menu

Film / Algemeen / Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:
Linda
Ik heb de eerste gevonden! Satan's School For Girls was het. En aan de poster te zien waren het er inderdaad vijf .

Chainsaw schreef:

ik kan zo niet op de titel komen van de volgende film :

Scholieren gaan op reis in een schoolbus. En er is één of andere vent (met zo'n stop-bord) die hen probeert tegen te houden. De chauffeur gaat volgens mij dood (te veel drugs geloof ik) en er gebeuren nog wat andere dingen ...

Iemand een idee hoe die film ook al weer heet ?

Oh ja, ik kan me trouwens nog een andere scene herinneren van deze film : Die vent (met dat stopbord) komt ook in de fik te staan, als zo'n dikke leerling een scheet laat bij een vuurtje ...
Iemand al een idee hoe die film heet ?

Linda schreef:

Helaas is het niet degene die ik bedoel, dat weet ik zeker.

Ook niet die ik bedoel. The Craft was het (de film waarover ik het had).

Ik ben op zoek naar 2 films (B-films volgens mij)

1. Ik weet er nog maar héél weinig van, omdat dit 1 van mijn eerste films was. Een man is betrapt op diamantenroof, zijn baas komt een kamer binnen waar hij zit. Hij probeert nog wanhopig een trappetje op te 'huppelen', maar wordt dan doodgeschoten.

2. Twee groepen gangsters staan tegenover elkaar. De ene groep heeft afgesproken dat als ze het woord 'KING' zeggen dat ze dan de andere groep moeten afknallen. De andere groep heeft dit door, en zijn net iets sneller, waardoor een vanuit zijn buik helemaal in de rondte opengesneden wordt.

Iemand enige idee ?

HELP! Ik zoek ook een filmtitel!

Ik heb ooit eens een film gezien, maar ik weet niet meer hoe die heet. Het was een horrorfilm. Het ging over een dorpje in een woestijn en dat werd geteisterd door een onder de gronds levend wormachttig monster. Dit monster voelde aan trillingen in de aarde waar mensen liepen, auto's reden en waar hij dus "hapjes" kon halen. Ik herinner me nog een shot waarbij iemand bovenin een electriciteitsmast zat, uitgehongerd, dood, omdat hij er niet meer uit durfde te komen. Ik herinner me ook nog een scene waarbij ze poolstok gingen springen tussen rotsen, zodat het beest niet bij ze kon komen. Het beest was ook vrij slim, hij groef volgens mij ook echte onder de huizen en rotsen, zodat deze verzakten, en hij dus bij zijn "hapjes" kon komen.

Weet iemand hoe deze film heet?

neo (crew)
Flipsen dat is deze

neo schreef:

Flipsen dat is deze
Yep, dat is hem, thank you. Ik heb hier nu 3 filmtitels gevraagd, en 3 keer binnen een half uur raak

neo (crew)
En iets wat ik op pagina 1 ook al een keer vroeg. Nu nogmaals:

Een agent krijgt te horen dat hij binnenkort overlijdt (aan een bepaalde ziekte) en besluit zo extra risico te nemen met zijn werk. Zo is er een autoachtervolging waar hij de gevaarlijkste dingen uithaalt om iemand te stoppen. Uiteindelijk blijkt het dan helemaal niet zo te zijn.

Komt mij ook bekend voor neo, geen aflevering van een serie?

Kent iemand deze:

Een jonge vrouw wordt verkracht door een bende. Vrendinnen vormen ook een "gang". Ze slachten vervolgens de hele bende '1 voor 1 af geloof ik. Ik kan me herinneren dat er een vent óf de verkrachtte vrouw van een viaduct wordt gegooid. Is al erg lang geleden dat ik m gezien heb.

Wie biedt???

neo (crew)
Jordy schreef:

Komt mij ook bekend voor neo, geen aflevering van een serie?

nee dat is het nu juist. het is echt een film (of tv film )

Stevo schreef:

Kent iemand deze:

Een jonge vrouw wordt verkracht door een bende. Vrendinnen vormen ook een "gang". Ze slachten vervolgens de hele bende '1 voor 1 af geloof ik. Ik kan me herinneren dat er een vent óf de verkrachtte vrouw van een viaduct wordt gegooid. Is al erg lang geleden dat ik m gezien heb.

Wie biedt???

Araani Mantalu? Indiase film.

Chiranjeevi's sister Subhashini is raped and killed by a group of four people, who go scot free after the court acquits them due to lack of evidence. Now Chiranjeevi goes out to take revenge by killing each one of them. Kavitha, who loves him, tries to help him, but every time he goes out to kill one of them, he ends up finding them already dead.

