- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Zoek een horror film, in een kasteel ofzoiets. ze moeten er bepaalde nachten in slapen en dan krijgen ze geld, hoe langer hoe meer geld. In dat kasteel spookt het enzo..
iemand die het ongeveer weet?
Kan ook The Haunting van Jan de Bont zijn!
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1923 stemmen
Zoek een horror film...
Het zou eventueel ook nog My Little Eye kunnen zijn.
Of Rose Red...
Keuze genoeg B800 
Shockproof
-
- 7 berichten
- 7 stemmen
Hallo
Ik zoek de titel van een film die als volgt gaat:
Het gaat over een zwarte koning (van Afrika ofzo) die wil dat zijn zoon trouwt met een ander rijk meisje van een goede afkomst.
Deze zoon komt echter een doodgewoon meisje tegen en wil haar terugvinden. Hij gaat dan werken in een fastfood restaurant en spreekt met het meisje af. Hij vertelt haar echter niks van zijn afkomst. Zijn vader komt hierachter. Met limousines en meisjes die roze blaadjes uitstrooien overal waar deze rijke koning komt, bezoekt hij zijn zoon. De vader komt erachter dat hij verliefd is op een doodgewoon meisje en wil hier een stokje voor steken.
Hoe noemt deze film?
Alvast bedankt.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
kawasutra
-
- 8 berichten
- 1 stemmen
heey allemaal,
Ik zoek de titel van een film, wie kan mij helpen.
Ik weet nog dat het over een meisje gaat dat danseres wil worden en ook auditie doet bij een dansopleiding. Terwijl ze kanker heeft. Vlak nadat ze is overleden krijgt ze een brief thuis dat ze aangenomen zou zijn...
Meer weet ik er niet meer van.
Alvast bedankt.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2332 stemmen
Ik zoek er ook nog eentje. Het enige uitlegbare wat ik me kan herinneren is dat er een bepaald kind wordt geboren, en er is een man die dat niet wil, het kind vermoord, meeneemt, en ergens gaar droppen. Volgens mij werd het kind geboren op een stoffige, vrij donkere zolder, maar daar ben ik niet zeker van. De film werd vertoont op Canvas (3 a 6 jaar geleden).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Verrek, zou idd zomaar kunnen!
Alleen zie ik dat die nooit door CANVAS is uitgezonden...
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2332 stemmen
Neen, het is helaas niet The Color Purple.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
heey allemaal,
Ik weet nog dat het over een meisje gaat dat danseres wilt worden en ook auditie doet bij een dansopleiding. Terwijl ze kanker heeft. Vlak nadat ze is overleden krijgt ze een brief thuis dat ze aangenomen zou zijn...
Alvast bedankt.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Hi, ik zoek een film.
Het is een racefilm, ik zal al te denken aan the Fast and the Furious, of Gone in 60 seconds.. maar dat is het niet?
Ik herinner me alleen nog de scene waarin de politie een auto achtervolgt. Die auto gaat een garage in ( een dog ), de bestuurders gaan een andere auto in en vervolgens komen er talloze ( stuk of 70 ) blitse wagens uit, waardoor de politie niet weet wie ze moeten achtervolgen. Geniale scéne is dat.
Iemand die het weet?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Hi, ik zoek een film.
Het is een racefilm, ik zal al te denken aan the Fast and the Furious, of Gone in 60 seconds.. maar dat is het niet?
Ik herinner me alleen nog de scene waarin de politie een auto achtervolgt. Die auto gaat een garage in ( een dog ), de bestuurders gaan een andere auto in en vervolgens komen er talloze ( stuk of 70 ) blitse wagens uit, waardoor de politie niet weet wie ze moeten achtervolgen. Geniale scéne is dat.
Iemand die het weet?
Anubis
-
- 3 berichten
- 93 stemmen
Hallo, ik heb gisteren 3 uur lang zitten zoeken naar een film, maar heb niks gevonden. Het gaat over Oost-Europese meisjes die misleid worden om als model naar Amerika te gaan en in de prostitutie belanden. Het verhaal focust op 2 van deze meisjes, een iets oduere, met een kindje thuis en een jongere, wiens vader achter haar aangaat. De vrouw spreekt uiteindelijk tegen de politie die haar probeert te beschermen, maar uiteindelijk wordt zij vermoord. Het jonge meisje wordt door haar vader en de politie gered. Bij de politie draait het vooral om een vrouwelijke inspecteur. Het jonge meisje heeft ros krullend haar. Dat zijn de belangrijkste dingen die ik me herinner,
iemand?
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
iemand?
