- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
-Ben op zoek naar een film, waarin een vrouw een man ontmoet kinderen krijgen etc. en na verloop van tijd begint hij haar-en zijn zoon te slaan, beetje een een rtl 4 drama
Klinkt als 'Te Doy mis Ojos', maar voordat ze die bij RTL 4 gaan uitzenden moet het gemiddelde IQ in Nederland toch ècht met zo'n 80 punten omhoog zijn gegaan....
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het IQ-loze 'Enough' zou (met wat aanpassingen) ook zo maar kunnen...
butter
-
- 164 berichten
- 487 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik me 1 scene goed(nu ja)kan herinneren en dacht dat het opt einde van de film was. Een of ander lelijk vrouw drinkt een kop speciaal drank, er komt overal dan vreemde smokescreen en opeens verandert ze in een jonge sexy vrouw. Dan kust ze een man en die gaat dood, denk ik...
butter
-
- 164 berichten
- 487 stemmen
Hoewel er overeenkomsten zijn, is dat 'm helaas niet. 't Was een engere film naar wat ik me herinner.
Joeri_000
-
- 244 berichten
- 639 stemmen
@ Joeri: dat is Alien Abduction, meer info: klik! (incl. koe die door midden gaat)
Super !! dank je wel !!
eef2493
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
hallo allemaal, ik hoop dat iemand me kan helpen.
ik zoek al een tijdje naar een film maar ik weet de title niet. ik heb die film jaren geleden gezien ergens in de jaren '90.
het gaat over een meisje dat met een jonge heeft/of wil.
een ander meisje is daar jaloers op en stopt drugs in het drankje van het meisje. maar de jongen drinkt het op.
dan gaat die jongen zwemmen en wil van de duik plank springen het eerste meisje probeert hem tegen te houden maar komt dan om.
ze word dan een geest en ziet alles wat er veder gebeurt.
op het einde gaat de vriendin van het meisje bijna dood aan een hart stil stand. maar komt weer tot leven met de geest van het meisje en word dan weer velieft op die jongen.
ik hoop echt dat iemand de title weet!
MtotheARTINI
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Mijn moeder zoekt een film, maar ze weet eigenlijk maar heel weinig nog.
Ze is in waarschijnlijk 2008 naar een Ladies Night geweest in een JT Bioscoop. Ze gingen daar een film kijken waar ze diep onder de indruk van was.
Het verhaal ging zo:
Een jongentje leefde in een riool, tot dat hij een man tegen kwam die hem in huis nam. Hij kwam er achter dat hij heel muzikaal was en zou mee spelen in een concert, op het eind zou hij toch niet meer mee doen aan dit concert maar uiteindelijk toch wel. Het drumde.
Mijn moeder wil altijd de film nog een keer zien omdat er volgens haar hele mooie muziek bij zat.
Heeft iemand een idee?
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Klinkt heel erg als het Koreaanse Horobicheu-reul Wihayeo, maar dan is het een vrouw die het jongetje vindt...
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Mijn moeder zoekt een film, maar ze weet eigenlijk maar heel weinig nog.
Ze is in waarschijnlijk 2008 naar een Ladies Night geweest in een JT Bioscoop. Ze gingen daar een film kijken waar ze diep onder de indruk van was.
Het verhaal ging zo:
Een jongentje leefde in een riool, tot dat hij een man tegen kwam die hem in huis nam. Hij kwam er achter dat hij heel muzikaal was en zou mee spelen in een concert, op het eind zou hij toch niet meer mee doen aan dit concert maar uiteindelijk toch wel. Het drumde.
Mijn moeder wil altijd de film nog een keer zien omdat er volgens haar hele mooie muziek bij zat.
Heeft iemand een idee?
Ik moest meteen denken aan August Rush
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
hallo allemaal, ik hoop dat iemand me kan helpen.
ik zoek al een tijdje naar een film maar ik weet de title niet. ik heb die film jaren geleden gezien ergens in de jaren '90.
het gaat over een meisje dat met een jonge heeft/of wil.
een ander meisje is daar jaloers op en stopt drugs in het drankje van het meisje. maar de jongen drinkt het op.
dan gaat die jongen zwemmen en wil van de duik plank springen het eerste meisje probeert hem tegen te houden maar komt dan om.
ze word dan een geest en ziet alles wat er veder gebeurt.
op het einde gaat de vriendin van het meisje bijna dood aan een hart stil stand. maar komt weer tot leven met de geest van het meisje en word dan weer velieft op die jongen.
ik hoop echt dat iemand de title weet!
