• 16.335 nieuwsartikelen
  • 179.962 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.351 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.732 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

Spijtig, nee dat is hem ook niet. Hmm dadelijk ben ik films door elkaar aan het halen. Ik dacht dat ie voor de Butterfly Effect was gemaakt en dat vond ik destijds wel opmerkelijk omdat ik de film er best veel op vond lijken. Ik weet ook niet meer welke acteurs er in spelen, niet zulke bekende denk ik. En volgens mij heeft de titel maar 1 woord. Haha, dit schiet ook niet op.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Premonition?

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

Heheh eindelijk schoot het me te binnen welke acteur er inspeelde "Ryan Phillippe". Toen ben ik alle titels afgegaan op IMDB waarin hij speelde. Het is "The I Inside" waar ik opzoek naar was. De waardering van de film is wel lekker laag zeg. Toch bedankt alle!

ML Webdesign

• 177 berichten
  • 103 stemmen

Ik kwam vandaag in de freerecord shop een film tegen maar helaas... ben de titel vergeten.

Wat ik heb onthouden van de beschrijving is dat het om een vrouw gaat die met haar vriend wil trouwen, maar komt er achter dat ze al getrouwd is, zonder dat ze er van af weet oid, leek mij een vrij recente film... iemand enig idee?

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

ze wist niet dat ze getrouwd is???? Apart ja

Ik snap het niet

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

ML Webdesign schreef:

Ik kwam vandaag in de freerecord shop een film tegen maar helaas... ben de titel vergeten.

Wat ik heb onthouden van de beschrijving is dat het om een vrouw gaat die met haar vriend wil trouwen, maar komt er achter dat ze al getrouwd is, zonder dat ze er van af weet oid, leek mij een vrij recente film... iemand enig idee?

Sweet Home Alabama?

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

Psolitsa schreef:

Ik zoek de titel van een film die ik me maar heel vaag kan herinneren.. Volgens mij werd hij ooit op NL 1,2 of 3 uitgezonden..

De scene die ik me herinner gaat over een vrouw en een man. Ze waren in een soort cafe, en die man ging in bijzijn van zijn vrouw/vriendin flirten met een andere vrouw. Tegen zijn vriendin was hij heel grof.

Maar zijn vriendin had een secret minnaar met wie ze BDSM uitoefende..

Iemand?

Was het een Franse film?

Zou zo maar een film van Catherine Breillat kunnen zijn!

Ik vermoed Romance X!

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

ML Webdesign schreef:

Wat ik heb onthouden van de beschrijving is dat het om een vrouw gaat die met haar vriend wil trouwen, maar komt er achter dat ze al getrouwd is, zonder dat ze er van af weet oid,

Was het soms een film met Liz Taylor?

kinjutsu

• 1549 berichten
  • 2582 stemmen

Ik zoek welke film dit is:

Een youtube user heeft het bewerkt. Die langharige met dat verminkte gezicht op het einde is volgens mij Itsuji Itao, maar ik kan me vergissen.

Erg fijn bewerkt trouwens, en de muziek past er goed bij.

Ik hoop dat 1 van jullie me kan helpen! Danke!

YouTube - Marcel Dettmann - Shift (Norman Nodge Rmx / Ostgut Ton)

edit: Ja, ik weet 100% zeker dat het Itsuji Itao is.

Q Jones

• 3527 berichten
  • 2894 stemmen

ML Webdesign schreef:

The accidental husband misschien met Uma Thurman

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

kinjutsu schreef:

Ik zoek welke film dit is:

Een youtube user heeft het bewerkt. Die langharige met dat verminkte gezicht op het einde is volgens mij Itsuji Itao, maar ik kan me vergissen.

Erg fijn bewerkt trouwens, en de muziek past er goed bij.

Ik hoop dat 1 van jullie me kan helpen! Danke!

YouTube - Marcel Dettmann - Shift (Norman Nodge Rmx / Ostgut Ton)

edit: Ja, ik weet 100% zeker dat het Itsuji Itao is.

Tokyo Gore Police

kinjutsu

• 1549 berichten
  • 2582 stemmen

Tonypulp schreef:

Tokyo Gore Police

Dankje!

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

ML Webdesign schreef:

Dat is een ideaal onderwerp voor een romantische komedie (of drama) (gebeurt in werkelijkheid ook vaak). Is het wel een komedie? Gewoon nog een keer langs bij de Free Record of een beschrijving van de afbeelding van de hoes.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik sluit eigenlijk niet uit dat het goede antwoord (Sweet Home Alabama) hier reeds gegeven is...