Nee Chiquita deze bedoel ik niet. Het gaat om een groep vrouwen die wraak neemt op een (mannen)gang. In ieder geval bedankt.

Nog een andere:

Een gewonde officier wordt wakker in een hospitaal. Men laat hem geloven dat hij lang in coma heeft gelegen en dat de oorlog voorbij is, terwijl die nog in volle gang is. Dit om info uit hem te krijgen.

kos
Da's deze

Er is nog een veel oudere versie van, maar ik kan hem maar niet terugvinden. Zouden we eens aan Stinissen moeten vragen...

tun
hoi,

ikzoek weer een aantal filmtitels,

film 1.

gaat over iemand die een soort vakantie op een amerikaanse ranch is,en hij komt erachter dat alles en iedereen robot is,en dat mensen uitgemoord dienen te worden.
natuurlijk gaat onze held dat voorkomen,...geloof ik.

film 2.
gaat over een man die op de vlucht in een stadje in middle of nowhere beland.
eerst wordt hij in elkaar geslgen omdat hij in de kroeg met een meisje praat.
dan is er een politiechef,en zn vrouw op wie hij verliefd wordt,en samen proberen ze met ze met de inmiddels dooie chef zn geld te vluchten,en dan stranden ze ergens in de woestijn.
op het laatst doet zn auto het niet meer.

film 3.
een ode van een amerikan aan zn vader en zn auto.
animatie

Film 2 dat kan "U-Turn" zijn.

neo (crew)
Film 1: Westworld

Film 2: Yep U-turn

Ja, die bedoel ik. Bedankt.

Ik zoek een film, wat ik een hele tijd geleden heb gezien en het gaat als volgt:

- Het gaat over een vrouw die lastig gevallen ( aantastelijk, gordijnen die bewegen)wordt door geesten. Op een gegeven moment gaan ze naar een een of andere locatie om die geest op te roepen, en dat lukt ook en gebeuren allerlei vreemde dingen.

Nogal vage omschrijving, maar wie weet mij te helpen.De film is denk ik ergens tussen 1980 en 1996

Helaas voor je weet ik je film niet Jassie maar je hebt me wel aan een film laten denken die ik zelf zoek. De (tv)film ging zoals hierboven over geesten. Deze klopgeesten vielen een heel gezin lastig en dat werd steeds erger. Een scene kan ik me nog herinneren: het gezin rent in paniek het huis uit en als ze buiten zijn kijken ze naar het huis waar alle luiken hevig aan het klapperen zijn.

Jassie schreef:

Ik zoek een film, wat ik een hele tijd geleden heb gezien en het gaat als volgt:

- Het gaat over een vrouw die lastig gevallen ( aantastelijk, gordijnen die bewegen)wordt door geesten. Op een gegeven moment gaan ze naar een een of andere locatie om die geest op te roepen, en dat lukt ook en gebeuren allerlei vreemde dingen.

Nogal vage omschrijving, maar wie weet mij te helpen.De film is denk ik ergens tussen 1980 en 1996

Ja, daar zat ik laats ook aan te denken. De vrouw wordt in een soort studio die lijkt op haar huis geplaatst om de geestverschijning voor de gek te houden. Onderzoekrs hebben camera's etc. opgesteld. Ik geloof dat ze ook iets met een gas wilden doen.

film 3.
een ode van een amerikan aan zn vader en zn auto.
animatie

Korte film? Dan zou het Home Road Movies kunnen zijn. Zie http://atomfilms.shockwave.com/af/content/home_road

Ja Stevo, die film is het

Er zijn heel lang geleden twee films uitgezonden op Nederland 2 en 3. De een wordt verteld aan de hand van de man en de andere vanuit de vrouw. Ze werden tegelijk uitgezonden. Van het verhaal weet ik eigenlijk helemaal niets meer (alleen dat er voortdurend gezapt werd bij ons thuis.) Ik dacht dat deze film eind jaren tachtig uitgezonden werd.

van zo'n film kan ik me ook iets vaags herinneren. Werd idd op 2 zenders tegelijk uitgezonden. Volgens mij was het toen op ouderjaardsavond uitgezonden

Ja idd! Ik wacht al jaren tot ie weer een keer wordt uitgezonden! Geen idee van de titel.

as
Was dat niet tijdens zo'n Veronica Mei maand film? Er zat ook een auto achtervolging in toch?

Ik heb er zowaar ook weer één , het is een film over een vrouwelijke superheld. Overdag heeft ze een goede baan (weet niet meer wat) en 's avonds gaat ze dan als een soort van Superwoman door de stad heen. Het is wel een zo'n erotisch gentinte film en ik dacht dat Shannon Tweed (Scorned) erin meespeelde. Iemand een idee ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:47 uur

geplaatst: vandaag om 07:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.