- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
kappeuter (crew films)
-
- 74676 berichten
- 5987 stemmen
Ze hebben echter geen zoon.
Rooss18
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Daar zat ik ook al aan te denken ja, maar ze is niet echt duidelijk over Amanda
'ja ik geloof dat ze het was maar ik denk het niet'
Jaaa.... beetje onduidelijk inderdaad...
Maar het is geen Jennifer's Body.
Ik weet dat de film van een tijdje geleden is. Ongeveer 2004/2005.
Misschien 2006...
Ik weet ook dat het meisje nogal gestoord is (geen vampier ofzo) en dat ze helemaal geobsedeerd is door de jongen en het enige wat ze wil is hem en niks anders.
Al een idee.... ?
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Ik zoek eigenlijk een film...
Ik weet alleen nog dat het ging over een jongen die verleidt werd door een meisje, maar dat meisje deed net alsof ze heel erg verliefd op hem was. En hij is haar bezit. Zeg maar..
Ik geloof dat die meid amanda seyfried was, maar dat denk ik niet..
Lijkt daar een beetje op geloof ik....
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik zoek een film, gaat over een schiet incident op een amerikaanse school. Ik herinner me een scene waar de twee daders (degene die gepest werden) een drol moesten eten. Iemand een idee?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een film, gaat over een schiet incident op een amerikaanse school. Ik herinner me een scene waar de twee daders (degene die gepest werden) een drol moesten eten. Iemand een idee?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dus toch! Had 'm net nog geopend. Goed dat 'ie van Uwe is, dan ga ik hem sowieso eens herzien. Bedankt Dragon
!
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
ik zoek al een tijdje de titel van een film omtrent voetbal dat ik in mijn jeugd heb gezien.
Het gaat over een Afrikaans jongetje die vanaf nul begint en uiteindelijk bij Paris Saint Germain beland. Enkele dingen die ik me er nog uit herinner : Nike-schoenen, Roger Milla, Artsen Zonder Grenzen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
nr.bartels
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
Het was een film die een heletijd geleden op de televisie is geweest, en kan me vaag momentjes uit die film herinneren, zou iemand mij kunnen helpen met de titel?
het ging over een actrice/zangeres, die door drankproblemen (ze viel flauw in een limo ofzo). Dan word ze naar haar tante/vriendin van haar moeder, gestuurd. Daar is ze als een ander meisje en begint ze een jongen leuk tevinden en op een gegeven moment komt iedereen er achter dat het de ''bekende'' actrice of zangeres is. Dan doet ze net of ze weg gaat en volgt de pers haar, maar dan gaat ze naar die jongen toe!
kan iemand mij aub helpen?
mvg
Fonzy
-
- 9 berichten
- 13 stemmen
Heej allemaal!
Ben nieuw hier maar al langer een grote film liefhebber.
Nu zit ik al een tijd met een bepaalde film in me hoofd die ik weer is wil zien. Heb ehm een aantal jaren terug is gezien bij iemand.
Ik weet niet precies meer hoe hij gaat maar er zit een man in een gevangenis ofzow en hij wordt soms als hij weer wat heeft gedaan in een soort lijkenlade gelegd. Als die man daar in ligt raakt hij in een soort andere wereld die uiteindelijk wel de "echte" wereld blijkt te zijn en via die manier een vrouw op kan zoeken en een schuldige man kan doodschieten..
Misschien hele vage omschrijving maar het is zeker 6/7 jaar geleden en ik zou hem heel graag weer is willen zien.
Hopelijk kunnen julie me helpen!
Fonzy
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3133 stemmen
het ging over een actrice/zangeres, die door drankproblemen (ze viel flauw in een limo ofzo). Dan word ze naar haar tante/vriendin van haar moeder, gestuurd. Daar is ze als een ander meisje en begint ze een jongen leuk tevinden en op een gegeven moment komt iedereen er achter dat het de ''bekende'' actrice of zangeres is. Dan doet ze net of ze weg gaat en volgt de pers haar, maar dan gaat ze naar die jongen toe!
