• 16.337 nieuwsartikelen
  • 179.962 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.783 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

1080p

• 2 berichten
  • 1 stemmen

citybird schreef:

@ 1080p: misschien bedoel je Invasion U.S.A.

Helemaal goed! Dat moet hem zijn! Super bedankt!

Alleen aan de recensies te zien zal het wel een enorme tegenvaller zijn >10 jaar later.

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Ik ben opzoek naar een film ik weet er alleen niet zo veel meer vanaf.

t gaat over een jongentje dat gepest wordt op een school, en uit eindelijk vecht hij terug, t is een hele oude film, en de leraares weet ook dat t jongetje gepest wordt.

weet iemand te titel?

Groet kim

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Misschien Pudding Tarzan. Nogal een universeel onderwerp, heb je niet meer info?

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

KimberleyL schreef:

t gaat over een jongentje dat gepest wordt op een school, en uit eindelijk vecht hij terug, t is een hele oude film, en de leraares weet ook dat t jongetje gepest wordt.

weet iemand te titel?

Groet kim

Max Keeble's Big Move!

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

KimberleyL schreef:

weet iemand te titel?

Groet kim

Misschien Dangerous Minds (1995) ?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zoek een film van zeg 10 jaar geleden of zo.

Het gaat om 4 vrienden geloof ik. 1tje gaat trouwen. Ze gaan in een hotelkamer vrijgezellenfeest houden en dan gaat er per ongeluk zo'n hoertje/stripper dood in de badkamer. Komt tegen een buis aan of zo dacht ik. Die grappige makelaar van de serie Entourage is volgens mij degene die gaat trouwen. Op het laatst zijn ze ook wel getrouwd maar heeft diegene geen benen meer en schreeuwt in zijn rolstoel naar zijn kind. (kind neemt zijn pa niet serieus en is echt zo'n pokkejoch.

Er zit humor in, maar ergens is er ook wel wat drama.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Thanks mikey

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

yw

nummervlinder

• 1463 berichten
  • 365 stemmen

Het is heeeeel vaag. Maar ik ga het er toch op wagen. Er spookt mij al heel de tijd stukken van een citaat uit een film door het hoofd. Het komt er op neer dat een mama dit tegen haar dochter zegt. Mum: "I wouldn't trade you for two bunnies." Daughter: "I wouldn't trade you for 100 m&m's" of het kan ook iets zijn van Mum: "I love you more than two bunnies." Daughter "And I love you more than 100 m&m's".

Héééél vaag, I know. Maar het moet uit een film komen (of serie, maar denk eerder aan film). Heb al getracht via google: bunnies - m&m's - quotes, maar vindt niets, dus als iemand mij uit mijn "lijden" zou kunnen verlossen, danku!

stephan73

• 6269 berichten
  • 14496 stemmen

nummervlinder schreef:

Het is heeeeel vaag. Maar ik ga het er toch op wagen. Er spookt mij al heel de tijd stukken van een citaat uit een film door het hoofd. Het komt er op neer dat een mama dit tegen haar dochter zegt. Mum: "I wouldn't trade you for two bunnies." Daughter: "I wouldn't trade you for 100 m&m's" of het kan ook iets zijn van Mum: "I love you more than two bunnies." Daughter "And I love you more than 100 m&m's".

Héééél vaag, I know. Maar het moet uit een film komen (of serie, maar denk eerder aan film). Heb al getracht via google: bunnies - m&m's - quotes, maar vindt niets, dus als iemand mij uit mijn "lijden" zou kunnen verlossen, danku!

Dat is een scene uit de serie Little Brittain USA!

YouTube - Little Britain USA - I Love You More Than... - Episode 1

YouTube - I Love Your More

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ik zoek de titel van een film die ik vandaag in de saturn heb zien liggen, en die me wel aansprak.

