- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Rafhaunts
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Jaaaaa hartelijk dank 
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Lijkt een klein beetje op Amores Perros.
Nu heeft ie dat bericht weggehaald 
owdamn
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In Film > Genres en landen > zoek film over kindermishandeling:
hey
ik zoek dus een film over kindermishandeling.
er is wel een film die ik wel goed vond maar ik weet de titel niet en op het internet vond ik ook niets, dus vraag ik om hulp.
de film waarvan ik graag de titel zou weten gaat over twee dames die in japan zijn en daar zien ze allemaal kinderen op straat en die kinderen proberen ze dan te helpen door ze een soort thuis te zoeken.
dan gaat de film zoveel jaren later en zijn die dames al een stuk ouder en hebben ze een centrum opgericht tegen kindermishandeling.
in die film is er ook een jongetje dat door zijn moeder mishandelt werd en sigaretten peuken in zijn rug geduwd kreeg. het jongetje mocht terug naar huis en later kregen ze een brief dat hij gestorven is.
(dit was een stuk uit de film)
zou iemand mij kunnen zeggen hoe deze film heet ?
(heb het nodig voor een werkje op school)
dank u
owdamn
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Meer informatie en achtergrond over de docu. Lijkt me best handig voor je werkstukje.
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik ooit eens een klein stukje heb gezien.
Volgens mij was de film niet Engels-gesproken.
Ik herinner mij een scene waarin een man een brunette leuk vind. Daarna ziet hij haar moeder en zegt hij : Zullen we een trio doen met je moeder erbij.

Iemand? Ik weet dat het vaag is..maar... alvast bedankt.
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Jemig, jij weet ze wel uit te zoeken zeg!
Eerst "Romance X", en nu deze. 
Maar ik zou het echt niet weten.
Misschien iemand anders wel?
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
Jemig, jij weet ze wel uit te zoeken zeg!
Eerst "Romance X", en nu deze. 
Maar ik zou het echt niet weten.
Misschien iemand anders wel?
Lol ja...zo kan je maar zien wat mij bijblijft he 
Kalton
-
- 4 berichten
- 24 stemmen
Ik zoek een film waarbij een man een telefoon krijgt waar sms'jes naar toe worden gestuurd met dingen die hij moet doen. Zo word hij heel gelukkig maar later is de bedoeling dat hij door die dingen te doen gedood word.
Beetje vaag maar alvast bedankt.
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
Ik zoek de volgende film:
het gaat over een vliegtuigkaping waarbij men een troep getrainde-weet-ik-veel-wat-voer-stoere-spierballen door middel van een Stealth- straaljager in het vliegtuig wil krijgen door er onder te gaan vliegen..
Wie kan mij helpen?
Flieber
-
- 116 berichten
- 829 stemmen
Met een glansrol van Steven Seagal.......................... 
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Lol ja...zo kan je maar zien wat mij bijblijft he
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
Dankje maar dat is hem niet helaas. De film die ik zoek is van voor 2000 gok ik ..
Rancid
-
- 600 berichten
- 879 stemmen
Ik zoek voor een vriend een bepaalde film. Het is een oude zwart-wit film, volgens hem wel bekend, en alle rollen worden door één acteur gespeeld, ook vrouwen etc. Die acteur was volgens hem engels, de film amerikaans.
Het verhaal gaat over een verre troonopvolger van een hertog of zo'n iemand, en de verre troonopvolger moordt alle andere mogelijke eerdere troonopvolgers uit, om zo de nieuwe machthebber te kunnen worden.
Iemand enig idee? Hij zal er blij mee zijn!
Kalton
-
- 4 berichten
- 24 stemmen
Ik zoek een film waarbij een man een telefoon krijgt waar sms'jes naar toe worden gestuurd met dingen die hij moet doen. Zo word hij heel gelukkig maar later is de bedoeling dat hij door die dingen te doen gedood word.
Beetje vaag maar alvast bedankt.
iemand die mij nog kan helpen?
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
The Gift/Echelon Conspiracy misschien..?
