- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Assassins
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb gauw eens gekeken, en ik buig nederig mijn hoofd: Assassins... 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ik had toch echt wel een Assassins poster van jou verwacht speedy.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
In Assassins was het overigens niet Cuba, maar Puerto Rico.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Een actiefilm waarin een zwarte en blanke acteur samen in een vrachtwagen (of bestelbusje) zitten, waarmee ze een of ander gevaarlijk materiaal (bom? vloeistof?) vervoeren. Het is van de laatste 5 jaar.
Op het eind ontmoeten beide mannen 2 knappe verpleegsters (en daar maken ze dan een saai grapje over).
Iemand enig idee?
(Assassins is het niet)
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Een actiefilm waarin een zwarte en blanke acteur samen in een vrachtwagen (of bestelbusje) zitten, waarmee ze een of ander gevaarlijk materiaal (bom? vloeistof?) vervoeren. Het is van de laatste 5 jaar.
Op het eind ontmoeten beide mannen 2 knappe verpleegsters (en daar maken ze dan een saai grapje over).
Iemand enig idee?
(Assassins is het niet)
Chill Factor (1999)
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ja, Cuba Gooding. Kon niet anders, want ik kan me herinneren dat ik me behoorlijk ergerde aan de verschrikkelijke humor in de film.
Bedankt.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
De film gaat over een Latino vrouw die in een ghetto woont ergens in Amerika. Ze heeft een zoontje en haar Latino man gaat vreemd, ze komt hier later achter en wat volgt is een conversatie op straat. Ze werkt bij een rijke blanke man die een beetje verliefd op haar is en verder herinner ik me ook dat de zus van de vrouw een travestiet is.
Kan iemand mij vertellen welke film?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik had toch echt wel een Assassins poster van jou verwacht speedy.
Sssssstttt!!! Ik ben aan het afkicken... 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ja Speedy. Ik verwachte ook wel een poster! 
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
ik zoek een film? Gaat over een junk die een vriendin/vrouw heeft , volgens mij is ze zelfs zwanger. Hij schrijft zijn levensverhaal in een kleine notitieboekje om zo een boek over zijn leven te kunnen schrijven. Helaas lukt het hem niet om te publiceren, omdat hij mogelijk vermoord wordt. Zelfde acteur speelt ook in Sopranos ook als verslaafde.
Wie weet de titel?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik zag ooit een film die ging over een pizza restaurant. Daar werkte een soort rasta-figuur en die moest het geheime (verrukkelijke) recept van de pizzasaus bewaken. De net nieuwe evil concurrent (met een prachtig pizzapaleis) was op het recept uit. Het was een komedie geloof ik.
Niemand?
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Dit klinkt heel bizar.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Misschien deze?
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
weten jullie hoe de franse of japanse titel van "Samurai" is. Ik kan het niet op MM vinden
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Toch niet die vreselijke Fat Pizza?
Hehe, nee, dat was hem (gelukkig) niet.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
weten jullie hoe de franse of japanse titel van "Samurai" is. Ik kan het niet op MM vinden
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ha, ik heb hem! Pizza Runners heette hij. Staat niet op MovieMeter.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Een collega had het over een film die ze ooit heeft gezien, maar het verhaaltje deed bij mij geen belletje rinkelen. Het gaat grosso modo als volgt:
Een moordenaar zit in de gevangenis en kan vanuit zijn cel mensen in een nabijgelegen stadje vermoorden. Zo zou er een scène in de film zitten waarin een vrouw voor de spiegel in de badkamer staat om haar handen te wassen, en op hetzelfde moment begint de moordenaar dat ook te doen. Daarna wassen ze allebei hun gezicht en dompelen ze hun hoofd onder water. De moordenaar houdt dat vol tot de vrouw uiteindelijk verdrinkt. Op die manier pleegt hij nog een aantal andere moorden.
Iemand een idee?
Klinkt als Stephen King's "The Storm of the Century"!
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Klinkt als Stephen King's "The Storm of the Century"!
Zou best eens kunnen. Bedankt!
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ik ben ook weer eens op zoek, naar 2 films zelfs. Jaren geleden gezien dus de beschrijving kan nogal vaag zijn:
1. Een goedkope horrorfilm over een groep meiden (stuk of 5 dacht ik) die op school zitten of ik dacht zelfs woonden in een klooster oid. Er komt daar net een nieuw meisje en die wordt met die andere meiden vriendinnen. Ze gaan dan met zijn allen 's nachts geesten oproepen of de duivel vereren. Oja en dat nieuwe meisje krijgt ook nog iets met een bouwvakker waar ze overdag met zijn allen naar zitten te gluren.
2. Een film over een gijzeling waarbij je er uiteindelijk achter komt dat die in scene is gezet. Het zogenaamd 'ontvoerde' meisje heeft een megagroot litteken bij haar keel zitten want die was doorgesneden dacht ik en dat had ze op de een of andere manier toch overleefd. Iig ze had dus een megawond die (dit weet ik niet helemaal zeker meer) door een man was aangebracht. Ik heb werkelijk geen idee meer waarvoor ze dit allemaal deed.
Iemand die mij kan helpen?
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
1.....
Deze ken ik ook. Eén van de meisjes heeft littekens over heel haar lichaam kan ik me herinneren (waarvoor ze geopereerd wordt naar ik meen).
Misschien dat ik er even later op kom.
Edit: Deze zou het kunnen zijn, maar ik ben er niet zeker van omdat de gezichten op het plaatje me niet bekend voorkomen.
Edit2: Jawel, dat is hem gewoon.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Helaas is het niet degene die ik bedoel, dat weet ik zeker.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
#1 klinkt ook een beetje als The Craft, al kloppen sommige dingen niet helemaal. Of eigenlijk helemaal niet
.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3236 stemmen
Bij 1 dacht ik ook meteen aan de The Craft,al zijn het geen 5 meisjes en die bouwvakker heb ik ook gemist ,ze zitten niet in een klooster en echt geesten oproepen is er ook niet bij 
(Het zal hem dus wel niet zijn)
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
ik kan zo niet op de titel komen van de volgende film :
Scholieren gaan op reis in een schoolbus. En er is één of andere vent (met zo'n stop-bord) die hen probeert tegen te houden. De chauffeur gaat volgens mij dood (te veel drugs geloof ik) en er gebeuren nog wat andere dingen ...
Iemand een idee hoe die film ook al weer heet ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.