• 15.975 nieuwsartikelen
  • 179.033 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.269 gebruikers
  • 9.389.751 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Tnx, Kos. Da's de film die ik zocht.

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Ik heb nog een film in mijn hoofd.

Het gaat over een jongen die gezocht wordt voor van alles. Het speelt zich grootendeels af in een kuststadje. Die jongen die gezocht wordt wil één van de hoogste golven "besurfen" (als het zo heet) en de hoofdrolspeler wil dat voorkomen. Parachutespringen komt er ook in voor. En strandfeesten met een kampvuur. Weet iemand de naam?

Alvast bedankt.

DaveV

• 327 berichten
  • 5186 stemmen

Misschien de film 'In god's hands'.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3574 stemmen

POINT BREAK misschien ?

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3574 stemmen

Queen schreef:

Hallo,

(quote)

Zou het "The Krays" kunnen zijn ?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

De Krays-broertjes waren maar met twee...

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3574 stemmen

Ja klopt, maar je weet maar nooit

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Die film die ik zocht is dus inderdaad Point Break. Tnx, Badalamenti.

Maar er is nog één titel die ik graag wil weten.

Er is een film waarin een jongen een date heeft met een mooie vrouw, maar tijdens zijn date raakt hij in de problemen met de Chinese maffia. Het is een komedie.

Spider

• 324 berichten
  • 1063 stemmen

"The Big Brawl"?

Spider

• 324 berichten
  • 1063 stemmen

Queen schreef:

Hallo,

Ik zoek al tijden een film. Het gaat over 4 (of 5) broers en een moeder die allemaal gebouwen(?) overvallen. Ze worden gezocht door de politie, en moeten zich later opsplitsen. Een van de broers moet een gezichtsverandering doen om niet meer herkend te worden, maar hij word gepakt door de politie. Het speelt denk ik begin 20ste eeuw af. Ik weet niet de titel van deze film. Maar als iemand mij kan helpen ben ik echt super blij:-)

Alvast bedankt,

Eva

Mss Bloody Mama ?

geregisseerd door Roger Corman en debuut van Robert de Niro.

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Ik zoek een film met in de hoofdrol een man die, nadat hij verbrand was, uit hel terugkeerde. Hij bouwt daarna een laboratorium ergens in een verlaten pand en maakt maskers van gezichten om zich te kunnen vertonen.

Kent iemand toevallig die?

Het is niet The Big Brawl. Jackie Chan speelt er niet in en het heeft niets met vechttoernooien te maken.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Klinkt een beetje als Vanilla Sky.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Niet echt.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Ben je gek ofzo Phoenix?

Volgens mij bedoeld hij Darkman van Sam Raimi.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Het was alweer lang geleden dat ik hem zag . Het was toch zo dat Tom Cruise na dat ongeluk maskers gebruikte? En ik kan me ook iets van een lab herinneren. Maar ja:

(afbeelding)

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Ja, maar hij was niet verbrand. En de hel heb ik ook niet voorbij zien komen.(ook niet in Darkman, maar volgens mij kan het niet anders of het moet deze zijn).

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Liam Neeson in Darkman for sure. (Raimi verfilmt het alsof ie uit "hel" terugkomt)

Moriarty

• 4 berichten
  • 1 stemmen

Hallo,

Ik lees al een tijdje mee op MovieMeter en toen kwam ik dit topic tegen. Voor mij de reden om me dan toch maar aan te melden.

Het zit namelijk zo: een tijdje geleden ben ik begonnen met het maken van een lijst met alle films die ik in mijn hele leven in de bioscoop heb gezien. Een flink gegraaf in mijn geheugen, maar tot voor kort dacht ik dat ik alle films wel zo'n beetje had (het zijn er een kleine 130)

Toen schoot me nog een film te binnen, waarvan ik me nog maar heel weinig kan herinneren, maar waarvan ik zeker ben dat die toch nog ontbreekt op mijn lijstje.

Het volgende kan ik me er nog van herinneren:

Op het eind springt de hoofdrolspeler van een brug. Dit moet gebeuren op een bepaalde plek. Als hij dat doet reist hij namelijk terug in de tijd (of naar voren) zodat hij bij zijn geliefde kan zijn.

Van een van de eerste scenes staat me nog bij dat de hoofdrolspeler bij de opening van de brug (?) aanwezig is en dat hij daarbij op de foto gezet wordt. Die foto duikt dan in de tegenwoordige tijd ergens op en dan herkent hij zichzelf of zo...

Kan iemand van jullie hier iets van maken? Ik heb hem trouwens in de sneak gezien.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Moriarty

• 4 berichten
  • 1 stemmen

Nee, die heb ik al eens op video gezien.

De film die ik bedoel was meer een romantisch/komisch verhaal met een duidelijk tijdreiselement erin. Die sprong op het eind was nog net op tijd, omdat anders het 'time-window' verstreken was.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hey wacht nu begint er mij ook iets te dagen... grrr wat was dat ook al weer.

Moriarty

• 4 berichten
  • 1 stemmen

ik herinner me iets van een (victoriaans?) galabal, waar hij haar ontmoet.

Een een vage herinnering van een kastje waarop of waarin hij de antieke foto's vindt waar hij zichzelf op ziet staan. (In een nieuw appartement waar hij intrekt?)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Moriarty

• 4 berichten
  • 1 stemmen

Yep, dat is hem! Geweldig! Ik vind het alleen vreemd dat ik me niet meer herinner dat meg ryan erin speelde. Ik had meer het idee dat er allemaal onbekende acteurs in speelden. Nou ja, dan zal haar rol wel niet zo geweldig geweest zijn

Bedankt!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Schoolklas op schoolreisje naar Frankrijk. De grootste stomkop wordt aangezien voor geheim agent en moet een maniak tegenhouden die gouden munten smeedt ofzo. Was pas geleden op tv.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Keezz

• 389 berichten
  • 257 stemmen

Beetje lui? Als je bij plot, 'frankrijk en schoolr' intikt, verschijnt ie direct..

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Ik zoek een film waarover ik nog bitter weinig weet. Iemand z'n broer is doodgereden door 'n trein. Ik meen me te herinneren dat die jongen vaak gepest word door een groep ouderen die iets te maken hebben met die dood. En als ik me niet vergis komt op het einde van die film die broer (of close friend?) in geest-vorm terug, in de tunnen waar het ongeluk was gebeurd.

DaveV

• 327 berichten
  • 5186 stemmen

Sometimes they come back, denk ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.