-Roald-
-
- 3178 berichten
- 803 stemmen
Een vriend van me zoekt een film. Ik citeer:
''ik zoek een film
het gaat over een dokter die net uit de gevangenis komt en op weg is naar florida, hij staat te liften en iemand stopt voor hem, die man brengt hem naar een dorp,in dat dorp is een kroeg daar gaat hij zitten terwijl het met bakken uit de hemel komt, in de kroeg praat hij met de barman of hij daar kan werken. de volgende morgen komt er een meisje bij hem aan de bar en hij raakt in gesprek met haar, ze raken bevriend. later bij een drugs deal word een jongen neergeschoten omdat hij voor de 3de keer niet wou betalen en de man(de dokter)gaat samen met het meisje en de jongen naar het huis waar de jongen woont, want daar moet hij geopereert worden maar ze hebben de spullen niet, dus ze breken in in een dokters praktijk, het alarm gaat binnen af en een agent waarschuwd voor versterking, maar die komt er niet omdat 1 van de broers van de jongen een baksteen op het hoofd van de agent slaat. de operatie slaagt, maar dan komt de politie langs, dus ze verstoppen het lichaam in de kast en de dokter(jack) en de vriendin van de jongen gaan ook de kast in, maar omdat det twee gaan zoenen vallen er dingen op de grond. de politie gaat in de kamer zoeken maar vind niks. als de politie weg is brengen ze het lichaam weer terug naar de woonkamer, zijn toestand gaat achter uit dus ze besluiten hem te doden, als jack in de woon kamer komt is de jongen weg en hij grijpt de dokter bij de keel, daarna gaan ze vechten en tijdens het gevecht gaat de tafel waar hij oplag kapot, als de jongen achter uit loopt struikeld de jongen en hij valt achter over door de tafelpoten, op dat moment komt de broer thuis en hij ziet dat zijn broer dood is. hij word boos en hij gaat achter de dokter aan. de dokter en de vriendin van de jongen vluchten in de auto van de broer, helaas zit het stuur slot nog op het stuur dus ze kunnen niet sturen,uitendelijk gaat het stuur slot er af en schurren zij weg, de broer kijkt niet uit waar hij rijdt en rijdt tegen een benzine tank aan.
op het einde word de vriendin van de jongen opgepakt.
het is een thriller/actie film, en hij werd eind vorig jaar door sbs 6 uitgezonden.
de doker heete jack''
Iemand enig idee, ik iig niet.
Bedankt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik citeer:
Ik had liever gehad dat je had geredigeerd. Ik weet de film overigens niet, helaas.
batmann
-
- 10 berichten
- 3 stemmen
In Filmdragers > Titels > help me de titel vinden van deze film:
een vrouw gevangen op een zolder belt een willekeurig gsm nummer om te zeggen dat ze gevangen zit en die man zijn gsm is bijna leeg en overvalt zon beetje een winkewl met een pistool voor een accu lader maar laat wel geld achter.
ik kan niet meer op de titel komen help me 
thnx,
Martijn
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
Gisteren een stuk fim gezien, waarin twee jongeren sex hebben in de catacombes van een kerkhof. Je ziet ze niet bezig (zo´n film is het niet) dan zie je een clown over het kerkhof lopen. Als ze klaar zijn proberen ze het kerkhof af te komen maar ze kunnen de uitgang niet vinden. Zij begint zich dan raar te gedragen en paranoia te worden, ook krijgen ze ruzie en beginnen ze elkaar te slaan. Hij is gekleed in een rode trui en spijkerbroek, zij is gekleed in een gele trui een bruin/geel geruite rok.
Kan het zij dat de film IT is of is het een andere. Het was wel horrorachtig (de muziek en de plaats)
kaholiic
-
- 169 berichten
- 1586 stemmen
Klinkt misschien een beetje raar. Maar keek vroeger een film kan hem alleen niet vinden.
Het gaat over een jongen die van zijn vrienden over een ?kanaal? moet oversteken en dan valt die erin. Als die wakker wordt dan is die in een bos en daar zijn allemaal ninja konijnen!
Hoop dat ik genoeg heb gezegd. 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14496 stemmen
Kunnen die Ninja konijnen ook Ninja kangaroe's zijn? Dan lijkt het meer op Warriors of Virtue!
kaholiic
-
- 169 berichten
- 1586 stemmen
Dat is hem!
Ninja Kangaroe's FTW! 
Dankje Stephan. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.