- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
"Sometimes they come back", indeed that's it! Ik herkende het aan de auto die ik me plots herinnerde. Tnx! Stand by Me, (one of my all time favo's) was het dus niet. 
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Kent iemand die film waarin een jongen speelgoed tot leven kon brengen? Hij gebruikte daarvoor een poppenkast.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik zoek een B-aktiefilm die ik vroeger gezien heb.
Een ex-Navy-Seal is met zijn vrouw op reis. Op 't vliegveld pakt hij per ongeluk de verkeerde koffer. Deze zit vol met cocaine. De eigenaren van die koffer weten hem op te sporen en ontvoeren zijn vrouw en zoontje. Je raad 't al, hij gaat ze bevrijden.
Voor zover ik weet, maken de gangsters in deze film ook gebruik van plastic pistolen.
Iemand enig idee ?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Probeer deze eens: Ministry of Vengeance, met John Schneider en Ned Beatty.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Ik zoek een B-aktiefilm die ik vroeger gezien heb.
Een ex-Navy-Seal is....
Iemand enig idee ?
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Franse film.
Één van de leerlingen van een tekenleraar wordt dood gevonden in de bossen in de buurt van zijn huis. Een tv-personality speelt ook een rol in deze film en de vriend van die leraar heelt weleens spullen. Hijzelf was ooit een schilder.
Weet iemand de naam?
Alvast bedankt.
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Ik zoek een Engelse film van ik geloof eind jaren Negentig,
Een man wint een grote geldprijs.
En geeft zijn geld weg aan mensen die het nodig hebben.
Hij is op zoek naar een vriendin en ziet dan een advertentie in de krant staan die hij omcirkelt. Even later heeft hij contact met de vrouw.
Dan geeft hij geld aan een psychisch gestoorde kerel maar dat geld heeft hij in die krant gewikkeld waarin die advertentie stond.
Hij zegt tegen die kerel dat hij nog wel te weten komt wat hij voordat geld moet doen.
Als die kerel die omcirkelde advertentie in die krant ziet, denkt hij dat hij dat meisje moet vermoorden. Hij rijdt dat meisje dan omver.
En het meisje overlijdt.
Ik kan me ook nog herinneren dat hij zijn auto overspuit.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
The Lake Of Darkness, ben er 100% zeker van.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Film die ik lang geleden heb gezien.
Het gaat over een paar mensen die op in een huis vastzitten op een gebied die alleen met een boot te bereiken is. Er zit een onbekende moordenaar in 't huis. Wat ik er nog van weet is dat een politieagent bruut vermoord wordt in een kelder.
Iemand enig idee ?
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
The Lake Of Darkness, ben er 100% zeker van.
Bedankt Linda!!!
MuSiCa
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ik zoek de titel van de film van een tijdje terug waarin moeder en dochter van lichaam wisselen. moeder speelt dus een tijdje de rol van de dochter en andersom. ik kan er niet opkomen, wil helpt mij??
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8849 stemmen
ik zoek de titel van de film van een tijdje terug waarin moeder en dochter van lichaam wisselen. moeder speelt dus een tijdje de rol van de dochter en andersom. ik kan er niet opkomen, wil helpt mij??
MuSiCa
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Dank je wel killalot! Ik was al een tijdje aan het zoeken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Er zijn dan nog drie versies van: 1976, 1995 & 2003...
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Het gaat over een paar mensen die op in een huis vastzitten op een gebied die alleen met een boot te bereiken is. Er zit een onbekende moordenaar in 't huis. Wat ik er nog van weet is dat een politieagent bruut vermoord wordt in een kelder.
Iemand enig idee ?
Het zou een scène uit Patriot Games kunnen zijn...
Edit: Maar ik zie dat je daar zelf ook al op gestemd hebt...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Het is niet Patriot Games. Ik weet nog maar weinig van de film, maar 't was volgens mij een B-horror/thriller. Jaren '90 schat ik.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Het gaat over een paar mensen die op in een huis vastzitten...
Iemand enig idee ?
misschien April Fool's Day (1986)?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Beide titels zijn 't niet, Citybird en Flipsen. Toch bedankt voor 't zoeken. 
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Iemand enig idee ?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Is het misschien Head above water Met harvey keitel?
Zou goed kunnen. Ik weet 't niet meer zeker, is al zo'n lange tijd geleden dat ik 'm gezien had, dus ik stem niet.
Toch bedankt.
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Ik zoek een film met, ik geloof, Alyssa Milano als één van de hoofdrolspelers. Zij speelt een athlete.
Er is ook een man die in een villa ergens in Mulholland woont en een stel die mensen vermoordt. Er spelen ook politie-agenten een rol en een man wiens vrouw gestorven is, suicidaal is en iemand zoekt om voor zijn hond te zoeken.
Heeft iemand de naam? Alvast bedankt.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Klinkt erg als 2 days in the Valley, maar die is niet met Alyssa Milano.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ze blijven bij mij maar binnen schieten de laatse dagen....
-1-
Van een gezin wordt op kerstdag de vrouw en de dochter bruut vermoord door een stel gangsters. De vader komt thuis, en treft zijn gezin vermoord aan. Hij stopt een pistool in zijn mond. Net voordat hij de trekker wil overhalen komt er iemand de kamer binnen. Hij besluit uiteindelijk om wraak te nemen.
Aktiefilm, jaren '90 schat ik.
-2-
Twee broers gaan naar de verjaardag van hun vader. Na het feest wordt de vader op brute wijze vermoord door een paar gangsters. Hierop besluiten de twee broers wraak te nemen.
Wat ik nog goed weet is dat 1 broer het kadeau voor zijn vader vergeet, dat later in de film de twee broers gemarteld worden op zo'n elektrisch bed, en dat de uiteindelijke 'eindgangster' een grote witte hanekam heeft.
Aktiefilm, jaren '80/'90 schat ik. (niet Double Impact trouwens)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.