- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik las 't al ja; huiswerkopdracht.....
Mooie tijd was dat.
davidov
-
- 3466 berichten
- 2178 stemmen
Geniaal topic hehe komt ook wel van pas want ik loop al maanden met 3 films in mn hoofd beiden kan ik totaal niet plaatsen.
De eerste heeft te maken met een man en die heeft opeens een onzichtbaar huis, weet niet of hij dat zelf ook is.
een film waarbij een groepje criminelen moet inbreken in een modern gebouw, etc etc er gaat wat mis en een blinde neger moet volgens mij het busje maar gaan besturen 
de laatste is echt pittig, het is een komedie, ik weet er absurd weinig over behalve dat er een groot busje in voorkomt die in de sneeuw staat bij een grensovergang 
iemand die me van deze films die me achtervolgen kan afhelpen? 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
een film waarbij een groepje criminelen moet inbreken in een modern gebouw, etc etc er gaat wat mis en een blinde neger moet volgens mij het busje maar gaan besturen 
davidov
-
- 3466 berichten
- 2178 stemmen
bingo! nee maar hij is wel met robert redford en dat had ik nog vaag in mn achterhoofd hangen 
bedankt hehe 1 stem minder in mn hoofd
davidov
-
- 3466 berichten
- 2178 stemmen
Film 3 zou Groundhog Day kunnen zijn.
die is het niet, die film ken ik iets te goed daarvoor.
Maar het zou opzich wel heel goed een film kunnen zijn met een komedie acteur als bill murray, dan aykroyd, chevy chase etc.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
De (tv)film ging over geesten. Deze klopgeesten vielen een heel gezin lastig en dat werd steeds erger. Een scene kan ik me nog herinneren: het gezin rent in paniek het huis uit en als ze buiten zijn kijken ze naar het huis waar alle luiken hevig aan het klapperen zijn.
Niemand???
stinissen (crew films & series)
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Niemand???
Amityville Horror, The
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Zou kunnen stinissen. Volgens mij was ie niet zo oud maar als die scene erin zit die ik beschreef dan moet t m wel zijn.
Poltergeist is het niet want die kan ik me herinneren.
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Ja, daar zat ik laats ook aan te denken. De vrouw wordt in een soort studio die lijkt op haar huis geplaatst om de geestverschijning voor de gek te houden. Onderzoekrs hebben camera's etc. opgesteld. Ik geloof dat ze ook iets met een gas wilden doen.
Kan iemand nog op deze film komen? bvd.
davidov
-
- 3466 berichten
- 2178 stemmen
hmm nee sorry het enige wat me te binnen springt zijn dingen als die laatste halloween, fear dot com etc misschien dat zoiets het is...allemaal iets met cameras en spoken
zelf niet gezien btw
aegron
-
- 4030 berichten
- 1271 stemmen
Ik heb een vraagje: wie heeft afgelopen week het mtv movieprogramma gezien? (werd vanuit cannes gepresenteerd) Daar werd nl een stukje getoond over een of ander horrorfilm. Dit was echt lachwekkend slecht:
het ging over weerwolven (geloof ik) en dan is er dus een dark prince die met een aanstaand weerwolfmeisje wil paren en dat moet voorkomen worden, want anders gaat de hele wereld ten onder.
ik zit me nu dus al twee dagen suf te piekeren over wat de titel van deze film is en kan er niet opkomen! daar kan ik dus echt niet tegen!
wie durft te bekennen dat hij dit programma kijkt? 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
@Stevo heeft vaag wat weg van the Entity, maar die zal het wel niet zijn, want dan had je een andere scene beter onthouden.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Ik heb een vraagje: wie heeft afgelopen week het mtv movieprogramma gezien? (werd vanuit cannes gepresenteerd) Daar werd nl een stukje getoond over een of ander horrorfilm. Dit was echt lachwekkend slecht:
het ging over weerwolven (geloof ik) en dan is er dus een dark prince die met een aanstaand weerwolfmeisje wil paren en dat moet voorkomen worden, want anders gaat de hele wereld ten onder.
ik zit me nu dus al twee dagen suf te piekeren over wat de titel van deze film is en kan er niet opkomen! daar kan ik dus echt niet tegen!
wie durft te bekennen dat hij dit programma kijkt? 
Ja het is allemaal een beetje vaag wat je over de film verteld maar ik wil best een gokje wagen : Ginger Snaps Unleashed ?
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
@Stevo heeft vaag wat weg van the Entity, maar die zal het wel niet zijn, want dan had je een andere scene beter onthouden.
Volgens mij is het hem wel. Bedankt voor het meedenken.
ps. je doelt zeker op de verkrachtingsscene? Ik wilde het netjes houden. 
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Ik zoek een film, wat ik een hele tijd geleden heb gezien en het gaat als volgt:
- Het gaat over een vrouw die lastig gevallen ( aantastelijk, gordijnen die bewegen)wordt door geesten. Op een gegeven moment gaan ze naar een een of andere locatie om die geest op te roepen, en dat lukt ook en gebeuren allerlei vreemde dingen.
