "how do you feel?" antw: "bigger!"
De naam niet gevraagd omdat ik bezig was met een oefening en pas later nieuwsgierig werd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.