• 15.950 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.019 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Anatolia schreef:

En daarmee maak je ons allen erg gelukkig...

Een pak van mijn hart...

Assassins

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb gauw eens gekeken, en ik buig nederig mijn hoofd: Assassins...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ik had toch echt wel een Assassins poster van jou verwacht speedy.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

In Assassins was het overigens niet Cuba, maar Puerto Rico.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Een actiefilm waarin een zwarte en blanke acteur samen in een vrachtwagen (of bestelbusje) zitten, waarmee ze een of ander gevaarlijk materiaal (bom? vloeistof?) vervoeren. Het is van de laatste 5 jaar.

Op het eind ontmoeten beide mannen 2 knappe verpleegsters (en daar maken ze dan een saai grapje over).

Iemand enig idee?

(Assassins is het niet)

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

Anatolia schreef:

Een actiefilm waarin een zwarte en blanke acteur samen in een vrachtwagen (of bestelbusje) zitten, waarmee ze een of ander gevaarlijk materiaal (bom? vloeistof?) vervoeren. Het is van de laatste 5 jaar.

Op het eind ontmoeten beide mannen 2 knappe verpleegsters (en daar maken ze dan een saai grapje over).

Iemand enig idee?

(Assassins is het niet)

Chill Factor (1999)

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Ja, Cuba Gooding. Kon niet anders, want ik kan me herinneren dat ik me behoorlijk ergerde aan de verschrikkelijke humor in de film.

Bedankt.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

De film gaat over een Latino vrouw die in een ghetto woont ergens in Amerika. Ze heeft een zoontje en haar Latino man gaat vreemd, ze komt hier later achter en wat volgt is een conversatie op straat. Ze werkt bij een rijke blanke man die een beetje verliefd op haar is en verder herinner ik me ook dat de zus van de vrouw een travestiet is.

Kan iemand mij vertellen welke film?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Diesel schreef:

Ik had toch echt wel een Assassins poster van jou verwacht speedy.

Sssssstttt!!! Ik ben aan het afkicken...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Ja Speedy. Ik verwachte ook wel een poster!

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

ik zoek een film? Gaat over een junk die een vriendin/vrouw heeft , volgens mij is ze zelfs zwanger. Hij schrijft zijn levensverhaal in een kleine notitieboekje om zo een boek over zijn leven te kunnen schrijven. Helaas lukt het hem niet om te publiceren, omdat hij mogelijk vermoord wordt. Zelfde acteur speelt ook in Sopranos ook als verslaafde.

Wie weet de titel?

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Misschien deze?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Phoenix schreef:

Ik zag ooit een film die ging over een pizza restaurant. Daar werkte een soort rasta-figuur en die moest het geheime (verrukkelijke) recept van de pizzasaus bewaken. De net nieuwe evil concurrent (met een prachtig pizzapaleis) was op het recept uit. Het was een komedie geloof ik.

Niemand?

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

Helaas lukt het hem niet om te publiceren, omdat hij mogelijk vermoord wordt.

Dit klinkt heel bizar.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Toch niet die vreselijke Fat Pizza?

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

kos schreef:

Misschien deze?

ja, bedankt

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

weten jullie hoe de franse of japanse titel van "Samurai" is. Ik kan het niet op MM vinden

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Yekezzez schreef:

Toch niet die vreselijke Fat Pizza?

Hehe, nee, dat was hem (gelukkig) niet.

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

Justice4All schreef:

weten jullie hoe de franse of japanse titel van "Samurai" is. Ik kan het niet op MM vinden

gevonden op mm

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ha, ik heb hem! Pizza Runners heette hij. Staat niet op MovieMeter.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

bioscoopzaal schreef:

Een collega had het over een film die ze ooit heeft gezien, maar het verhaaltje deed bij mij geen belletje rinkelen. Het gaat grosso modo als volgt:

Een moordenaar zit in de gevangenis en kan vanuit zijn cel mensen in een nabijgelegen stadje vermoorden. Zo zou er een scène in de film zitten waarin een vrouw voor de spiegel in de badkamer staat om haar handen te wassen, en op hetzelfde moment begint de moordenaar dat ook te doen. Daarna wassen ze allebei hun gezicht en dompelen ze hun hoofd onder water. De moordenaar houdt dat vol tot de vrouw uiteindelijk verdrinkt. Op die manier pleegt hij nog een aantal andere moorden.

Iemand een idee?

Klinkt als Stephen King's "The Storm of the Century"!

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

narva77 schreef:

Klinkt als Stephen King's "The Storm of the Century"!

Zou best eens kunnen. Bedankt!

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben ook weer eens op zoek, naar 2 films zelfs. Jaren geleden gezien dus de beschrijving kan nogal vaag zijn:

1. Een goedkope horrorfilm over een groep meiden (stuk of 5 dacht ik) die op school zitten of ik dacht zelfs woonden in een klooster oid. Er komt daar net een nieuw meisje en die wordt met die andere meiden vriendinnen. Ze gaan dan met zijn allen 's nachts geesten oproepen of de duivel vereren. Oja en dat nieuwe meisje krijgt ook nog iets met een bouwvakker waar ze overdag met zijn allen naar zitten te gluren.

2. Een film over een gijzeling waarbij je er uiteindelijk achter komt dat die in scene is gezet. Het zogenaamd 'ontvoerde' meisje heeft een megagroot litteken bij haar keel zitten want die was doorgesneden dacht ik en dat had ze op de een of andere manier toch overleefd. Iig ze had dus een megawond die (dit weet ik niet helemaal zeker meer) door een man was aangebracht. Ik heb werkelijk geen idee meer waarvoor ze dit allemaal deed.

Iemand die mij kan helpen?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Linda schreef:

1.....

Deze ken ik ook. Eén van de meisjes heeft littekens over heel haar lichaam kan ik me herinneren (waarvoor ze geopereerd wordt naar ik meen).

Misschien dat ik er even later op kom.

Edit: Deze zou het kunnen zijn, maar ik ben er niet zeker van omdat de gezichten op het plaatje me niet bekend voorkomen.

Edit2: Jawel, dat is hem gewoon.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Helaas is het niet degene die ik bedoel, dat weet ik zeker.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

#1 klinkt ook een beetje als The Craft, al kloppen sommige dingen niet helemaal. Of eigenlijk helemaal niet .

jassonn

• 5303 berichten
  • 3236 stemmen

Bij 1 dacht ik ook meteen aan de The Craft,al zijn het geen 5 meisjes en die bouwvakker heb ik ook gemist ,ze zitten niet in een klooster en echt geesten oproepen is er ook niet bij

(Het zal hem dus wel niet zijn)

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

ik kan zo niet op de titel komen van de volgende film :

Scholieren gaan op reis in een schoolbus. En er is één of andere vent (met zo'n stop-bord) die hen probeert tegen te houden. De chauffeur gaat volgens mij dood (te veel drugs geloof ik) en er gebeuren nog wat andere dingen ...

Iemand een idee hoe die film ook al weer heet ?

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

The Craft was het ook niet nee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.