• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.961 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.343 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.638 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ja! Bedankt he

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

yw!

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

New Luna Moon schreef:

(quote)

ff weer omhoog halen.

Ik heb de hoop eigelijk al opgegeven maar wie weet weet iemand het wel.

misschien foxfire met angelina jolie?

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

hoi

Ik herinner me net een scene uit een film. Het is een western sfeertje in iedergeval maar zal wel meer een heldenfilm zijn dan een echte western.

De scene gaat als volgt: Een jong kind ziet samen met zijn broer denk ik de moord op zijn ouders ( of een van de) gebeuren terwijl ze zich verstopt hebben in een kist. Ik weet dat het donker was en er staat e iets van een meer of rivier bij. Ik denk ook dat dit een soort flashback was van de hoofdrol speler of een vertelling van een van de hoofdrospelers.

Alvast bedankt

Psolitsa

• 361 berichten
  • 140 stemmen

Psolitsa schreef:

Ik zoek een film waarvan ik ooit eens een klein stukje heb gezien.

Volgens mij was de film niet Engels-gesproken.

Ik herinner mij een scene waarin een man een brunette leuk vind. Daarna ziet hij haar moeder en zegt hij : Zullen we een trio doen met je moeder erbij.

Iemand? Ik weet dat het vaag is..maar... alvast bedankt.

Iemand? Sorry voor het herhalen, maar er komt geen antwoord

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Sorry hoor, maar dat soort films kijk ik niet!

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

Psolitsa schreef:

(quote)

Iemand? Sorry voor het herhalen, maar er komt geen antwoord

Géén idee deze keer net als bij "romance X", maar ik ben wél benieuwd! Zou hem zelf ook wel willen zien...

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Het is geen tiroler sex film?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Was het de bedoeling dat de moeder meedeed in het trio? ( ) Of moest ze alleen toekijken? Of was het een muziektrio (en denken wij allemaal te vuig!)?

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1923 stemmen

Psolitsa schreef:

Ik herinner mij een scene waarin een man een brunette leuk vind. Daarna ziet hij haar moeder en zegt hij : Zullen we een trio doen met je moeder erbij.

Ik ken hem wel: F**k my mom and me

Er zijn meerdere delen van, maar aangezien jij het over een brunette hebt zou het deel 1,2 of 6 kunnen zijn. De andere delen zijn met blondines.

Er word overigens wel Engels gesproken, maar dat klinkt gebrekkig omdat de cast uit het oostblok komt. Misschien dat je daarom in de veronderstelling was dat het geen Engels was.

Psolitsa

• 361 berichten
  • 140 stemmen

Hahaha... Ja de man wou dat de moeder meedeed ja..

Maar volgens mij is het geen seksfilm . Ik klikte op die link, maar ik denk niet dat dat hem is. Ik denk niet dat de hele film om seks draaide....Goh, ik wist niet dat ik films kende die jullie niet kende...

En nee het is geen tiroler sex film .. (geen idee wat tiroler is >

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Weet je niet wat tiroler sex is???????? Maar dat is sex in de Alpen jongen.

Psolitsa

• 361 berichten
  • 140 stemmen

Ik ben geen jongen. Misschien dat dat scheelt...gozer .

J. Clouseau

• 980 berichten
  • 1093 stemmen

mikey schreef:

Weet je niet wat tiroler sex is???????? Maar dat is sex in de Alpen jongen.

Met héérlijke titels als Als de Tirolers stoeien, gaan de Alpen gloeien.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Psolitsa schreef:

Ik ben geen jongen. Misschien dat dat scheelt...gozer .

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

J. Clouseau schreef:

(quote)

Met héérlijke titels als Als de Tirolers stoeien, gaan de Alpen gloeien.

Of wat dacht je van deze:

"Onder het rokje stoot het bokje"

Óf;

"Met mijn Waldhoorn tussen jouw glooiende Alpenweiden"

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Ik ben op zoek naar een Engelse film die ik ongeveer een jaartje geleden heb gezien. Ben de titel, cast, regisseur volledig kwijt.

De film is ongeveer een jaartje of 3 oud en gaat over een commando die terugkeert naar zijn geboorteplaats in the Midlands om zijn verstandelijk beperkt broertje te wreken, die is vermoord door plaatselijke criminelen.

Weet niet of mensen hier wat mee kunnen, maar het lijkt me wel een kort en krachtige beschrijving.

Alvast bedankt!

