- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
nee dat is hem volgens mij niet. Hij ziet op het nieuws dat zijn vrouw bij een auto-ongeluk om het leven is gekomen ik heb even gezocht en bij arlington road ging het om een inval waarbij zijn vrouw om het leven kwam. Ik zoek dus waarschijnlijk een andere film
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Het is wel Arlington Road.
Hij ziet op het nieuws dat zijn vriendin is overleden door een auto-ongeluk, niet zijn vrouw.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Het is zekers te weten Arlington Road T.v.b.
Kan niet missen.
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Ok zal dan wel zo zijn bedankt
Maar weet ook iemand die andere film die ik vroeg?? alvast bedankt
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Weer 2 films die me te binnen schoten vandaag. Beide films jaaaaaaaaren geleden gezien dus de beschrijving zal nogal vaag zijn.
1. Een drama. Hij gaat over een groep skinheads. Hun bende heeft oorlog met een andere bende. Het gemoord speelt zich af in smalle gangetjes kan ik me nog herinneren. Ook krijgen 2 skinheads wat met elkaar. Er ontstaat een ruzie in de groep en dan peren die 2 em. Ze gaan dan tijdelijk wonen in een soort van tuinhuisje van een familielid van het meisje of de jongen. De rest kan ik me niet meer herinneren.
2. Een thriller. Ook hier weet ik niet veel meer van. Het ging over een man die wat krijgt met een vrouw (volgens mij was de vrouw een nieuwe buur) maar zij blijkt crimineel te zijn oid. De man komt hier rond het eind van de film achter en natuurlijk moet hij dan dood. De vrouw probeert de man te vermoorden door van een flinke hoogte naar beneden te smijten. De man overleeft het, en ligt in het ziekenhuis maar kan zich niks meer herinneren en weet dus niet eens meer wie de vrouw is. De vrouw komt hem opzoeken in het ziekenhuis om hem alsnog te vermoorden maar dit lukte haar niet omdat de man zich alles ineens weer kan herinneren en de vrouw weet af te slachten. Zoiets was het dacht ik.
Iemand een idee over welke films ik het heb??
starbright boy (moderator films)
-
- 22425 berichten
- 5130 stemmen
Film 1: Romper stomper
Film 2: Geen idee
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Het was idd Romper Stomper, bedankt!!
Nu de tweede nog...
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
kan iemand me vertellen welke film het is? Het gaat over een vliegtuig dat zijn rotatie verliest en in de ruimte terrecht komt, ofzo iets. Had heel lang geleden gezien.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
ik zoek een film dat er een dove dame op de filmset een moord ziet gebeuren en dan word ze door de moordenaars 'achter na gezeten'. Kan iemand me helpen?
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Weet je zeker dat het om een dove vrouw gaat en niet om een stomme vrouw? Als het namelijk een stomme vrouw beslaat dan is het deze film waarschijnlijk http://www.moviemeter.nl/?film...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
In die film is ze doofstom Padd0 dus die film is het ongetwijfeld.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Nog 2:
Verhaal over duikers waarbij er 1 op het eind heel diep moet duiken en dan dood gaat, maar dan weer tot leven komt in een soort onderwater alien ship en dan naar het wateroppervlakte stijt zodat de die gast weer bij de andere kan zijn.
Komedie waarbij een basketballer doodgaat en dan tot leven komt als geest.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
the abyss klopt die andere niet. Toch bedankt!
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Dat zal dan wel The Sixth Man zijn
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
klopt (y)
Nu heb ik er nog 1tje voor jullie omdat jullie toch zo bezig zijn. Een lastigere dit keer, weer namelijk alleen dit: Film met Hulk Hogan (actie) waarbij hij levend word begraven, maar door zn 'kracht'weet hij zich eruit te 'slaan'
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Shadow Warriors II: Hunt for the Death Merchant misschien ?
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
waarbij hij levend word begraven, maar door zn 'kracht'weet hij zich eruit te 'slaan'
. Maar ik denk dat er nog wel meer films zijn waarbij dit bebeurd.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
weet niet kan in de titels en het verhaal niet echt veel vinden dus moet echt iemand hebben die de scene heeft gezien
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dan zou ik neo maar pm'en. Hij heeft een stem uitgebracht op deze film.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
En ik zoek er ook weer eens eentje:
Ik heb toen ik een jaar of 6 was (ik kan me er dus ook niet veel van herinneren) eens een film gezien waarin 1 of 2 paarden (weet het niet precies meer) worden opgegeten door piranha's. Ik kan me ook nog iets herinneren van een familie die op een boot zit. Het zal wel een horrorfilm zijn neem ik aan.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Op je 6de horror films bekijken ? Op die leeftijd lig je toch al op bed voordat die worden uitgezonden ?
Zit je weer te fantaseren Linda ? 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Je hebt ouders die hun koters horrorbestendig opvoeden ...
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Je hebt ouders die hun koters horrorbestendig opvoeden ...

Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Je hebt ook nog kleine meisjes die stiekem 'enge' films gaan kijken Kapp 
Ik denk niet dat het Piranha is. Als ik het goed begrijp gaat Piranha over een meertje waar mensen worden opgegeten. Ik kan me niet voorstellen dat daar dan zomaar een paard het water in loopt
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.