- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Noud
-
- 546 berichten
- 1160 stemmen
Ik ben op zoek naar een film.
Ik kwam de hoes van deze film ongeveer 12 jaar geleden tegen in de videotheek, onder de afdeling (als ik het me nog kan kan herinderen) artfilmhuis films.
Je ziet een jongenskop die met zijn kop tussen de benen van een vrouw zit.
Wat is de titel van deze film?
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Die kan niet van 12 jaar geleden zijn denk ik 
Ik zou ook voor de Larry Clark film gaan.
GuyB
-
- 1299 berichten
- 0 stemmen
Brute verkrachting, vermoord, Afrikaans meisje, vader van het meisje neemt wraak op twee daders door ze de dag van het proces neer te schieten. De rest kan ik me niet meer herinneren en ook de titel weet ik niet meer. Dank aan wie die helpt. 
GuyB
-
- 1299 berichten
- 0 stemmen
Dat is hem, bedankt!
Moet al erg lang geleden zijn dat ik hem nog gezien had, zelfs al vergeten dat het met Samuel L Jackson was...
Noud
-
- 546 berichten
- 1160 stemmen
@ DonOswaldo Indeed.. gefeliciteerd
Jammer van de lage film score
KelseyGee
-
- 9 berichten
- 0 stemmen
Hallo Allemaal
ik ben al heel lang op zoek naar een Amerikaans waargebeurd verhaal over een meisje van uit mijn hoofd ongeveer 16 jaar die kanker krijgt, ze komt er uiteindelijk aan te overleiden kan iemand mij verder helpen.
KelseyGee
-
- 9 berichten
- 0 stemmen
@ DieGo
inderdaad dat is hem heel erg bedankt ik zocht hem al zo lang
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo had ik er ook nog wat aan, want was op de mijne vergeten te stemmen.
Mooi dat je hem nu hebt gevonden. 
KelseyGee
-
- 9 berichten
- 0 stemmen
hebben jullie ook een site waar ik hem kan kijken ben nou wel leuk aan het zoeken maar nergens kan ik hem kijken
starbright boy (moderator films)
-
- 22532 berichten
- 5176 stemmen
Ik heb een scene in mijn hoofd en ik weet niet meer uit welke (oorlogs)film dit komt:
Je ziet (ik denk in een concentratiekamp) een zoontje van nazi's op een balkon staan. Hij maakt bewegingen en geeft bevelen en een groep volwassen joden die beneden staan volgen precies wat hij zegt/doet.
Ik vermoed Schindlers List (heb ik 15 jaar terug voor het laatst gezien denk ik), maar ik ben er lang niet zeker van.
Jailey
-
- 14 berichten
- 6 stemmen
Ik zoek een film (horror).. Het gaat over een groepje tieners die in een achtbaan gaan. En op die manier hoe ze daar in zitten gaan ze dood. Alleen een meisje heeft foto's van gemaakt, en die voorspelt waar ze worden vermoord en hoe.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Oeh, binnenkort maar eens herzien! Krijg er spontaan zin in.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een scene in mijn hoofd en ik weet niet meer uit welke (oorlogs)film dit komt:
Je ziet (ik denk in een concentratiekamp) een zoontje van nazi's op een balkon staan. Hij maakt bewegingen en geeft bevelen en een groep volwassen joden die beneden staan volgen precies wat hij zegt/doet.
Ik vermoed Schindlers List (heb ik 15 jaar terug voor het laatst gezien denk ik), maar ik ben er lang niet zeker van.
Schindlers List zou kunnen, maar daar kan ikme niet meer een scéne herinneren met een zoontje. Wel een scéne dat Ralp Fiennes op een balkon staat met z´n sniper.
KelseyGee
-
- 9 berichten
- 0 stemmen
weet iemand waar ik a child's wish kan zien ik kan hem via google niet vinden
Freckles
-
- 488 berichten
- 544 stemmen
Ik zoek een film (horror).. Het gaat over een groepje tieners die in een achtbaan gaan. En op die manier hoe ze daar in zitten gaan ze dood. Alleen een meisje heeft foto's van gemaakt, en die voorspelt waar ze worden vermoord en hoe.
Final Destination 3
nognooit
-
- 308 berichten
- 2143 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik alleen nog het einde weet.
De film, een sci-fi film uit, als het goed is uit de jaren '80 of '90, eindigt met een ruimteschip dat vertrekt. Achter de stoel van de piloot zie je een knuffelbeer liggen die een beetje begint te bewegen, als teken dat het kwaad waar de film om draaide (geen idee meer wat dat was) nog leeft.
Iemand enig idee welke film dit zou kunnen zijn?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Een film, wat gaat over poppen (of in ieder geval één pop).. Een filmposter met een soort marionet, waar een pop aan hangt.. het is een horror, van de afgelopen jaren.. Amerikaans werkje volgens mij.
Iemand?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Nee, die twee ken ik allebei. Het is echt iets met een marionet/''dunne'' pop.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.