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Thanks Mate

Psolitsa

• 361 berichten
  • 140 stemmen

Jemig ik wil geen tiroler(watdanook) sex discussie. Iemand moet met mijn titel komen !

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

rep_robert schreef:

Thanks Mate

De hoofdpersoon uit die film zou zeggen 'you're welcome ya cunt' .

johnny5

• 16 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > 80's actiefilm gezocht:

Hey,

In de jaren 90 heb ik een actiefilm gezien die volgens mij uit 80/begin 90 komt.

Wat ik me er nog van kan herinneren; Amerikaanse commando praat met een journaliste in een cafe ergens in zuid-amerika. Zij laat foto's zien. Vervolgens neemt hij het op tegen een generaal en zijn leger in de jungle.

Eenmans actie.

Dacht dat het dolph lundgren was maar de film is niet onder zijn naam te vinden.

Geen Stallone, Arnold, Chuck norris.

Hoop dat iemand het weet

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Ik zoek nog drie films, heb ik al eens in het verleden gevraagd, maar bij twee is het toch niet de juiste en die ander wist niemand.

Probeer nog maar eens.

1) Het is toch geen Living in oblivion of Bowfinger.
Een Engelse film (was op RTL / SBS6 / Net 5) een paar jaar geleden te zien. Een regisseur maakt een film en dat gaat tig keer fout. Een oude man, daarmee begint de echte film heeft een piepklein rolletje. Als het eindelijk goed gaat vergeet hij juist de regel die hij moest zeggen. De scene die steeds over moet is met een politiewagen en een agente die een bestuurder van een bestelbus moet ondervragen. In de pauze, dat is omdat het gaat regenen, dus kan er niet gefilmd worden, zit de crew te eten in een Engelse dubbeldekker bus. Aan het eind is te zien dat de scene van de oude man, die zo trots was dat hij in de film mocht meespelen, eruit is gehaald.

2) Nederlandse film, in het verre verleden op tv.
Vechtpartij op het station. Lijkt een beetje op de stationscene in Heb medelij Jet dat Johnny en Piet weer uit elkaar gaan. Ook geen Naakt over de schutting want daarin is een tram te zien. Tijdens de vechtpartij tussen twee mannen valt een van het perron en wordt gegrepen door een aankomende trein, de locomotief is een bruine dieselloc die de NS in de jaren '70 had.
Hopelijk is het geen oude politeserie, leek me een film met Rijk de Gooyer

3) Duitse film (?) op ARD/ZDF in de jaren '90 gezien. Gaat als The Blackboard Jungle. Alleen hier houdt de leraar het snel voor gezien. En de jongens (een stuk of 10) in deze klas gaan dan zelf om de beurt les geven. Geen komische film maar een dramatische.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

johnny5 schreef:

Eenmans actie.

Misschien Sniper?

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Psolitsa schreef:

Jemig ik wil geen tiroler(watdanook) sex discussie. Iemand moet met mijn titel komen !

IEmand moet met een betere omschrijving komen

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

johnny5 schreef:

In Overigen > Algemeen > 80's actiefilm gezocht:

Hey,

In de jaren 90 heb ik een actiefilm gezien die volgens mij uit 80/begin 90 komt.

Wat ik me er nog van kan herinneren; Amerikaanse commando praat met een journaliste in een cafe ergens in zuid-amerika. Zij laat foto's zien. Vervolgens neemt hij het op tegen een generaal en zijn leger in de jungle.

Eenmans actie.

Dacht dat het dolph lundgren was maar de film is niet onder zijn naam te vinden.

Hoop dat iemand het weet

- Apocalypse Now

- The Iron Triangle

?

New Luna Moon

• 19 berichten
  • 1 stemmen

thekid schreef:

(quote)

misschien foxfire met angelina jolie?

Nee helaas.

Volgens mij speelt er niet direct duidelijk een volwassene in mee (behalve de ouders die dat meisje misrbuiken) maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen want ik heb het einde niet gezien.

En ik wil het einde weten van die film x'|

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Ik zoek de titel van een film waarin er in het eerste half uur, meen ik, een ongeluk gebeurt met een luchtballon. Ik geloof dat een kind het de luchtballon zat en die per ongeluk op stijgt, een volwassene deze tegen probeert te houden, aan het koord blijft hangen en vervolgens naar beneden valt en op de grond te pletter valt. Geloof dat het een Engelse film was.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.