- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
platesman
-
- 70 berichten
- 49 stemmen
ik doe nog een poging, niemand heeft al geantwoord
ik zoek een film over concentratiekampen, het enige dat ik nog weet is dat die moffen een leuk spelletje uitgevonden hadden , namelijk 2 gevangenen die rug aan rug moesten staan en zich dan moesten een rol prikkeldraad rond zich draaien en goed aanspannen, dan schoten ze met hun pistool in 1 zen hoofd en de andere was ook dood. toen zij die ss'r , nou das weer een kogel uitgespaard. denk ook ergens in de film gezien dat ze met 5 op een rij stonden en 1 kogel losten en zien hoeveel ze er konden doden . film moet meer dan 15 jaar oud zijn. en het is niet chindlers list
oscarr
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Neem aan dat je Westworld bedoeld met kale Yul Brynner en dat verbranden is dat de robot water over zich heen krijgt.
Inderdaad! Het is Westwood! Bedankt voor je reactie! Super.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
ik doe nog een poging, niemand heeft al geantwoord
ik zoek een film over concentratiekampen, het enige dat ik nog weet is dat die moffen een leuk spelletje uitgevonden hadden , namelijk 2 gevangenen die rug aan rug moesten staan en zich dan moesten een rol prikkeldraad rond zich draaien en goed aanspannen, dan schoten ze met hun pistool in 1 zen hoofd en de andere was ook dood. toen zij die ss'r , nou das weer een kogel uitgespaard. denk ook ergens in de film gezien dat ze met 5 op een rij stonden en 1 kogel losten en zien hoeveel ze er konden doden . film moet meer dan 15 jaar oud zijn. en het is niet chindlers list
Escape from Sobibor?
Glacius
-
- 4304 berichten
- 3040 stemmen
Twee horrorfilms waarvan ik heel weinig herinner.
1. Horrorfilm met een vrouw als hoofdrolspeler, wordt volgens mij achtervolgt door een demoon, o.a. in een grafkelder en bibiliotheek. Volgens mij een beetje klassieke demoon uiterlijk met vleugels en al. Ik denk uit de jaren 90, US.
2. Nog vager, ook een vrouwelijke hoofdrolspeler. Volgens mij werd ze achterna gezeten door een moordend tot leven geworden (tweebenig) standbeeld of iets in die richting. Kan zijn dat ze in een museum werkte of iets dergelijks (klassiek gebouw). Verder eigenlijk totaal geen idee. Ik schat eind jaren 80 of jaren 90, US.
sacha77
-
- 111 berichten
- 198 stemmen
1. Horrorfilm met een vrouw als hoofdrolspeler, wordt volgens mij achtervolgt door een demoon, o.a. in een grafkelder en bibiliotheek. Volgens mij een beetje klassieke demoon uiterlijk met vleugels en al. Ik denk uit de jaren 90, US.
2. Nog vager, ook een vrouwelijke hoofdrolspeler. Volgens mij werd ze achterna gezeten door een moordend tot leven geworden (tweebenig) standbeeld of iets in die richting. Kan zijn dat ze in een museum werkte of iets dergelijks (klassiek gebouw). Verder eigenlijk totaal geen idee. Ik schat eind jaren 80 of jaren 90, US.
Ik denk bij de tweede aan The Relic...
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
Heel misschien Jeepers Creepers (2001) ?
REDBULLETJE
-
- 42 berichten
- 5 stemmen
Ik zoek een horror film dat gaat Over jezus. Waarschijnlyk vermOord hy mensen door hun te kruisigen . Ik kan het ook mis hebben het laatste dat ik herinner is dat er een maria beeld bloed huilt? Wie weet ?? OOk herriner ik me nOg een vroiw dat een bad nam en vervolgens gingen de kaarsen uit en werd se gekruisigd in bad
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dat huilende Maria beeld komt ook voor in Stigmata geloof ik.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik zoek een film. Maar ik weet vrijwel niks. Het enige dat ik weet is dat de titel '.... X' is. En op de puntjes (...) moet dan één ander woord staan. Ik heb een tijd geleden in de Plato in Groningen met deze DVD in mijn handen gestaan, maar destijds besloten 'm niet te kopen. Het verhaal intrigeerde me echter wel, althans, dat denk ik, want ik heb geen idee wat het verhaal was, maar ik weet nog dat het verhaal me intrigeerde en nu wil ik weten welke film het ook alweer was. Maar afgezien van die X in de titel weet ik dus niks meer. Het is niet Ben X, Malcolm X, Jason X of Citizen X. Nogal een vaag verhaal, maar wie weet nog een andere titel met één woord en dan de letter X? Als ik op de letter 'X' in de zoekfunctie op deze site zoek, vind ik niet de film die ik zoek. Hellup!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Fear X?
-edit- Fear X (2003) bedoel ik.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Dude. Dat is 'm inderdaad. Wat snel. Thanks!
Yves_Stylez
-
- 16 berichten
- 3 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een film (Thriller):
Heej hallo iedereen, ik zoek al effe een film, maar ik weet de titel nie meer.
Ik heb hem een aantal jaren geleden op tv gezien.
