• 15.972 nieuwsartikelen
  • 179.027 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.265 gebruikers
  • 9.389.672 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

Een surffilm waarbij een paar surfers de perfecte golven volgen, en willen berijden en dan verdrinkt er eentje, weet iemand nog hoe deze heet?

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

nee dat is hem niet.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

In God's Hands misschien?

En als die het niet is, kan ik alleen nog The Endless Summer bedenken.

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

HELP!!! Ik ken iemand die zoekt een filmtitel:

Het is waarschijnlijk geen "gewone" film, maar een poppenspel. Het gaat over een groep mensen die allemaal een speciale gave hebben. Deze groep mensen reist naar het paleis van Tsaar Nicolaas de eerste. Onderweg komt elke speciale gave van iedereen van pas om tegenslagen te trotseren (jaja..., dat zien we vaker).

Iemand een idee? Alvast bedankt.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

The Mystery of Anastasia of Nicholas and Alexandra ?

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

Ik zoek nog een film van omstreeks eind jaren tachtig.

Het gaat over een gezin dat naar een ander dorp verhuisd.

Op dat moment is er iets van een kermis in het dorp.

De oudste zoon gaat met een groep jongeren naar een brug waarover een spoor loopt.

Het word meer een clubje.

Maar later blijken het vampiers te zijn.

Ik dacht dat er later ook nog een scene was in een grot.

Ze proberen dan met een auto iemand te overrijden ik geloof de zoon van die familie.

Maar het kan ook iemand anders zijn.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

Bedankt dat was hem

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

Ik zoek een film waarbij een jongen een formule ontdekt voor onzichtbaar te worden, het geheime indegrient was duivenpoep, weet iemand hoe deze film noemd?

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

Ik zoek een film over Mengele (WOII)

Het gaat over kinderen die hij gekloond heeft.

Ze groeien in een gezin op maar, later vermoord hij al hun ouders.

De film is volgens mij van eind jaren '70

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

Dit is hem inderdaad, Thanks

Kombucha

• 3 berichten
  • 3 stemmen

Ik zoek een bepaalde film van fellini wat zich afspeelt in een sloppenwijk.. wat ik er nog van weet is dat er een invalide man in een rolstoel in mee doet..

alvast bedankt

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Deze misschien, Kombucha ?

Queen

• 4 berichten
  • 10 stemmen

Hallo,

Ik zoek al tijden een film. Het gaat over 4 (of 5) broers en een moeder die allemaal gebouwen(?) overvallen. Ze worden gezocht door de politie, en moeten zich later opsplitsen. Een van de broers moet een gezichtsverandering doen om niet meer herkend te worden, maar hij word gepakt door de politie. Het speelt denk ik begin 20ste eeuw af. Ik weet niet de titel van deze film. Maar als iemand mij kan helpen ben ik echt super blij:-)

Alvast bedankt,

Eva

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Deze film heeft een beetje hetzelfde uitgangspunt.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

Ik zoek een film waarin een vrouw verhuist en dan blijkt er een man tussen de muren te wonen tevens haar vriend waar ze mee omgaat!

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7980 stemmen

Ik heb ooit (jaar of 12 geleden) een film gezien die ik graag nog eens wil zien. Ik kan mij echter bij god geen titel, regisseur of acteurs/actrices herinneren. Het enige wat ik weet is dat ik em leuk vond en vaag waar de film over ging. Er ontwaakt iemand in een appartement in een flat. De flat valt echter met geen mogelijkheid uit te ontsnappen, alles zit op slot, ramen deuren, meubels staan vast aan de grond, zodat er geen ramen ingeslagen kunnen worden, ramen zijn ook niet kapot te krijgen. Er kan wel door de ramen naar buiten gekeken worden naar de mensen die buiten op straat lopen. En meer weet ik al niet meer...Voor m'n gevoel een beetje een Brian de Palma-achtige film.

Wie weet het?

Kwebbel

• 53 berichten
  • 10 stemmen

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een film waarin verhaald wordt hoe het hoorspel 'War of the worlds' van Orson Welles voor paniek zorgde in Amerika.

Het enige wat ik me nog kan herinneren: de butler die onverstoorbaar blijft terwijl alle high society gasten in paniek een feestje verlaten en de opname van het radio programma waarbij een geluidsman met een atribuut in de wc pot het juiste geluid maakt voor het openen van het ruimteschip.

Wie van jullie weet de titel of regisseur van deze film?

Alvast vriendelijk bedankt.

Kwebbel

• 53 berichten
  • 10 stemmen

Dat is em.

Dank je wel blabla

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Beste mensen: Ik zoek alweer een filmtitel. Ik heb niet zo'n goed geheugen laten we het daar maar op houden.

Het speelt zich af in een groot oud huis. In dat huis zijn aanwezig als bedienden: Een blinde butler en een doofstomme dienstmeid. Er komen gasten in het huis en dat zijn allemaal persiflages op bekende detectives (zo herinner ik me een soort columbo (volgens mij) en een soort miss Marple). Er wordt verteld dat er in dat huis een moord op een bepaald tijdstip gepleegd gaat worden. Alles wat er in dat huis gebeurd is 1 groot raadsel en ik weet niet meer hoe het afliep (maar dat hoef ik ook niet te weten hoor).

Heeft iemand een idee?

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Goeie vraag, ik ken 'm ook.

Misschien deze maar ik weet het niet zeker.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Murder by Death

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

kos schreef:

Misschien deze maar ik weet het niet zeker.

Nope, ik heb volgens mij heb boek van deze ooit gelezen, dat is hem volgens mij niet.

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Ramon K schreef:

Murder by Death

En dat is hem wel!

Bedankt allebei

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Ja bedankt Ramon

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Ik zoek naar een comedy met zo'n man die alleen woont in zijn flat en zijn flat zit vol met kakkerlakken waarmee hij van praten. Er is ook een vrouw waarop hij verliefd wordt. Je hebt dan van die scènes zoals waarin hij een biefstuk op de grond gooit en de kakkerlakken eten het op en een hoop kakkerlakken vallen uit een lamp op een vrouw.

Weet iemand de naam? Alvast bedankt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.