Nogal vage omschrijving, maar wie weet mij te helpen.De film is denk ik ergens tussen 1980 en 1996
Is dat deze film Stevo, weet je het zeker?
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Het bijschrift bij de film doet mij vermoeden dat het inderdaad die film is. Is het niet diegene die jij bedoelt?
renske
-
- 1105 berichten
- 926 stemmen
Okee, ik zoek ook een film. Ooit op tv gezien, ik meen bij Veronica. Toen Veronica nog bij de publieken zat.
De film ging over een jonge man (hij was blank en hij zwart haar) die paranormaal begaafd was ofzoiets. Hij vulde zijn tijd bij de paardenraces, en daar verdiende hij een zakcentje mee. Want hij wist al wie er ging winnen. Maar eigenlijk verlummelde hij zo'n beetje zijn tijd.
Dan wordt hij gevraagd om te helpen bij een jongetje. Dat jongetje droomt heel eng. En die dromen zijn zo realistisch dat hij niet durft te gaan slapen. Dan spreken ze af dat de paranormaal begaafde man bij het jongetje in de droom stapt. In de droom komt een zekere figuur voor die een beetje op een te groot gegroeide ET lijkt. Ook wordt het op gegeven moment heel realistisch. Ik weet niet precies waarom. Maar het jongetje en de man zijn hun leven niet meer zeker.
Aan het eind komt het allemaal goed.
En zo hoort het ook.
Het was een enge film vond ik (maar ik vind het al snel eng - toch heb ik Scanners uitgezeten! Knap hè?) maar het knappe was dat, net als in echte dromen, ze van de ene wonderlijke locatie in de andere konden stappen, dat de logica er niet toe deed.
[edit]Laat maar. Al gevonden via 'dream'. Het was 'dreamscape' uit 1984. De ET-achtige figuur heet 'Snakeman'.[/edit]
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
ik ga ook eens een poging wagen in dit topic.
De film ging over een seriemoordenaar die huishoudt in een die hard achtig gebouw. hij heeft kapmessen en wolvenklemmen om zijn slachtoffers te verwonden. verder herinner ik me dat hij een stalen blik had en een leren outfit.
vond het vroeger een goede film. ben benieuwd 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Wie weet hoe die film heet waarin een baviaan na xperimenten doorslaat en dan al die wetenschappers vermoordt? Ik heb 'm ooit op televisie gezien,ik denk dat ie van na 1980 is. Ik heb al bij uitgebreid gezocht maar kan niks vinden,kan ook zijn dat ie niet op de site staat natuurlijk maar kan het me bijna niet voorstellen.
Ik weet inmiddels hoe hij heet,het is Shakma.
Hij staat overigens niet op de site,zal wel komen door dat er geen plaatje is want die hebben ze op IMDB ook niet.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
ik ga ook eens een poging wagen in dit topic.
De film ging over een seriemoordenaar die huishoudt in een die hard achtig gebouw. hij heeft kapmessen en wolvenklemmen om zijn slachtoffers te verwonden. verder herinner ik me dat hij een stalen blik had en een leren outfit.
vond het vroeger een goede film. ben benieuwd 
Had hij ook een masker op
?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik weet inmiddels hoe hij heet,het is Shakma.
Ik heb een plaatje gevonden en de film hier toegevoegd
(nooit gedacht dat ik zulke rommel zou toevoegen) ...
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Thanks Fischerking
.
(En ja,het is rommel van de bovenste plank,maar vond hem toen best leuk)
mister blonde
-
- 12702 berichten
- 5841 stemmen
Had hij ook een masker op
?
davidov
-
- 3466 berichten
- 2178 stemmen
bedenk me opeens een nieuwe film:
Een 1 of andere alien is meegelift van een ruimte sonde die al jaren vermist was van mars, opeens komt hij terug met dus die alien. Het blijkt een klein beestje te zijn die ontzettend snel groeit en vanaf het begin al alle kennis heeft van zijn hele soort...(dacht ook iets dat hij het hele soort was...in zn eentje...en dus ook zich alleen kan voortplanten.) gaan wat mensen dood. En aan het einde gaat hij naar buiten maar dan droppen de mensen net een nuke dacht ik en dan zie je een mooie rood oranje gloed over hem komen en the end.
Any ideas?
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Ik hoorde gister op een feestje de plaat met de tekst: "it's hip to be square" nu weet ik dat ie in American Psycho zat, maar volgens mij in nog een film. Helaas is die me ontschoten (schaam, schaam...) iemand? 
BobdH
-
- 498 berichten
- 2542 stemmen
Naked Gun: The Final Insult zit ie ook in.
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Ik zoek der ook al 'n tijdje een.
Maar ik herinner me er niet meer veel van...
Het gaat over 'n schoenmaker dacht ik ... en dan nog zoiets over muizen
Meer informatie vind ik niet.
Maar ik herinner me wel goed dat ik hem toen ik nog 'n kleine 'ukkie pukkie' was
. Hem zéér graag zag.
Weet iemand waarover ik het heb ? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.