Je zoekt Dying to live! Dat zou je uit de beschrijving van Moviemeter niet direct zeggen, maar uit een synopsis van Imdb wel. Ik heb dit gevonden via google met de zoekwoorden 'movie "diving board" ghost girlfriend'
sinterklaas
-
- 11821 berichten
- 3321 stemmen
Ik zoek 2 films:
De eerste is een anime over een meisje die door een bepaald iets in een kat veranderd en iets moet vinden om weer mens moet worden. Wat is de titel?
De 2de is een Ierse film die ik lang geleden gezien heb: over een gezin in een Dublinse wijk, waarvan de dochter van 16 zwanger is van een een of andere oude kerel die begint te hoesten en ademstoornis krijgt als ze haar neukt. En verder... Aan het eind gaat die dochter bevallen en der vader raced met zijn oranje oude volkswagen pick up met zijn dochter naar het ziekenhuis. Welke film????
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
The Snapper kwam ook in mij op.
De eerste is ongetwijfeld The Cat Returns
sinterklaas
-
- 11821 berichten
- 3321 stemmen
Thanx!
Alleen weer KUT dat The Snapper weer eens niet op dvd te koop is. 
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Kinderfilm over een meisje die leert schaken van haar opa (?), in haar dromen komt ze levend op het schaakbord.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1923 stemmen
Ik ben op zoek naar de volgende film.
- Ik weet er niks meer van, behalve dat een klein meisje op een gegeven moment een liedje zingt op een optreden op school o.i.d.
Ze zingt het liedje "Life on Mars" van David Bowie.
Volgens mij was het een drama.
Voor sommigen hier zal het vast een intikkertje zijn, maar ik kan al dagen niet op de titel komen 
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Ik ben ook op zoek naar een film. Njaah, 2 kleine short-films.
Ik zag het een keer liggen in de AH als een dubbel-dvd, beiden animatie, 1 een parodie (o.d.) op Kung Fu Panda en de andere parodie (o.d.) op Wall-E. Namen leken er ook erg op trouwens. Alvast bedankt
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Dat is zooi uit Brazilie: VÃdeo Brinquedo - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Weet de Nederlandse titels niet 1-2-3, maar de rip off van Ratatouille is Ratatoeje. Grabbelen in goedkope dvd-bakken is net iets goedkoper dan een wenkbrauw-lift bij de plastisch chirurg...
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik me 1 scene goed(nu ja)kan herinneren en dacht dat het opt einde van de film was. Een of ander lelijk vrouw drinkt een kop speciaal drank, er komt overal dan vreemde smokescreen en opeens verandert ze in een jonge sexy vrouw. Dan kust ze een man en die gaat dood, denk ik...
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Ik ben op zoek naar de volgende film.
- Ik weet er niks meer van, behalve dat een klein meisje op een gegeven moment een liedje zingt op een optreden op school o.i.d.
Ze zingt het liedje "Life on Mars" van David Bowie.
Volgens mij was het een drama.
Voor sommigen hier zal het vast een intikkertje zijn, maar ik kan al dagen niet op de titel komen
Is dat niet Loverboy (2005)?
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Dat is zooi uit Brazilie: VÃdeo Brinquedo - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Weet de Nederlandse titels niet 1-2-3, maar de rip off van Ratatouille is Ratatoeje. Grabbelen in goedkope dvd-bakken is net iets goedkoper dan een wenkbrauw-lift bij de plastisch chirurg...
Dank.. 
Rafhaunts
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hey allemaal 
Ik heb ooit een film gezien en dat ging over een westernstadje volgens mij wat geterroriseerd werd door iets van reuze wormen ofzo. Nouja het zat onder de grond
Kan iemand me helpen?:)
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Spinnenfilm, over een stadje die door hele grote spinnen word getroffen en word vermoord. Met een gezin als hoofdrol, pubermeisje, jongen van 10, 2 ouders. Verder niet echt een idee XD
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14496 stemmen
Hey allemaal 
Ik heb ooit een film gezien en dat ging over een westernstadje volgens mij wat geterroriseerd werd door iets van reuze wormen ofzo. Nouja het zat onder de grond
Kan iemand me helpen?:)
Lijkt me dat dit Tremors 4 is!
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Lijkt een klein beetje op Amores Perros.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.