- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
GuyOverboard
-
- 73 berichten
- 495 stemmen
Ik zoek een film die ik heel lang geleden gezien heb.
Het ging over een man die z'n ziel verkocht aan een vrouw (volgens mij moest zij de duivel voorstellen) als hij 7 wensen mocht doet en ze ook alle 7 gebruikt had.
Elke keer was hij niet tevreden en deed hij dus opnieuw een wens. Uiteindelijk had hij ze alle 7 verbruikt en moest hij zijn ziel dus weggeven.
Ik weet nog dat hij een keer wenste dat hij rijk was, maar toen hij erachter kwam dat hij het geld door drugshandel had verkregen wilde hij opnieuw een wens doen.
Dat is enige dat ik me eigenlijk herinner... Weet iemand de titel van deze film?
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Ja die is het vast. Laatst nog gezien, een film met Elisabeth Hurley.
GuyOverboard
-
- 73 berichten
- 495 stemmen
Heel erg bedankt he
.
N811
-
- 1459 berichten
- 913 stemmen
2 vrij recente films volgens mij:
Eentje gaat over een groep vrouwen van een studentenvereniniging die een jongen in de maling nemen doordat een meisje doet alsof ze is dood gegaan van overdosis die hij gegeven heeft. Iedereen weet dat het nep is behalve de jongen die haar daadwerkelijk vermoord. Later worden een boel mensen vermoord en denken ze allemaal dat het haar is, maar het is dan een hele lieve jongen.
De 2de gaat over orgaanhandel. Een groep jongeren reist in brazilie en wanneer hun bus uit de bocht vliegt komen ze terrecht op een geweldig strand. Ze worden verdoofd en vallen in slaap in het strand. Ze volgen een jongen die hun brengt naar een huis waar alle elende kan beginnen.
nr.bartels
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
In Overigen > Algemeen > ik zoek de titel van een bepaalde film.:
Het was een film die een heletijd geleden op de televisie is geweest, en kan me vaag momentjes uit die film herinneren, zou iemand mij kunnen helpen met de titel?
het ging over een actrice/zangeres, die door drankproblemen (ze viel flauw in een limo). Dan word ze naar haar tante/vriendin van haar moeder, gestuurd. Daar is ze als een ander meisje en begint ze een jongen leuk tevinden en op een gegeven moment komt iedereen er achter dat het de ''bekende'' actrice of zangeres is.
kan iemand mij aub helpen?
mvg.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
@N811: de eerste is Sorority Row en de tweede is Turistas.
RubeNAC26
-
- 2 berichten
- 21 stemmen
In Film > Algemeen > Wie weet de titel:
Het is een vrij nieuwe film,waarin vroeger gepeste leerlingen ,de populaire leerlingen ontvoeren in een geerfd huis en ze dan martelen,hebben dan gekke pakken aan oa clowns pak en 1 heeft stemvervormer..Hopenlijk kunnen jullie me helpen en prive een berichtje sturen..bedankt alvast!!!
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Ik denk The Final.
Edit: Ah, is al gezegd. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22532 berichten
- 5176 stemmen
Of een mod verplaatst de boel gewoon 
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
Nog geen reactie gehad dus probeer ik het nog een keer.
Gonzo8000
meld misbruikquote
[Voeg deze discussie vanaf dit bericht toe aan Mijn Updates] [permalink] geplaatst op 9 mei 2010, 13:31 uur
Gisteren een stuk fim gezien, waarin twee jongeren sex hebben in de catacombes van een kerkhof. Je ziet ze niet bezig (zo´n film is het niet) dan zie je een clown over het kerkhof lopen. Als ze klaar zijn proberen ze het kerkhof af te komen maar ze kunnen de uitgang niet vinden. Zij begint zich dan raar te gedragen en paranoia te worden, ook krijgen ze ruzie en beginnen ze elkaar te slaan. Hij is gekleed in een rode trui en spijkerbroek, zij is gekleed in een gele trui een bruin/geel geruite rok.
Kan het zij dat de film IT is of is het een andere. Het was wel horrorachtig (de muziek en de plaats)
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Ik kan me niet zo'n scène herinneren in de mini-serie "IT".