ML Webdesign

• 177 berichten
  • 103 stemmen

Q Jones schreef:

(quote)

The accidental husband misschien met Uma Thurman

Die titel komt me bekend voor, maar de beschrijving die hier op moviemeter staat klopt er helemaal niet bij. Maar het zijn idd de zelfde acteurs, dus dit moet de film zijn, tnx!

mvhemmen

• 81 berichten
  • 1386 stemmen

Een paar jaar geleden in het vliegtuig gezien maar heb geen idee hoe die heet;

Een jongen kijkt uit zn kamer vaak met een verrekijker naar een buurmeisje die bij het zwembad ligt. Na een tijdje ziet hij een keer een buurman die ruzie heeft in zn huis met een vrouw. Dit gebeurt vaker en hij vraagt zich af wat er gebeurt. Als hij een keer gaat kijken blijken er allemaal lijken te liggen in zn huis en komt die buurman achter hem aan.

Iemand een idee welke film dit is?

Joeri_000

• 244 berichten
  • 639 stemmen

Enkele jaren geleden had ik een film gezien, een horror/thriller over aliens. Nu die film is gemaakt net zoals Paranormal Activity & The blair wich project, dat de film gefilmd is met een "home camera".

Nu, ik zoek die film al echt zooo lang, ik vind hem maar niet, ik hoop dat iemand van jullie hem kent of ooit ook eens zag?

Nja ik herinner me dit nog:

2 gezinnen die samen in een huis een verjaardag ofz iets vieren, en de 2 mannen gaan naar buiten met de camera en zien 2 aliens een koe opensnijden met een lasertje. Nu dat wordt gefilmd met die home camera.

En die aliens spotten hun en met die laser raken ze een hand van een van die mannen, en dan lopen ze terug naar huis, werkt er geen tv meer, geen radio, alleen die camera doet het nog (duh).

En dan ja komen ze kloppen, breken de aliens in etc..

Ik hoop dat iemand de naam van deze film kent..

Beetje B-film . low budget

Q Jones

• 3527 berichten
  • 2894 stemmen

Ik weet niet zeker maar de film doet me een beetje denken aan warnings met billy zane alleen het is zo lang geleden dat ik die heb gezien dus ik kan het fout hebben

Psolitsa

• 361 berichten
  • 140 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Was het een Franse film?

Zou zo maar een film van Catherine Breillat kunnen zijn!

Ik vermoed Romance X!

Haha dat is hem ja! Vroeger vond ik hem erg indrukwekkend... nu ff herzien

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

@ Joeri: dat is Alien Abduction, meer info: klik! (incl. koe die door midden gaat)

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Querelle schreef:

Ik zoek de titel van een Japanse film die ik eind jaren 90 eens gezien heb. Er komt een man in een rolstoel in voor die iemand met een porseleinen beeld/vaas? op zijn hoofd slaat. Meer weet ik er niet van. En er wordt nogal overdreven in geacteerd.

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1893 stemmen

Ben op zoek naar een aantal films

-Ben op zoek naar een film, waarin een vrouw een man ontmoet kinderen krijgen etc. en na verloop van tijd begint hij haar-en zijn zoon te slaan, beetje een een rtl 4 drama

-Film waarin een beroemd iemand, ruilt met iemand die heel veel op hem lijkt zodat hij op vakantie kan gaan naar een houten huisje, die dubbelganger neemt zijn leven voor een tijdje over.

-Zoek een film, waarin een man en een vrouw samen op een eiland gaan wonen, naar verloop van tijd wil die man niet meer weg die vrouw wel, en lijdt het tot een cruciaal drama.

Bij voorbaat bedankt

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

De eerste en de laatste is niet toevallig dezelfde film..?

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1893 stemmen

Ja, gecorrigeerd.Ondanks dat, ken je ze? :$

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

Nope

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Hakunamatafaka schreef:

-Zoek een film, waarin een man en een vrouw samen op een eiland gaan wonen, naar verloop van tijd wil die man niet meer weg die vrouw wel, en lijdt het tot een cruciaal drama.

Dat zou best wel eens Devil's Pond kunnen zijn !

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1893 stemmen

YEAH dankjewel. Ken je de anderen ook? Als je toch op dreef bent.

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Hmm, beide verhaaltjes zeggen me wel iets, waarbij die eerste toch wel redelijk algemeen is, dus moeilijk vast te stellen.

Toch kan ik er op dit moment nog geen titels bij bedenken..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.