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Hi
Ik zoek een film
Een vrouw wordt achternagezeten in een huis ( zou best kunnen zijn met een kettingzaag of een keukenmes ) en ze klimt door een keukenraampje. Daar blijft ze even in vastzitten en dan komt ze erdoor. Buiten ligt overal sneeuw. Ze rent een erf op, en op een gegeven moment beland ze in een doolhof van hele hoge groene heggen. De man zit nog steeds achter haar aan. Ook kan het zijn dat er een dochtertje in voorkomt.
Veel meer herinner ik me helaas niet.
Kent er iemand misschien nog meer films met doolhoven ( Behalve Catacombs ) ?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Je bedoelt waarschijnlijk The Shining
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Welke film was dat ook alweer waarin een wetenschapper met behulp van inheemse hallucinogene middelen en isolatie terug wil keren naar de staat van een oermens?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
Dat is Altered states denk ik.
clutch
-
- 201 berichten
- 679 stemmen
Ik zoek de naam van een horrorfilm waarin een vader en een aantal kinderen (iig een dochter en een zoon van een jaar of 8 ) verhuizen naar een groot huis dat erg complex is gebouwd, met een heleboel fratsen en gangen, dat van een oom of iets dergelijks is geweest.
Het huis blijkt vol te zitten met een tiental wezens/monsters/geesten, die eigenlijk onzichtbaar zijn maar op de een of andere manier zichtbaar kunnen worden voor de hoofdpersonen..
De film ligt redelijk vaag in het geheugen, meer kan ik er ook niet over zeggen eigenlijk..
clutch
-
- 201 berichten
- 679 stemmen
Nee, die is het niet.
Is natuurlijk ook een erg cliché horrorverhaaltje, vrij lastig om gevonden te krijgen.
Ik weet wel dat het geen normaal huis was, erg veel glas/ramen ook als ik me niet vergis.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ja, dank je. Was alle gegevens over de film kwijt.
MevrouwtjeP
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet of iemand mij kan helpen, aangezien ik er zelf nog maar vrij weinig van weet. Een aantal jaar geleden (ik denk dat ik een jaar of 12 was)heb ik een keer een (stukje)film op tv gezien en blijkbaar heeft het zoveel indruk op me gemaakt dat er altijd een bepaald gedeelte is blijven hangen. Ik zou graag de film nog eens zien om te kijken of het werkelijk een boeiende film is.
Het verhaal ging over een vrouw die geheugenverlies had of zich iets herinnerde uit een een vorig leven. Beetje bij beetje kwamen de herinneringen terug en het bleek dat het te maken had met, geloof ik, een moord. De vrouw herinnerde zich steeds een (rode) schoen. en op het eind vond zij deze schoen op de plaats delict samen met een politieman.
Groetjes Angelique
Bart0172
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Film gezocht:
Hallo,
Ik ben al tijden af en toe op zoek naar een titel en ik ben bang dat het zonder de hulp van de 'experts' toch niet gaat lukken
ongetwijfeld is de film bij iedereen bekend maar leek als ik ben is het mij nog niet gelukt om hem te vinden.
Bij deze dus de beschrijving:
Film gaat over een groep vrienden die politicie en bekende mensen met een mening uitnodigd om met ze te eten. Als ze bang zijn dat deze de nieuwe hitler ofzo zou kunnen worden wordt er vergif in het eten van de gast verstopt en gaan deze dus dood. Zo gaat dat een tijdje door.... en het einde weet ik niet meer!
Ik zou graag een reactie krijgen,..
Alvast bedankt
BART
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
(en dit is het juiste topic, ja)
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik zoek een film.
Het gaat over een man en zijn vrouw die geld willen stelen. De man werkt als barman en zijn vrouw kan heel goed liplezen. De vrouw gaat elke nacht op een dak van een gebouw zitten en bespied dan bepaalde mensen waarvan ze informatie moet hebben.
Ze komt er zo achter wat de plannen van die mensen zijn en dit geeft ze door aan haar man. De vrouw krijgt er steeds minder zin in en wil alleen doorgaan als haar man wat vaker op het kantoor ( daar werkten ze allebei oorspronkelijk ) komt.
Op een gegeven moment hebben ze een zak met geld gestolen uit een diepvries bij een soort van gangster. Die komt daarachter en flipt helemaal door. Hij ondervraagt iemand en vervolgens worden er nog wat moorden gepleegd...
Het zou goed kunnen dat het niet Engels gesproken is.
Anyone?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.