Anubis
-
- 3 berichten
- 93 stemmen
Nope geen van de vorige, hoewel ze allemaal qua verhaal in de buurt liggenn net zoals Trade en Taken trouwens
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Nope geen van de vorige, hoewel ze allemaal qua verhaal in de buurt liggenn net zoals Trade en Taken trouwens
Human Trafficking?
Anubis
-
- 3 berichten
- 93 stemmen
Ja! U bent een held, mij net een 2e slapeloze nacht bespaard!
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Ja! U bent een held, mij net een 2e slapeloze nacht bespaard!
Haha! Lekker geslapen? 
New Luna Moon
-
- 19 berichten
- 1 stemmen
Ik zoek ook een film, waarom anders ben ik dan hier :/.
Ik weet nog wel dat deze film op tv is geweest zo'n 8-10 jaar geleden.
Het ging over een groep tieners met 1 jongen en 1 meisje in de hoofdrol.
Er speelt een heel grote vervallen huis in die de groep jongeren hebben 'gekraakt'. Ze gebruiken het als een soort clubhuis.
Wat ik ook nog weet dat er een jampotje een belangrijke rol erin speelt. Volgens mij maakten ze een of andere vloeistof zelf en die stopten ze dan in zo'n potje. En d'r is een scene waarbij die jongen zo'n potje uit afschuw of woede op straat gooide nadat hij alleen met dat meisje in de verlaten huis zat. En de volgende scene was volgens mij dat je dat meisje bij haar thuis zag en dat haar gezinsleden haar mishandelden geloof ik.
BVD wie hem kan vinden. Ben er al jaren nar opzoek. AL sinds 2006 x"D
ff weer omhoog halen.
Ik heb de hoop eigelijk al opgegeven maar wie weet weet iemand het wel.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Welke film was dat ook alweer waarin een wetenschapper met behulp van inheemse hallucinogene middelen en isolatie terug wil keren naar de staat van een oermens?
kawasutra
-
- 8 berichten
- 1 stemmen
kawasutra schreef:
heey allemaal,
Ik weet nog dat het over een meisje gaat dat danseres wilt worden en ook auditie doet bij een dansopleiding. Terwijl ze kanker heeft. Vlak nadat ze is overleden krijgt ze een brief thuis dat ze aangenomen zou zijn...
Alvast bedankt.
A Time for Dancing?
Dat is ie, heel erg bedankt Dragon.
Shockproof
-
- 7 berichten
- 7 stemmen
Hallo allemaal
Ik zoek een filmtitel.
Het gaat over een jongen van tien jaar die op een kermis een bepaalde wens op een attractie doet en daardoor rond de 30-40 jaar oud wordt.
Hij maakt alles mee wat een 30-40 jarige meemaakt. Hij wordt ook verliefd op een vrouw.
Intussen houdt hij steeds contact met zijn tienjarig beste vriendje. Die er volledig van profiteert dat hij een succesvolle zakenman is geworden.
Uiteindelijk komt de vrouw erachter dat hij eigenlijk tien jaar is en wilt ze hem niet meer zien..
Weet iemand hoe deze film noemt?
Alvast bedankt.
yeyo
-
- 6360 berichten
- 4646 stemmen
Hallo allemaal
Ik zoek een filmtitel.
Het gaat over een jongen van tien jaar die op een kermis een bepaalde wens op een attractie doet en daardoor rond de 30-40 jaar oud wordt.
Hij maakt alles mee wat een 30-40 jarige meemaakt. Hij wordt ook verliefd op een vrouw.
Intussen houdt hij steeds contact met zijn tienjarig beste vriendje. Die er volledig van profiteert dat hij een succesvolle zakenman is geworden.
Uiteindelijk komt de vrouw erachter dat hij eigenlijk tien jaar is en wilt ze hem niet meer zien..
Weet iemand hoe deze film noemt?
Alvast bedankt.
Klinkt als Big
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Hallo
Ik zoek een film die ik lang geleden zag.
Het gaat over een groep jongens die iemand willen redden. Ik weet niet of het om een familielid of vriend gaat maar diegene heeft een ander orgaan nodig ( ik weet ook niet meer wat voor orgaan ).
Ze kunnen allemaal heel goed klimmen en dat gebruiken ze om te kunnen inbreken in flats e.d. Met het geld dat ze gestolen hebben kunnen ze het donororgaan kopen en zo redden ze die persoon. Ik weet niet of het ook goed afloopt, maar dit was wel de grote lijn van het verhaal.
Ik ben benieuwd of iemand deze kent? Hope so
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.