- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb toen ik een jaar of 6 was (ik kan me er dus ook niet veel van herinneren)
Niet veel van herinneren? Da's toch nog niet lang geleden Linda?

Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Je hebt ook nog kleine meisjes die stiekem 'enge' films gaan kijken Kapp 
Ik denk niet dat het Piranha is. Als ik het goed begrijp gaat Piranha over een meertje waar mensen worden opgegeten. Ik kan me niet voorstellen dat daar dan zomaar een paard het water in loopt
.
Ik keek hele andere dingen stiekum :d
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
op zoek naar:
1:
Een film zo'n 10 jaar geleden op TV gezien over een gevangenis waar bijna alleen maar zwaar criminele negers zitten...
2:
Een keer een RTL5 film volgens mij over een behekst huis waar een gezinnetje in komt te wonen en waar een oude oma (de heks) onder begraven zou liggen...
Plz help me out, thx 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
1:
Een film zo'n 10 jaar geleden op TV gezien over een gevangenis waar bijna alleen maar zwaar criminele negers zitten...
Escape from Absolom òf Fortress ?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
2:
Een keer een RTL5 film volgens mij over een behekst huis waar een gezinnetje in komt te wonen en waar een oude oma (de heks) onder begraven zou liggen...
Zou Poltergeist kunnen zijn. Of Evil Dead.
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Dan zou ik neo maar pm'en. Hij heeft een stem uitgebracht op deze film.
Ik heb het vermogen om haast alle films die ik zie op te slaan in dat aparte kamertje, maar nee ik zou het niet meer weten of dat de film is met die scene 
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Escape from Absolom òf Fortress ?
Escape from absolom vanavond op tv zou je kunnen kijken of het die is.
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
nee die is 't niet...ging over een gevangenis en niet over een eiland...
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14457 stemmen
Was het mischien een deel uit de Penitentiary serie?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
nee die is 't niet...ging over een gevangenis en niet over een eiland...
Fortress gaat niet over een eiland.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Weet er iemand de titel van de Vlaamse film van vermoedelijk de jaren '80, over een nietsnut die geen respect krijgt van zijn vader. Wanneer zijn vader, die vuilnisman is, in een bocht van de vuilniskar valt en verlamd aan één been achterblijft, gaat de zoon zich voordoen als verpleger in een hospitaal, waar hij de assistent van een chirurg wordt, en zo de kennis opdoet om zélf zijn vader te opereren (wat volgens de dokters niet mogelijk was / niet betaalbaar was).
Zit ook belangrijk stuk in met een eend met een gebroken vleugel die door de zoon genezen wordt...
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Nederlandse film. 
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
op zoek naar:
1:
En wat gebeurde er vervolgens in die film?
Is het misschien de film Mean Guns ?
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
Dat weet ik dus niet meer, De Knip 
In ieder geval geen actie-film, maar echt een authentieke gevangenis-film...
Heb er trouwens nog 1, ook een aantal jaar teruggezien waar ik 't plot beter van weet nog 
Ging over een huis dat aangevallen werd door een heleboel bijen of wespen, nadat 2 jongeren op een brommer naar een veld met allemaal bijenkorven waren gereden en een aantal korven neer hadden geschoten...
Geen zwart/wit (staan er een hoop op na een imdb-powersearch) en ook niet 1978's The Swarm...
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
en nog één: Jaren terug op TV gezien, ging over een vader die z'n zoontje mishandelt (de vader was vroeg zelf oook altijd mishandeld)
Verder weet ik dat er best vaak een piano in voor komt, volgens mij speelt dat mishandelde kind piano. De film eindigt dat vader en zoon samen de kerstboom optuigen...
Iemand een idee?
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Tarantino: Die over die bijen is Deadly Invasion: The Killer Bee Nightmare.
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
Is 'm idd, thx. Had dus gewoon een titlesearch ipv een power-plot search op imdb moeten doen 
nu die andere nog ^^
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik zoek een film, maar heel veel weet ik er niet meer van. Ik weet wel nog dat er een achtbaan in de tuin stond. Wie o wie kan mij helpen.
(ps. Het is niet Richie Rich)
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
Ik kan alleen aan Shine denken.
nee is 'm niet...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Meisje van pakweg 15 gaat uit huis en begint een relatie met een vent van in de 30. Oosterse film (Thailand ofzo) en ik dácht dat hij The Stranger heette maar kan niks vinden op IMDB. Was ongeveer 2 jaar geleden op de Belgische televisie. Iemand?
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
film over moordende mieren in grote hoeveelheden
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Kies maar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.