- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
davidov
-
- 3466 berichten
- 2178 stemmen
Ik zoek der ook al 'n tijdje een.
Maar ik herinner me er niet meer veel van...
Het gaat over 'n schoenmaker dacht ik ... en dan nog zoiets over muizen
Meer informatie vind ik niet.
Maar ik herinner me wel goed dat ik hem toen ik nog 'n kleine 'ukkie pukkie' was
. Hem zéér graag zag.
Weet iemand waarover ik het heb ? 
ja ik weet wat je bedoeld, muizen die schoenen maakten ofzo voor de schoenmaker als hij weg was....maar voor de rest is het 1 groot vraagteken...hmm ff kijken wie weet wat ik zie
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
ja dat herinner ik mij al niet 
Maar ik was vroeger zo weg van die film
.
Alleen die videoband was kapot en weet ik mede de naam niet meer
.
Zonde .. als iemand mij kan helpen ?
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Help!!! Ik zoek eenfilmtitel:
Er werd een winkel (volgens mij tankstation) overvallen, de overvaller nam een vrouw (dochter van rijk iemand) gegijzeld en ze gingen er in een rode BMW vandoor en... er ontstond een band tussen gijzelaar en gijzelnemer. Hel politiecorps zat achter die ene auto aan.
Als ik de titel hoor, denk ik vast van "o ja, natuurlijk, stom dat ik dat niet meer wist" maar het zit momenteel een beetje verstopt en ik kan de informatie niet opsporen in mijn hoofd. 
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Daar zou ik mijn duimen niet voor op steken 
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Ik zoek der ook nog eentje.
Ging over 'n blinde dame met 'n hond. En dat ze op het einde die hond terug moet doen om andere blinden te helpen.
Die film was eens op de tros geweest ?
welke is dat?
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Daar zou ik mijn duimen niet voor op steken 
? Of bedoel je, deze "ik zoek een filmtitel was wel heel makkelijk (kan ik ook inkomen)?
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Gister een trailer gezien van een film die me echt belachelijk slecht lijkt..alleen de naam vergeten...
Hij gaat zo: Matt le Blanc (Joey uit Friends) speelt met enkele 3 anderen, een soldaat (WO 1) en voert daarbij travestie-acts op... "Beyond the act, they where a soldier...."... ik lag helemaal krom van het lachen, wat een plot voor een film...Weet iemand de titel nog want ik moet hem zien!!
stinissen (crew films & series)
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
All the Queen's Men
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Weet iemand welke film dit is, ik zag hem op school:
Een leraar wil zijn leerlingen uitleggen waarom de duitsers in Hitler geloofden, hij legt ze dit uit door ze discipline bij te brengen waardoor de leerlingen bijna gehersen spoelt raken.
Het eind speelt zich af in een soort bioscoop zaal waar de leerlingen Hitler op het scherm zien.
Tich
-
- 130 berichten
- 176 stemmen
Ik heb een tijdje terug een hele wazige film gezien (voor de helft.) Weet niet voor voor taal het was, zou best zweeds kunnen zijn. Waar 'ie precies over ging weet ik niet, maar het speelde zich (2e helft iig) af in een woestijn, met bruiloften waarop coke werd gesnoven, met granaten werd gegooid, een dooie vader werd ingevroren en veel wilde achtervolgingen. Een humoristische en onwaarschijnlijke film.
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Help eens even 
Een blinde vrouw die na een termijn naar 'n gebouw gaat voor zo'n hond ( speciaal voor blinden & zo).
Die blinde dame werkt op een secretariaat dacht ik.
En leert daar een man kennen.
Even later in de film werd ze ook in haar huis overvallen.
EUhmm. ... op het einde moet ze die hond terugdoen.
Welke is dit
?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik heb een tijdje terug een hele wazige film gezien (voor de helft.) Weet niet voor voor taal het was, zou best zweeds kunnen zijn. Waar 'ie precies over ging weet ik niet, maar het speelde zich (2e helft iig) af in een woestijn, met bruiloften waarop coke werd gesnoven, met granaten werd gegooid, een dooie vader werd ingevroren en veel wilde achtervolgingen. Een humoristische en onwaarschijnlijke film.
Super!
Tich
-
- 130 berichten
- 176 stemmen
Bedankt Goodfella!
Kwam het toevallig ook net tegen in een filmgame 'Wie ben ik ?'
"Ik ben een Oostblok-bad guy, dans heel belachelijk en op het einde val ik in een bak stront."
...
extra-tip : ik spreek geen Nederlands, noch Engels in deze (zeer goede) film ...
hugohei
geplaatst op 25 juli 2002, 04:23 uur
Die pitbull in Black Cat, White Cat ?
...
JUIST !!
En de wasmachine gaat naar ........ HUGO !!!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik mis de naam van een film van stephan king.
De film speelt zich af in een kerk en er is ook een sneeuwstorm later word er ook nog een kind afgegeven.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Dat is "Storm of the Century",maar dit is een serie en geen film en staat daarom ook niet op de site.
Hier heb je 'm op IMDB
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
dce meningen zijn verdeeld,maar ik vond het een boeiende serie.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nou nog een vraag over een serie:
hoe hete een duitse serie met 3 vrouwen een soort duitse charly's angels het was een jaar geleden op sbs6
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Dit is een film uit begin jaren negentig eind jaren 80 en het gaat over 2 politie agenten ze zitten geloof ik achter de mafia aan en dan word er een van de 2 agenten doodgeschoten. En wil de ander wraak nemen.
Niet echt duidelijk omdat het in bijna elke film gebeurd maar meer weet ik er niet meer over
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
hierboven: vergeten te zeggen die zoek ik dus
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Ik zoek ook nog een film van een kerel die op het nieuws ziet dat zijn vrouw verongelukt is en later is er een kerel die bommen plaats en dan achtervolgt hij een verdachtbusje maar die blijkt onschadelijk en als hij dan een parkeergarage inrijdt blijkt hij zelf een bom in zijn auto te hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.