Verhaal; ik weet alleen dat het iets met een koppel en een buurman was
en die buurman had verborgen camera's geinstalleerd in het huis van dat koppel.
en blijkt dat die jaren alles afkeek en luisterde enzo
i.i.g het was zo een film waar je op het puntje van je stoel gaat zitten.
pleas weet iemand hoe die film noemt ? ik wil hem zo graag nog eens zien!
en dan zoek ik nog een andere film, ook een thriller.
het gaat over een lesbisch koppel en die vermoorden dan een man ofzoiets,
en dan op het einde vermoorden die wijven elkaar ofzoiets, meer weet ik nie meer.
dus weet iemand de titel van deze 2 (supergoeie) thrillers ?
alvast bedankt 
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Volgens mij is dit Sliver
en dan op het einde vermoorden die wijven elkaar ofzoiets, meer weet ik nie meer.
Zou Baise-Moi kunnen zijn....
Yves_Stylez
-
- 16 berichten
- 3 stemmen
film 1 weet ik nog één scene van, dat dat koppel in bed ligt (op de slaapkamer) en ze willen vrijen maar dan weten ze dat de buurman meekijkt...
en film 2 is zeker geen franse film, was een typische Amerikaanse, en die vrouwen, een van die twee was Jodie Foster denk ik, of toch zo'n bekende. en de een was blond en de andere zwart.
en die man die ze vermoorden was (denk ik) de directeur van de school van een kind.
maar toch bedankt 
Yves_Stylez
-
- 16 berichten
- 3 stemmen
ik herinner me nog 2 films die ik graag nog eens zou willen zien 
film 1 gaat over 2 kinderen, een jongen en een meisje, en dat meisje pest dat jongetje enzo,
en op een keer duwt die jongen dat meisje en dat meisje valt en is gehandicapt voor het leven (ofzoiets), maar dat was niet de bedoeling van dat jongetje, en niemand moest hem nog enzo, en hij sluit zijn eigen op in zijn huis (een geheime kamer) en z'n ouders denken dat hij verdwenen is, en telkens als zijn ouders weg zijn komt hij uit die kamer en eet snel enzo. hele mooie film.
film 2 gaat ook over een jongetje en die plast in z'n bed, en om het haar zoon af te leren hangt zn moeder elke dag zijn ''natte dekens'' uit het raam zodat iedereen dat ziet en zo vernederd word.
en in zijn klas zitten een paar pestkoppen en die komen elke dag langs zijn huis waar die dekens hangen, en om te voorkomen dat die pestkoppen dat zien, loopt hij elke dag als het school gedaan is snel naar huis, om snel die dekens binnen te halen, en zo jaren lang, en dan uiteindelijk word hij (wereld)kampioen rennen, doordat hij jarenlang snel naar huis rende voor die dekens. ook weer een mooie film.
iemand enig idee ?
dankjewel 
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Bedoel je deze bij de tweede film: Loneliest Runner, The (1976)? het is een TV-film.
Heb ik ook gezien, was rond die tijd op tv.
Yves_Stylez
-
- 16 berichten
- 3 stemmen
Bedoel je deze bij de tweede film: Loneliest Runner, The (1976)? het is een TV-film.
Heb ik ook gezien, was rond die tijd op tv.
Dankje, dat is m
weet je ook waar ik deze kan downloaden ? ik wil er wel voor betalen natuurlijk.
Yves_Stylez
-
- 16 berichten
- 3 stemmen
Dankjee
God bless you 
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Graag gedaan. Prettige korte speelduur, dus ga hem zelf ook nog eens kijken. 
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een film (Thriller):
Heej hallo iedereen, ik zoek al effe een film, maar ik weet de titel nie meer.
Ik heb hem een aantal jaren geleden op tv gezien.
alvast bedankt
die 2e zou dat thelma & louise kunnen zijn?
Yves_Stylez
-
- 16 berichten
- 3 stemmen
Ik denk het niet
ziet er mij niet bepaald een thriller uit -> IMDb Video: Thelma and Louise [Thelma & Louise]
Toch bedankt 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Die 2e is die Franse film waarschijnlijk, hoe heet ie ook alweer. Heb hem trouwens niet af kunnen kijken.
Yves_Stylez
-
- 16 berichten
- 3 stemmen
Die 2e is die Franse film waarschijnlijk, hoe heet ie ook alweer. Heb hem trouwens niet af kunnen kijken.
Ik weet 100% zeker dat het geen Franse film was 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dan is het Bound (1996) 
En die 1e Arlington Road.
Yves_Stylez
-
- 16 berichten
- 3 stemmen
Helaas ze zijn allebei niet diegene die ik zoek.
Ik denk dat ik de titel herinner van Film 2 in post 1, 'A perfect husband' of iets met 'husband' erin.
Thanks anyway 
Filmvraag
-
- 17 berichten
- 0 stemmen
Ik heb weer eentje. Ik ben blijkbaar niet zo goed in het herinneren van details.
Film gaat over een heel jong stelletje (jaar of 12, was ook ong de leeftijd dat ik 'm zag ---> ±1996).
Eén scene wat ik me herinner is dat ze op zo'n rolschaatsbaan, met ouderwetse rolschaatsen aan het dansen zijn op muziek. Het licht dimt en zij staan in het midden en draaien om elkaar heen, waarna er een zoen volgt. En ze blijven doordraaien op hun rolschaatsen, ook tijdens de zoen (volgens mij dan).
Het is volgens mij een film voor kinderen. Zag hem ook toendertijd op een kindernet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.