• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.954 films
  • 12.386 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.646 gebruikers
  • 9.416.343 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik zoek er ook nog twee.

Er is een fort, midden tussen de canyons dat aangevallen wordt door cayotes( hele grote beesten ). Ze komen met honderden en de mensen die deze moeten stoppen hebben er speciale wapens voor, maar er blijven maar van die beesten komen... dat is de enige scene die ik me herinner.

En een andere film met een soort van slang(en) onder de grond die de hoofdpersonages proberen op te eten. Ze moeten het proberen op te sporen en te vernietigen. Hier kan ik me ook maar weinig van herinneren.

?

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

En dan nog maar eentje erachteraan:

Een virus dat door de wind verspreid wordt moet ontweken zien te worden. Gebieden en bepaalde landwegen worden verboden terrein en de hoofdrolspelers blijven vluchten, op zoek naar een veilige plaats. Er sterven heel wat mensen en omdat het 'kwaad' onzichtbaar is blijft bijna de gehele film wat mysterieus.

Wie o wie?

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

The Happening?

En die met de "slangen" onder de grond is misschien Tremors (zijn wel wormen)?

Memphis999

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Mensen,

Ik zoek een film over Engelen.

Ik heb hem ooit eens gezien maar weet de titel niet meer en kan nergens een hint naar de titel toe vinden.

Het gaat over gevallen engelen die hun (engel) kracht opgeven om de aarde te helpen. ofzoiets.

iemand een idee?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Himmel über Berlin, Der (1987)

Deze is indrukwekkender tevens het origineel. City of Angels is zoetsappig grappig

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2589 stemmen

goongumpa schreef:

(quote)
Misschien een Godard? Pierrot le fou, daar wordt het in gedaan. (Het breken van de vierde wand wordt dat genoemd, btw)

Bedankt het was Pierrot le fou!

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Origineel nooit gezien, toch maar eens doen dan.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Dankjewel goongumpa, allebei juist!

Kent nog iemand de film met heel veel grote beesten met tentakels, die een soort fort aanvallen? In dat fort proberen mensen zich te verdedigen met speciale wapens. Ik dacht dat het in een soort canyon/vallei afspeelde?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Klinkt als een scène uit Starship Troopers van Paul Verhoeven.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Tremors??

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Baggerman schreef:

Klinkt als een scène uit Starship Troopers van Paul Verhoeven.

inderdaad, maar tentakels?

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Volgens mij is dat 'm. Bedankt, binnenkort even nachecken.

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

mrwhite schreef:

ik zoek een film maar ik weet er eigelijk nie veel meer van ik denk dat het een komedie is.

het enige dat ik me nog herinner is dat er uit een jongeman bovenaan zijn hoofd een alien of zoiets uitkomt waardoor hij plots alle vrouwen kan verleiden.het kan zijn dat hij ze daarna ook vermoord maar dat ben ik niet zeker.

weet iemand iets meer?

heeft er iemand al een idee hierover.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

Memphis999 schreef:

Mensen,

Ik heb hem ooit eens gezien maar weet de titel niet meer en kan nergens een hint naar de titel toe vinden.

Het gaat over gevallen engelen die hun (engel) kracht opgeven om de aarde te helpen. ofzoiets.

iemand een idee?

Gabriel misschien?

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik zoek er nog een.

Een hele sluwe, slimme moordenaar zit in een auto, achterin. Voorin zitten twee detectives. De moordenaar had een heel plan bedacht en is hun altijd een stap voor, ook al zit hij nu gboeid in een auto.

Ze rijden een ultra verlaten, woestijnachtig gebied in. Ik geloof dat de man iets aan moet tonen. Dan komt er een busje aanrijden op dezelfde zandweg, deze bezorgt een pakketje en daarin zit het hoofd van de vrouw van 1 van de detectives. Die draait door, en twijfelt heel hard of hij de psychopaat neerschiet. Dit doet hij, en hierdoor heeft de slechterik gewonnen.

Ik geloof ook dat er 1 of meerdere bekende acteurs in spelen.

?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Se7en .

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Oh... dus dat is de beruchte se7en?!

Dankjewel.

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Memphis999 schreef:

Mensen,

iemand een idee?

of the Prophecy

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Memphis999 schreef:

Mensen,

iemand een idee?

Of: Dogma

Memphis999

• 2 berichten
  • 0 stemmen

lordsnoopy schreef:

(quote)

Gabriel misschien?

Je bent geweldig, die zocht ik!!!!

thnx a lot.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Je zoekt wel veel films, John Lee Hooker

Giell

• 2 berichten
  • 0 stemmen

@parkiet en Brix

Bedankt!! Dit is inderdaad de film die ik zoek!!

Heel hard bedankt! We zochten hier echt al jaren achter!

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Elineloves schreef:

Je zoekt wel veel films, John Lee Hooker

Haha klopt. Er zijn veel films die ik lang geleden zag en die dan ineens te binnen schieten. Het is erg fijn dat er hier altijd zo snel antwoord op is.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Inderdaad. En fijn dat jij nog informatie weet te onthouden! Fijn van jaren geleden zijn bij mij dan ook echt grotendeels weg. Begin dan maar eens met zoeken..

jetje89

• 2 berichten
  • 1 stemmen

ik zoek een film die ik een aantal jaren geleden zag. Het gaat erover dat er ergens in een stad in een park o.i.d een man vastgemaakt is (met handboeien denk ik) aan een telefooncel of hotdogkraampje, en er zit constant een scherpschutter ergens in een gebouw op hem te richten. volgens mij krijgt de man die vast gemaakt zit af en toe telefoon of zo iets. weet niet meer precies, vond het een goede film, maar weet absoluut niet meer hoe die heet.

iemand een idee??

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dat zal deze wel wezen: Phone Booth (2002)

Edit: timing zeg..

Mad Man Mundt

• 301 berichten
  • 3814 stemmen

Of het is deze: Liberty Stands Still.

Maar daar is het een vrouw die aan een hotdogkarretje vastgeketend zit.

Flavio

• 4943 berichten
  • 5289 stemmen

Ik zoek ook een film: een man doet zich voor als oorlogsheld (ik geloof W.O. 2) en weet zo op te klimmen in society maar is in feite een bedrieger. Meer weet ik er niet van...Iemand een idee?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.