- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Uhm, is al eventjes geleden dat ik het gezien heb dus klinkt allemaal wat vaag!
Ik zoek een thriller/horror, ik denk een Bfilm, weet niet zeker!
Gaat over een team dat met het werk gaat paintballen, tijdens het paintballen komt er een team in een ondergronds kamp, waar vrouwen zwanger gemaakt worden.
Bewaking van het kamp is onder invloed van een soort drug, dat hun gehoorzaam maakt tot de eigenaar.
Kan er echt niet opkomen, wie kan helpen!
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Juist!, Die zocht ik! Bedankt man.
kiekedief
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik was op zoek naar een titel van een film, die heb ik inmiddels.
Het gaat om de films SWITCH uit 1991 met Ellen Barkin.
Maar nu de film nog.
Heeft iemand enig idee waar ik die zou kunnen krijgen.
Alvast bedankt!
N811
-
- 1459 berichten
- 913 stemmen
@N811: de eerste is Sorority Row en de tweede is Turistas.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ik ben opzoek naar de naam van een film die ik een behoorlijke tijd geleden heb gezien!
Elke stem telt dus wil deze film graag beoordelen.
De film gaat over (als ik het goed heb) een schip met olie dat na een aanvaring of vastlopen komt te lekken.
Een natuurramp lijkt niet te vermijden!
We volgens vervolgens diverse mensen die er alles aan doen de schade te beperken.
Daarbij zie je af en toe ook echte beelden, aangezien het verhaal daadwerkelijk moet zijn gebeurd!
Iemand enig idee?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1923 stemmen
't Is triest, maar het duurde even voordat ik het doorhad....
Oh god, ik nu pas.
Hey ja
Nu valt het mij ook op......
chevy93
-
- 12763 berichten
- 1337 stemmen
Ben ik nou zo dom? Of jij?
Anyway,
Ik heb ooit een stukje van een scène gekeken. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of het een film was of een serie.
Er werd bij een man een strop om zijn nek gedaan. Daarna moest hij aan een buis hangen (alsof hij moest optrekken). Als hij los zou laten, zou hij dus hangen. Op een gegeven moment deed iemand een vuurtje bij de ijzeren buis waar hij aan hing. Toen werd die buis dus gloeiend heet en toen ging hij volgens mij de hele tijd switchen van arm.
Toen hebben mijn ouders doorgezapt. Weet iemand waar ik het over heb?
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1923 stemmen
Lek met Cas Jansen.
Wie is hier dom? 
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Dat zou deze
Dead Ahead: The Exxon Valdez Disaster (1992)
weleens kunnen zijn.....
KLopt, dat is hem, thnx
chevy93
-
- 12763 berichten
- 1337 stemmen
Zeker weten dat dat hem is?
Dennis the movie
-
- 86 berichten
- 31 stemmen
Die ene met Tom Cruise die vastzit oop zo'n vliegveld
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Die andere Tom, bedoel je?
wyatt earp
-
- 5008 berichten
- 2667 stemmen
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1923 stemmen
Zeker weten dat dat hem is?
Ik weet zeker dat dat'm is
Lek is overigens een hele degelijke, Nederlandse film hoor.
Heb jij bewust op jezelf geantwoord of kom je daar serieus net pas achter?
Ik zuip veel, maar ook weer niet zoveel hoor. Ik was via lang zoeken zelf achter de titel gekomen van de film die ik zocht en dat wou ik even op een "aparte" manier duidelijk maken zodat iedereen zijn zoekacties voor mij kon staken 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1923 stemmen
Ik zuip veel, maar ook weer niet zoveel hoor. Ik was via lang zoeken zelf achter de titel gekomen van de film die ik zocht en dat wou ik even op een "aparte" manier duidelijk maken zodat iedereen zijn zoekacties voor mij kon staken
Haha...ik dacht al 
chevy93
-
- 12763 berichten
- 1337 stemmen
Dan was dat het dus. Ik dacht al, ben ik nou zo gek (mis ik de clou?). Gelukkig wordt ik nog niet gek 
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Ik zuip veel, maar ook weer niet zoveel hoor.
Ja ja. Dan kan je misschien beter schrijven ik drink veel, maar zuipen doe ik ook weer niet. 
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Pas heb ik een thriller/horror ofzo gezien.
Familie (man vrouw en twee kinderen) die gaan in een bos wonen, een mooi huisje met zwembad.
Maar de zoon van oud-eigenaar is daar niet blij mee, hij wordt ook nog hun tuinman. Hij begint ermee met het leven moeilijk maken van de familie.
Ook kan ik me herrineren dat er op een gegeven moment slangen in het huis zaten.
Film begint rustig, maar eindigt wel hard.
Wie kan me helpen!
