• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.953 films
  • 12.386 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.295 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Zou Underground van Kusturica kunnen zijn....

Flavio

• 4942 berichten
  • 5289 stemmen

Nee, was Engels gesproken...wel uit die tijd denk ik (jaren 90), er staat me nog een recensie van Goderie bij.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2553 stemmen

Dag mensen, ik ben op zoek naar een horror.

Als het goed is zou die dit jaar in première gaan en het gaat over wat jongeren die een spel spelen en opeens gebeuren er rare dingen.

Het deed me ietwat aan Jumanji denken.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

parkiet

• 42 berichten
  • 1491 stemmen

Flavio schreef:

Ik zoek ook een film: een man doet zich voor als oorlogsheld (ik geloof W.O. 2) en weet zo op te klimmen in society maar is in feite een bedrieger. Meer weet ik er niet van...Iemand een idee?

sword of honor 2001 dit is hem volgens mij

jetje89

• 2 berichten
  • 1 stemmen

bedankt het was liberty stands still!

Flavio

• 4942 berichten
  • 5289 stemmen

parkiet schreef:

sword of honor 2001 dit is hem volgens mij

He, dat lijkt er inderdaad op, bedankt!

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Nog eentje.

Een oorlogsfilm waarvan ik maar 1 scene herinner: de soldaten hadden stro op hun rug bevestigt waardoor ze gecamoufleert waren en als de enemy voorbij liep stonden ze opeens op, uit het niets.

Toevallig iemand die dit herkent?

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

En nog een film waarbij ik dacht, speciale politieagenten getraind worden in een soort of kamp. Ze worden door en door getest, zelfs zonder dat ze het doorhebben.

Er was een scene waarbij een man opgesloten wordt in een container, en deze wordt later opengemaakt en dan staat de rest van de groep te kijken hoe hij voor de gek is gehouden. Ik heb deze meerdere malen gezien, maar herinner me wederom maar weinig.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

John Lee Hooker schreef:

Nog eentje.

Een oorlogsfilm waarvan ik maar 1 scene herinner: de soldaten hadden stro op hun rug bevestigt waardoor ze gecamoufleert waren en als de enemy voorbij liep stonden ze opeens op, uit het niets.

Toevallig iemand die dit herkent?

red dawn misschien maar ....

Observator

• 18281 berichten
  • 3580 stemmen

John Lee Hooker schreef:

En nog een film waarbij ik dacht, speciale politieagenten getraind worden in een soort of kamp. Ze worden door en door getest, zelfs zonder dat ze het doorhebben.

Er was een scene waarbij een man opgesloten wordt in een container, en deze wordt later opengemaakt en dan staat de rest van de groep te kijken hoe hij voor de gek is gehouden. Ik heb deze meerdere malen gezien, maar herinner me wederom maar weinig.

The Recruit

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ja, thanks Bij het zien van de poster komt alles weer terug.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik blijf bezig... sorry.

Een Amerikaanse jongen gaat op reis naar Europa om zijn eerste liefdesnacht te beleven. Hij ontmoet een Oosterse vrouw, iets in de richting van Tsjechie of Polen. Het blijkt dat ze niet diegene is als wie ze zich voordoet en al snel raakt de jongen verwikkelt in een aantal problemen. Ik dacht dat ze een geheim agent was van een of andere instantie.

Iemand?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Merci

stemvantwente

• 50 berichten
  • 80 stemmen

Hallo

Ik ben opzoek naar films die over buren ruzie's gaan komedie's zeg maar 2 buren die elkaar het leven zuur maken. Ik heb er wel een paar gezien maar ik weet de titels niet meer, is al weer paar jaar geleden.

Wie kent een goede film of films?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

verkeerd topic

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

stemvantwente schreef:

Hallo

Ik ben opzoek naar films die over buren ruzie's gaan komedie's zeg maar 2 buren die elkaar het leven zuur maken. Ik heb er wel een paar gezien maar ik weet de titels niet meer, is al weer paar jaar geleden.

Wie kent een goede film of films?

Moving

stemvantwente

• 50 berichten
  • 80 stemmen

Meneer Bungel en Bubblez bedankt! ik herken deze 2 films een klein beetje!

Ik ga ze opzoeken zullen vast wel op dvd zijn verschenen

Bedankt zover

Groet

N811

• 1459 berichten
  • 913 stemmen

Over een jongen die een studie project maakt over angst. Hij ontmoet een jongen die hem daarbij helpt, deze jongen heeft als kind meegemaakt hoe zijn ouders zijn vermoord. Samen maken ze door het interviewen van mensen hun project. Er komt ook een meijse voor met allerlei moedervlekken op haar lichaam.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

peter81

• 19 berichten
  • 14 stemmen

Hey,

Ik zoek de titel van een thriller.

In een afgelegen (plattelands)dorp raken alle kinderen bezeten door een demon of zo. Ze lopen als zombies over straat iets achterna. Ze zijn opvallend wit gekleed en hun ogen hebben ook een onnatuurlijke kleur, felblauw of zwart. Meer weet ik jammer genoeg niet meer.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

bvd.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zoek denk ik een best oude horror. Wat ik er nog van weet is dat er in zo'n kliniek/ziekenhuis allerlei moorden plaatsvinden. Er ligt een patiënt waar men van denkt dat hij in coma ligt. Maar een zuster wil dit toch zeker weten en pakt zijn geslachtsdeel aan om te kijken of daar wat beweging inzit. Netter kon ik het niet zeggen.

Ik geloof ook dat hij op een bepaald moment zijn ogen open doet en dat je daar dan gek van wordt. Er zat ook een lift in dat gebouw/ziekenhuis.

Bedankt alvast.

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Coma, uit 1978? Met Michael Douglas.

MsCotytto

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de titel van een film die ik destijds heel mooi vond, maar waarvan ik me eigenlijk niet zo heel veel meer kan herinneren.

De film draait om een medewerkster van de parfumerieafdeling van een warenhuis. Zij is ontzettend goed met parfums en kan ze met haar ogen dicht herkennen. Dan op een dag komt er een jongetje die haar, geloof ik, vraagt om de geur van zijn overleden moeder te maken.

Het zou ontzettend fijn zijn als iemand de titel weet!

gotcha89

• 6 berichten
  • 14 stemmen

In Film > Genres en landen > Zoekend naar vrouwenhandel film:

Hallo,

Heb een hele tijd terug een film gezien over vrouwenhandel. Helaas weet ik de titel niet meer van deze film en na uren lang zoeken heb ik het nog niet kunnen vinden.

Jullie zijn mijn laatste film. Het gaat over een vrouw die wordt ontvoerd en in vrouwen handel komt. Kan me nog herrineren dat er ook een klein meisje van de fiets afgetrokken wordt en dan ook in de vrouwenhandel terecht komt.

Help!

Groetjes

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Bedoel je misschien Taken (2008) ?

Overigens kan je je vraag beter stellen in dit topic

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Trade misschien? Ik heb hem zelf nog niet gezien, dus ik weet het niet zeker.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Fox McCloud zou wel eens gelijk kunnen hebben!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.