Maar misschien is het raadzaam om de TV-gidsen te raadplegen, als je hem afg. zaterdag op TV hebt gezien??
Btw, als je die film zag op een Commercieele Belgische zender, zou ik het niet weten, want die staan niet in het TV-overzicht hier op MM, en in de Nederlandse TV-gidsen!
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
Ik heb 'm op een spaanse zender gezien, en van dit kanaal is er geen tv-gids
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
En welke zender dan? Met google en wat Spaans valt het dan wel te vinden lijkt me...
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
nee is een lokale zender op de Canarische eilanden en de zender die ik kan vinden me dzelfde naam is of uit Argentinië of uit Catalunya 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1923 stemmen
Ik heb een keer een stukje van een oorlogsfilm gezien waarvan ik de titel wel zou willen weten 
Het ging hoogstwaarschijnlijk over Joegoslavië.
De scene ging als volgt:
Burgers moeten uit een bus stappen en gaan vervolgens op een rijtje, tot kniehoogte in het water staan terwijl ze onder schot worden gehouden (door Serviërs dacht ik). Vervolgens pakt de commandant een slagwapen uit een hele verzameling slagwapens. In dit geval een golfstick dacht ik. Hij slaat een paar mensen snoeihard hun schedel in en vervolgens geeft hij het bevel om de rest dood te schieten.
Dit alles wordt bekeken door een sluipschutter op afstand, die helaas niet bij machte is om in te grijpen.
Ik vond dit wel een imponerende scene maar om de een of andere reden heb ik de film nooit verder bekeken. Deze scene is mij wel altijd bijgebleven en ik zou de film graag eens in zijn geheel zien.
Wie de juiste tip geeft krijgt naast een bedankje ook een bierbon thuisgestuurd 
Koetje-2006
-
- 70 berichten
- 111 stemmen
Ik zoek de volgende Hitchcock film:
Er is een (land)huis en daar is een dienstmeid. Aan deze misterieuze vrouw kan je gelijk zien dat ze iets verbergd.
Zo heb ik het ooit eens begrepen van iemand en ik wil deze film graag een keer zien.
Alvast bedankt.
Koetje-2006
-
- 70 berichten
- 111 stemmen
Thnx 
Ik heb tot nu toe 2 hitchcock films gezien en een paar dagen terug de box besteld, toch jammer dat titels als deze en Birds daar niet in zitten. bol.com | Hitchcock Collectie, Hitchcock | Dvd
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1923 stemmen
Ik heb een keer bla, bla, bla...
Wie de juiste tip geeft krijgt naast een bedankje ook een bierbon thuisgestuurd
Ik denk dat je Savior bedoeld. Hij is overigens bij Bol te snaaien voor een habbekrats.
Hier met die bierbon! 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1923 stemmen
Als je me ff je adres pm't stuur ik hem op 
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
't Is triest, maar het duurde even voordat ik het doorhad.... 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
't Is triest, maar het duurde even voordat ik het doorhad....
Oh god, ik nu pas. 
kiekedief
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik ben net nieuw op dit forum.
Ik ben op zoek naar een bepaalde film.
Ik weet de titel niet. Hij gaat over een man die sterft, en die in het lichaam van zijn zus komt. Die zus heeft lange blonde haren. Ik kan me nog herinneren dat ze zeer stuntelig op naaldhakken liep en dat ze, toen ze naar de toilet moest, automatisch naar het herentoilet ging.
Ik heb weinig informatie dat weet ik.
Kan iemand mij helpen aan de titel van deze film.
Ik hoop het!
Alvast bedankt!
Kiekedief.
Q Jones
-
- 3527 berichten
- 2894 stemmen
Ik denk dat het switch is met Ellen Barkin maar ik weet het niet zeker
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Uhm, is al eventjes geleden dat ik het gezien heb dus klinkt allemaal wat vaag!
Ik zoek een thriller/horror, ik denk een Bfilm, weet niet zeker!
Gaat over een team dat met het werk gaat paintballen, tijdens het paintballen komt er een team in een ondergronds kamp, waar vrouwen zwanger gemaakt worden.
Bewaking van het kamp is onder invloed van een soort drug, dat hun gehoorzaam maakt tot de eigenaar.
Kan er echt niet opkomen, wie kan helpen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.