Clueless Dork
-
- 682 berichten
- 1046 stemmen
Ik ben op zoek naar een film waar ik ooit enkele fragmenten van heb gezien toen mijn ouders deze bij mij thuis bekeken. Dit moet ergens eind jaren tachtig zijn geweest.
Er is niet veel wat ik me nog kan herinneren behalve wat vage fragmenten en de 3 of 4 monsterachtige mannen. Ze waren allemaal gekleed in witte gewaden en hadden een roetzwarte huid, lang zwart haar en zwarte ogen. Ik herinner me een scene waarin een man aan de rand van een zwembad buiten een vila staat en vervolgens het water in wordt getrokken door 1 of meerdere van die monsterachtige mannen. Een ander fragment is dat deze monsters een slaapkamer binnenlopen waar een ze een vrouw in haar nachtkleding belagen. Eén van deze monsters gebruikt een zwaard om haar bh te verwijderen en vervolgens vermoorden ze haar.
Als iemand weet welke film dit is zou ik dat dolgraag willen weten.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Pas heb ik een thriller/horror ofzo gezien.
Familie (man vrouw en twee kinderen) die gaan in een bos wonen, een mooi huisje met zwembad.
Maar de zoon van oud-eigenaar is daar niet blij mee, hij wordt ook nog hun tuinman. Hij begint ermee met het leven moeilijk maken van de familie.
Ook kan ik me herrineren dat er op een gegeven moment slangen in het huis zaten.
Film begint rustig, maar eindigt wel hard.
Wie kan me helpen!
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Hoe kon ik die vergeten! Zeer bedankt!
New Luna Moon
-
- 19 berichten
- 1 stemmen
Ik zoek ook een film, waarom anders ben ik dan hier :/.
Ik weet nog wel dat deze film op tv is geweest zo'n 8-10 jaar geleden.
Het ging over een groep tieners met 1 jongen en 1 meisje in de hoofdrol.
Er speelt een heel grote vervallen huis in die de groep jongeren hebben 'gekraakt'. Ze gebruiken het als een soort clubhuis.
Wat ik ook nog weet dat er een jampotje een belangrijke rol erin speelt. Volgens mij maakten ze een of andere vloeistof zelf en die stopten ze dan in zo'n potje. En d'r is een scene waarbij die jongen zo'n potje uit afschuw of woede op straat gooide nadat hij alleen met dat meisje in de verlaten huis zat. En de volgende scene was volgens mij dat je dat meisje bij haar thuis zag en dat haar gezinsleden haar mishandelden geloof ik.
BVD wie hem kan vinden. Ben er al jaren nar opzoek. AL sinds 2006 x"D
GuyOverboard
-
- 73 berichten
- 495 stemmen
Ik zoek een waarschijnlijk vrij recente film. Ik zag 'm namelijk in een voorfilmpje bij de 'My Bloody Valentine (2009)' film.
Ik weet nog maar heel weinig eigenlijk over de film. Het speelde zich in ieder geval af op een boot. Een aantal jongens hadden meiden ontvoeren op die boot.
Weet iemand toevallig (ondanks mijn vage omschrijving) welke film ik bedoel?
wendy22jb
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Kan iemand mij helpen!!!???
Ik heb een tijd geleden een film gezien.
Deze film ging over een meisje en haar oom. Haar vader was uit beeld. Haar oom werd gevraagd door haar moeder om op haar te passen. Beiden hadden ze er niet echt veel zin in. Toen ontdekte haar oom dat ze ontzettend hard kon gooien. (met een american football bal)
Hij is haar gaan trainen etc. etc. etc.
Ik kan maar niet meer op de titel komen!!!
HELP!
Groetjes,
wendy
GuyOverboard
-
- 73 berichten
- 495 stemmen
Donkey Punch misschien?
Dat moet 'm wel zijn, na de trailer te hebben gezien.
Het is echt niet te geloven hoe snel je hier een film vindt (1 minuut na mijn bericht). Heel erg bedankt weer.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kan iemand mij helpen!!!???
Ik heb een tijd geleden een film gezien.
Deze film ging over een meisje en haar oom. Haar vader was uit beeld. Haar oom werd gevraagd door haar moeder om op haar te passen. Beiden hadden ze er niet echt veel zin in. Toen ontdekte haar oom dat ze ontzettend hard kon gooien. (met een american football bal)
Hij is haar gaan trainen etc. etc. etc.
Ik kan maar niet meer op de titel komen!!!
HELP!
Groetjes,
wendy
b800
-
- 23 berichten
- 6 stemmen
Zoek een horror film, in een kasteel ofzoiets. ze moeten er bepaalde nachten in slapen en dan krijgen ze geld, hoe langer hoe meer geld. In dat kasteel spookt het enzo..
iemand die het ongeveer weet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.