Veel weet ik er niet van: het ging over een geheim project van de Duitsers tijdens WO2. Volgens mij hadden ze een soort zombiesoldaten gecreëerd. (er stond toch iets in de stijl van: hoe kan je iets doden dat al dood is?)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Waarschijnlijk deze Outpost (2007)

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

KimberleyL schreef:

weet iemand te titel?

Groet kim

Kunnen er natuurlijk veel zijn maar deze lijkt er het meest op.

Sidekicks

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Tonypulp schreef:

Waarschijnlijk deze Outpost (2007)

inderdaad, bedankt !!

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Ik ben op zoek naar een film:

Het is een animatie. Een dorpje, afrika geloof ik, wordt gekweld door een koningin die alle vegetatie verdord ofzo. Dan gaat één jongetje van dat dorp naar de koningin om haar te verslaan. Dan moet hij iets uit haar rug halen, op 'het plekje op je rug waar je niet bij kunt' en dan wordt ze weer vriendelijk geloof ik.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Volgens mij was die laatst ook al gevraagd:

Kirikou et la Sorcière (1998)

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Dat is hem gelood ik. Dankjewel.

Lariecake

• 11 berichten
  • 7 stemmen

Ik zoek een nogal lugubere film, over een soort man en die had een soort jongen opgevoed als hond. ofzo 0_0'

die jongen ahd een soort halsband om en was helemaal psychich gestoord geworden enzo.

zoiets, weetnietmeer eigenlijk.

b800

• 23 berichten
  • 6 stemmen

Zoek een film met hackers, er word goud gestransporteerd in geldwagens, er worden met 4 wagens gereden, er is een bende groep die dan dmv alle gehackte camera's kan zien welke auto het zwaarste is, waardoor ze weten in welke het goud ligt. meer weet ik helaas niet meer.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

b800

• 23 berichten
  • 6 stemmen

kan kloppen ja, is het hier verboden om dingen te vragen wat betreft gedownloade dvd's?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

Alleen als je gaat vragen waar je films kan downloaden

jali

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > ik zoek de titel van een film:

Ergens in de jaren 80 is er op TV een film geweest over een groep jongens welke een geldtransport overvielen.

Na de overval brachten ze de geldtrucs naar een grot in de bergen.

Het was een duitstalige film en viel in het genre thriller, misdaad, drama.

ik ben al lange tijd op zoek naar de titel / DVD van deze film.

wie kan me helpen????

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kun je er een vlaai mee winnen of een weekje relaxen in een spa?

Psolitsa

• 361 berichten
  • 140 stemmen

Ik zoek de titel van een film die ik me maar heel vaag kan herinneren.. Volgens mij werd hij ooit op NL 1,2 of 3 uitgezonden..

De scene die ik me herinner gaat over een vrouw en een man. Ze waren in een soort cafe, en die man ging in bijzijn van zijn vrouw/vriendin flirten met een andere vrouw. Tegen zijn vriendin was hij heel grof.

Maar zijn vriendin had een secret minnaar met wie ze BDSM uitoefende..

Iemand?

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp):

Er is een vergelijkbare film zoals de Butterfly Effect (zaad film) alleen ik kom niet op de naam en wil wel weten hoe die heet. Jullie moeten even meedenken. Speelt zich af in een kliniek na een auto ongeluk denk ik?

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

Wow nee, die bedoel ik niet. Hoe is het mogelijk. Ik zal vertellen wat heb onthouden van de film. Um, kliniek/hospital. Een jongen zit daar volgens mij dus door een auto ongeluk en heeft geheugen verlies. Er komt ook een vrouw binnen die zich voordoet als zijn vriendin of iets dergelijks. En dat gebeurt ook een keer op nieuw dat een andere vrouw zich voordoet als zijn vriendin. Ook iets met dat de jongen met geheugen verlies zijn broer/vader heeft vermoord. Alles wat ik nu heb beschreven weet ik niet 100% zeker dus is een beetje puzzelen.

Nu ik zo denk. Misschien is het niet echt vergelijkbaar met Butterfly Effect.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.